کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۱۲ آذر ۹۱ ، ۲۱:۱۳

آیا ریاضیات زیبا نیست؟

نمودارهایی بی نظیر از ریاضی

این عکسهارو برای اونایی گذاشتم که می گن کجای ریاضی زیباست.نگاه کنید و لذتش را ببرید.

  به ادامه مطلب توجه کنید و خودتون قضاوت کنید ریاضی زیباست یا نه؟




             

 

              

             

 

            

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۱/۰۹/۱۲
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۹)

بسیار اموزنده و زیبا
۱۳ آذر ۹۱ ، ۱۹:۵۶ فاطمه دهگلی
عکس های بهترازاینم هست.
زیاد جالب نبود
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییی بودن
۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۱:۴۳ ریحانه پورکاویان
من عکس اولی را از همه بیش تر دوست داشتم 
۲۳ تیر ۹۲ ، ۲۲:۵۴ زهرا هدایتی
خییییلى خیلى قشنک بود.بعدشم کى کفته ریاضیات قشنک نیست؟
پاسخ:
خوشحالم که نظرت اینه
۲۵ تیر ۹۲ ، ۲۱:۵۸ ریحانه سوخت سرایی
خیلی زیبا بود.
پاسخ:
ممنون
خانوم ریاضیات قشنگه ولی من وقتی که نمیتونم یه مسئله ای رو حل کنم واقعا اون لحظه از ریاضی متنفر میشم.....دوس دارم همیشه مسئله ها یا اسون باشه یا اگر هم سخته من بتونم حلش کنم....وگرنه یهوو قاطی میکنمو با سر میرم تو دیوار......اگرم کسی بخواد برام توضیحش بده نمیتونم گوش کنم...
از نظر زیبایی که درش شکی نیست من خودم میخوام در اینده استاد فیزیک بشم ولی از این عکساسر در نمیارم ممنون میشم اگه برای هرکدوم توضیح مختصری بذارین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی