کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۷:۰۰

آزمون اول

دختران خوبم با دقت سئوالات را بخوانید و پاسخ آن ها را به صورت خصوصی برای من ارسال کنید.

برای ارسال پاسخ شماره سئوال و گزینه صحیح کافی است. نام و نام خانوادگی فراموش نشود.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۵
اکرم دولت آبادی

آزمون اول

نظرات  (۱۳)

۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۸:۲۶ حانیه عالی زاده
سلام خانم دولت ابادی ممنون از سوالات خوبتون با این که تعدادش کم بود اما از همه ی کتاب و سوالات مهم و اصلی بود امیدوارم به خوبی به سوالات پاسخ داده باشم از شما ممنونم.
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۸:۵۶ محدثه محققی
با سلام میتوانیم ساعت 8 جواب هارا ارسال کنیم؟
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۹:۲۲ مهتاب سلمانی اسکویی

با سلام  . خیلی از سوالات متنوع و زیبایتان سپاس گزارم . امیدوارم که به خوبی به سوالات ارزشمندتان پاسخ داده باشم . جواب سوالات را در وبلاگ خودتان می گذارید یا به هر کس به طور خصوصی اعلام میکنید؟

پاسخ:
ممنون. جواب ها پس از ساعت ۱۰ شب در وبلاگ قرار می گیرد.
۱۵ تیر ۹۲ ، ۲۰:۳۰ محدثه محققی
با سلام من هنوز در سایت ثبت نام نکردم اما جواب ها را به صورت خصوصی ارسال کردم ایا به دست شما میرسد؟
پاسخ:
بله
۱۵ تیر ۹۲ ، ۲۰:۴۰ درسازمان پور
با عرض سلامی دوباره خدمت سرکار خانم دولت آبادی من پاسخ سوالات را برای شما ارسال کردم اما شک دارم که به دست شما رسیده باشد تطفا در صورت دریافت به من اطلاع دهید.با تشکر
پاسخ:
جواب ها به دست من رسیده
سلام خانم دولت ابادی 
سوال های خیلی خوبی بود 
ممنون
۱۵ تیر ۹۲ ، ۲۱:۵۶ محدثه محققی
سلام خانم من نگرانم جوابم به شما نرسیده باشد ایا  رسیده ؟       محدثه محققی
۱۵ تیر ۹۲ ، ۲۲:۱۶ منصوره سادات مقیمی
سلام خانم دولت آبادی جان خیلی متشکرم از سولات مفید وزیبایتان امیدوارم بانتیجه ی خوب شما را خوشحال کنم و زحماتتان را جبران کنم معلم عزیزم خیلی خیلی التماس دعا
پاسخ:
منم التماس دعا دارم
۱۶ تیر ۹۲ ، ۰۱:۱۲ منصوره سادات مقیمی
بنده همیشه دعاگویتان هستم
پاسخ:
ممنون
۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۲:۱۱ پگاه بستانیها ملکی
سرکار خانم دولت ابادی
ایا در امتحان بعدی جلسات 1 تا 13 که محتوی امتحان اول بود هم
می اید؟
پاسخ:
به موقع اعلام می کنم
۲۱ تیر ۹۲ ، ۱۳:۴۸ سحر عسگری
سلام من به علت نقل مکان به خانه جدید نتوانستم در آزمون اول شرکت کنم به نظر شما من باید چه کار کنم؟
پاسخ:
سعی کن در آزمون دوم نمره ی خوبی کسب کنی.
من نتوانستم امتحان بدهم
پاسخ:
پاسخ های شما به دستم رسید اما متأسفانه مورد قبول نیست. سعی در امتحانات بعدی جبران کنی.
خانم من فقط می خواستم بدونم چند شدم
پاسخ:
به مطلب «نتیجه آزمون شماره ۳» مراجعه کن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی