کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۱۵ تیر ۹۲ ، ۲۲:۰۱

پاسخ آزمون شماره ۱

با تشکر از عزیزانی که در این آزمون شرکت کرده اند، برا ی آگاهی از نتیجه آزمون و نمره هر دانش آموز به ادامه مطلب توجه کنید.


              


پاسخ ها:

سئوال ۱: گزینه (د)

سئوال۲: گزینه (الف)

سئوال ۳: گزینه (الف و ج)

سئوال ۴: گزینه (ج)

سئوال ۵: گزینه (ب)

سئوال ۶: گزینه (الف)

سئوال ۷: گزینه (الف)

سئوال ۸: گزینه (ج)

سئوال۹: گزینه (ب)

سئوال۱۰: گزینه (ب)

نمرات دانش آموزان

(مهسا هدایتی ، ثنا علیخانی، زهرا هدایتی،ثنا چمنی، شیرازی، نیایش وصالی، رایحه قاسمی، مهتاب سلمانی، حنانه رحیمی، شقایق کاظمینی زاده)     ۱۰        

(منصوره سادات مقیمی، حنانه ضرابی، هلیا طیور، زهرا صیامی،محیا جلیلی، پگاه بستانیها، محدثه محققی، حانیه عالی زاده، پرنیان اسدی )      ۹

(کیانا اسدی، مریم جباری مقدم )      ۸

( ریحانه سوخت سرایی، مبینا جودت، در سازمان پور، دنیز فتحی وند)     ۷

( زینب سهرابی، ریحانه منافی)        ۶

ریحانه دانش      ۴

ملیکا          ۳


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۵
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۲۲)

۱۵ تیر ۹۲ ، ۲۲:۰۷ محدثه محققی
خیلی ممنون ازمون بعدی کی برگزار می شود؟
پاسخ:
۳۰ تیر
۱۵ تیر ۹۲ ، ۲۲:۰۹ مهتاب سلمانی اسکویی

با عرض سلام مجدد خدمت معلم گلم خانم دولت ابادی .خیلی خوش حالم که توانستم در ازمون نمره ی کامل را به دست اورم واین ها همه حاصل زحمات جتاب عالیست متشکر م .خیلی دوست دارم سال تحصیلی زود اغاز شود تا شما را ملاقات کنم.

پاسخ:
ممنون
۱۵ تیر ۹۲ ، ۲۲:۱۰ زهرا صیامی
باسلام.خسته نباشید.امیدوارم که ازنمره ی من راضی باشید.
پاسخ:
همین طوره
سلام خانم دولت ابادی امید وارم که از نمره ی بنده راضی باشید
پاسخ:
همین طوره
۱۵ تیر ۹۲ ، ۲۲:۳۰ دنیز فتحی وند
 با سلام 
می خواستم  درباره ی سؤال سوم  بکو یم که کفته نشده بود که سؤال ها بیش از یک باسخ صحیح دارند من باسخ را می دانستم  اما
فکر کردم سؤالات تنها یک باسخ صحیح دارند
باتشکر

۱۵ تیر ۹۲ ، ۲۲:۴۸ محیا جلیلی
با سلام و خسته نباشید  خدمت معلم عزیزم . از زحماتی  که در این مدت برای ما کشیده اید سپاس گزارم و منتظر دیدار شما  هستم.                   
پاسخ:
ممنون
۱۵ تیر ۹۲ ، ۲۳:۰۶ درسازمان پور
معلم عزیزم سلام . امید وارم که بتوانم قدر دان زحمات شما باشم.
پاسخ:
ممنون
۱۵ تیر ۹۲ ، ۲۳:۰۷ مبینا جودت

با عرض سلام وخسته نباشید خدمت معلم عزیزم سرکار خانم دولت آبادی

من مبینا جودت هستم انشاالله به کمک خدا و یاری شما در آزمون های بعدی نمرات بالاتری کسب کنم

پاسخ:
انشاا...
سلام خانم معلم گلم ایا شما از نمره 6 از 10 راضی هستید
پاسخ:
شمادر آزمون های بعدی نمرات بالاتری خواهید گرفت.
ایا در ازمون بعد جلسات 1تا 13 هم می اید خانم جون
۱۶ تیر ۹۲ ، ۰۱:۱۰ منصوره سادات مقیمی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت معلم گلم امیدوارم ازنمره بنده راضی باشید و بتوانم قدردان زحمات شما باشم معلم عزیزم من خیلی مشتاق دیدار شما هستم و به کمک خدا ویاری شما بتوانم در آزمون بعدی نمره ی کامل را بدست آورم
پاسخ:
انشاا...
۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۰:۵۰ شقایق کاظمینی زاده
خانم دولت آبادی از زحمات شما سپاس گزارم ومتشکرم که نمراتمان را زود اعلام کردید.
پاسخ:
موفق باشید.
سلام خانم دولت ابادی ایا نمرات ازمون دیروز و بقیه ازمون های اینده 
تابستان در نمرات سال تحصیلی تاثیر دارند؟
۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۳:۰۶ مهساسادات هدایتی
سلام خانم دولت آبادی به خاطر زحماتی که برای ما کشیده اید از شما ممنونم و مطمئنم که درس های شما باعث شد که نمره ی کامل بگیرم .
۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۳:۳۸ حنانه رحیمی

با سلام و عرض خسته نباشید

امیدوارم از نمره ی من راضی باشید

۱۶ تیر ۹۲ ، ۲۰:۳۱ سحر عسگری
سلام
خسته نباشید
ببخشید من به دلیل نقل مکان از خونه قبلی امکان استفاده از اینترنت نداشته ام و موفق به پاسخ دادن به موقع به امتحان نشدم.
من حالا باید چه کاری کنم؟؟
۱۷ تیر ۹۲ ، ۱۱:۴۷ ریحانه پورکاویان
خانم ما که نتوانستیم در ازمون شرکت کنیم ایا می توانیم در ازمون بعدی شرکت کنیم 
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۵:۱۲ پگاه بستانیها ملکی
ببخشید که چند بار این سوال را می پرسم ولی چون جواب ندادید مجبورم:
ایا مطالب جلسات 1 الی 13 هم جزو ازمون دوم هستند؟
لطفا پاسخ بدهید.
با سلام خدمت خانم دولت ابادی                                               من روز شنبه ازمون را حل نکردم .حالا باید چکار کنم                                 
۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۰:۳۳ محدثه علیپناه دولت اباد
با عرض سلام خدمت معلم عزیزم خانم دولت ابادی
من درازمون اول شرکت کرده ام وتمام جواب هایم صحیح بوده ولی شما نام مراجزو شرکت کننده های ازمون نگفته اید باتشکراززحمات بی وقفه شما معلم نازنینم
پاسخ:
شما جواب ها را ارسال نکرده اید من جوابی دریافت نکردم

با عرض سلام خدمت معلم عزیزم خانم دولت آبادی

من در آزمون اول شرکت نکرده ام و فکر می کنم که مهلت پاسخ به سوالات به پایان رسیده است. من باید چه کار کنم؟

پاسخ:
سعی کنید حتما در آزمون دوم با آمادگی کامل شرکت کنید.
باعرض سلام و ابراز تشکر و قدردانی از زحمات بی دریغ جنابعالی
علت باسخ ندادن شما به سوالات "ناشناس" همیشه برای من سوال بوده است.با توجه به اینکه حتما حکمتی بشت این عمل جنابعالی است لطفا مرحمت بفرمایید و این بار با باسخ به سوال من این ابهام را برطرف نمایید.
                                                        با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی