کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۰۵ مهر ۹۱ ، ۱۹:۰۳

پاسخ شما چیه ؟

 اینها چند نفرند؟  ۱۲ ؟  ۱۳ ؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۰۵
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۱۴)

 اینا 12 نفرن یکیشونم دست پشت پرده است

به نظر من اینا 13نفرند

اینا 12 نفرند
۱۰ مهر ۹۱ ، ۱۷:۲۸ فاطمه طهانزاده

به نظر من اینا 13 نفرند

۱۰ مهر ۹۱ ، ۲۰:۲۸ پردیس کریم پور
به نظر من 13 نفر هستند
۱۰ مهر ۹۱ ، ۲۱:۲۱ ریحانه رجبی
من فک کنم 12 تا باشن..................... فک کنما
با  عرض سلام من فکر می کنم 12 نفر باشند
۱۵ مهر ۹۱ ، ۱۲:۲۸ فردخت جعفری نژاد
آخه هر دوتاش میشه ولی فک کنم 13
۲۱ مهر ۹۱ ، ۱۴:۴۳ زهراحیدری کلاس 3/1
من احتمال میدم که 13 نفر باشن
۰۱ آبان ۹۱ ، ۲۲:۱۱ فاطمه دهگلی

باعرض سلام 12 نفراند.

salam khanom man fek konam12
۲۲ تیر ۹۲ ، ۲۱:۳۲ ماریا ملکی صیفار

4نفرهستند

با سلام فکر کنم 13 باشه
12 تااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی