کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۱۰ آبان ۹۱ ، ۲۰:۲۸

تبریک روز دانش آموز

ا
روز دانش آموز مبارک



www.AsanPic.com

از ستم جبر به جان آمدم

از غم املا به فغان آمدم

خسته شدم بنده ز جغرافیا

هم ز اروپا و هم از آسیا

من چه کنم آب و هوایش بد است

یا که فلان رود به رویش سد است؟!

یا که فلان چشمه فلان جا بود

رقص کنان راهی دریا بود؟!

این که نشد آب و نشد نان من!

نمره بده نمره بده جان من!

نمره ی بیست تو بود دلپذیر

بنده فدای تو شوم ای دبیر !!


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۱۰
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۹)

خیلی ممنون خانم
۱۰ آبان ۹۱ ، ۲۳:۱۷ زهرا نادری
بسیارزیبا بود منکه لذت برم
پاسخ:
خوشحالم
۱۱ آبان ۹۱ ، ۱۱:۱۴ فاطمه طهانزاده

من امروز به وبلاگ همهی معلما سر زدم شعر شما خیلی قشنگ بود حرف دل ما بود

پاسخ:
واقعا!
۱۱ آبان ۹۱ ، ۱۳:۲۳ فاطمه دهگلی

خانم واقعامن که قرارنیست همه ی رشته هاروبخونم.پس چرابایددرس هایی مانندجغرافیاوادبیات وزبان روبخونم؟

باتشکرکه حرف دلمارامی فهمید.

پاسخ:
تو هم فاطمه!!
آخ گفتید خانم الان که دیگه 20 شده آرزو...
پاسخ:
آرزو بر جوانان عیب نیست.
ممنون خانوم
ممنون خانوم
۱۱ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۳۴ زهرادهکلی
واقعاشعرخوبیه،سرشار از واقعیات.مرسی
۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۲۴ راه اندازی شبکه
با سلام و سپاس بسیار عالی بود مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی