کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۴:۲۶

نتیجه آزمون شماره ۲

با تشکر از همه ی دختر های خوبم که در آزمون شرکت کرده اند، برای آگاهی از امتیاز کسب شده به ادامه مطلب توجه کنید.

                  

 ( حنانه رحیمی، سپیده برنجی، ماریا، ثنا چمنی)      ۲۰            

 ( دریا بختیارزاده، رایحه قاسمی، نیایش وصالی، پگاه بستانیها، مهیا جلیلی، ثنا علیخانی، اسما صالحی، شقایق کاظمینی)    ۱۹    

 ( زهرا صیامی، مهسا سادات هدایتی، دنیز فتحی وند، مهتاب سلیمانی اسکویی)        ۱۸                

 ( زهرا هدایتی، مریم جباری مقدم، حنانه ضرابی، کیمیا نقره گی، محدثه محققی، فاطمه شیرازی،منصوره سادات مقیمی، کیانا اسدی)           ۱۷       

 ( ریحانه سوخت سرابی، در سازمان پور، مهسا سادات فرشباف شکیب، ریحانه منافی)            ۱۶           

 ( ریحانه دانش، ریحانه پور کاویان، بهار علیمحمدی، مبینا جودت، یاسمن صانع، فاطمه سیاح خیر آبادی، ساجده عبدی)            ۱۵       

 ( هلیا طیور، حدیثه کریمی)             ۱۴         

 مبینا خمسه    ۱۱          

نسترن معینی    ۱۰          

محدثه علیپناه دولت آباد         ۸             

 آتنا متحد          ۶             

                            

   در مورد سئوالاتی که دچار مشکل شده بودید( مانند سئوال ۷) نمره ای منظور نکردم و انشاا... در کلاس تابستانی در باره آن ها بحث خواهیم کرد.                                                 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۳۱
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۲۵)

۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۵:۳۳ ماریا ملکی صیفار

با سلام

می خواستم از شما بابت این که برای ما زحمات بسیار زیادی

می کشید تشکر کنم.

نماز و روزتون قبول باشه.

پاسخ:
ممنون
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۵:۳۸ مهسا سادات هدایتی
سلام خانم دولت آبادی خسته نباشید. به نظر شما نمره ی 18 خوب است؟
لطفا پاسخ گزینه هارا بگذارید می خواهم بدانم که در چه سوالی ایراد داشتم.
                                                        باتشکر
پاسخ:
خوبه اما می تونه بهتر هم باشه
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۵:۴۷ فاطمه سیاح خیر آبادی

سلام خانم دولت آبادی خسته نباشید

خانم دولت ابادی ببخشید که نمره خوبی دریافت نکردم .

امیدوارم دو امتحانات بعدی نمره ی خوبی دریافت کنم .

به نظر شما نمره ی من (15) خیلی بد بود؟؟؟؟

باتشکر از زحمات بی دریغ شما

فاطمه سیاح

پاسخ:
نظر خودت چیه؟
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۵:۴۹ پگاه بستانیها ملکی
خانم دولت ابادی عزیز:
اگر می شود پاسخ سوال های ازمون را در وبلاگتان بگذارید.
                                                     با تشکر
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۵:۵۳ هلیا طیور
سلام. می خواستم بپرسم که
درازمون بعدی هم جلسات 1تا21می یاد؟
پاسخ:
بله
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۶:۳۳ سپیده برنجی

با سلام وارزوی سلامتی برای شما

اززحمات تان بسیار سپاسگزارم

پاسخ:
ممنون
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۷:۲۱ ریحانه سوخت سرایی
خانم دولت ابادی عزیز بابت نمره ی خودم بسیار متاسفم امیدوارم که انشاا... بتوانم جبران کنم.متشکرم.
پاسخ:
منتظر نمرات بهتر در آزمون های بعدی هستم.
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۷:۲۸ ریحانه سوخت سرایی
به تمامی بچه هایی که نمره ی کامل گرفتن تبریک می گم انشاا... که همیشه موفق باشید. همتونو دوست دارم.به امید دیدار.

 با سلام خدمت معلم عزیزم  .ایا نمره ی من از نظر شما قابل قبول است ؟

۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۷:۴۷ ریحانه سوخت سرایی
فاطمه شیرازی- محدثه محققی و مهتاب اسکویی دوستای گلم بهتون تبریک می گم و برای بالاتر رفتن نمره هاتون دعا می کنم. دوستدار شما ریحانه.
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۸:۰۵ زهرا صیامی
باسلام.لطف کنید جواب ازمون را دروبلاگتان قرار دهید.
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۸:۳۵ مهتاب سلمانی اسکویی

ریحانه سوخت سرایی جان ممنون عزیزم به تو وبقیه دوستام تبریک میگم دوستون دارم امید وارم بقیه ی امتحاناتمون بهتر باشن.

۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۸:۳۷ دنیز فتحی وند
با سلام
 لطفا برای درس هایی که میدهید کتاب کاری معرفی کنید
پاسخ:
شما این درس ها را سال قبل خوانده اید و نیاز به کتاب کار ندارید.
۳۱ تیر ۹۲ ، ۲۰:۴۵ منصوره سادات مقیمی
سلام معلم عزیزم از زحمات شما ممنونم خییییییییییلی متشکرم خودم هم از این نتیجه در تعجبم زیرا بنده در طول سال تحصیلی
در ریاضی خدا شاهده نمره کمتر از نوزده و نیم نداشتم البته به خاطر بعضی شرایط اوضاع روحی خوبی نداشتم شرمنده التماس دعا.
دوستتون دارم
راستی نمره ام خیلی بده؟
جبران می کنم.

پاسخ:
انشاا...
۳۱ تیر ۹۲ ، ۲۱:۰۶ کیانا اسدی

باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما.خواهشمندم در صورت

امکان جواب سوالات راروی وبلاگ قرار دهید.باتشکر از زحمات شما

۳۱ تیر ۹۲ ، ۲۱:۲۰ منصوره سادات مقیمی
سلام به معلم عزیزم و سلام به دوستان گلم به همه ی شما تبریک می گویم با آرزوی موفقیت به امید دیدار.
خانم جان می شود بی زحمت جواب آزمون را در وبلاگ زیبایتان قرار دهید سپاسگزارم.
۳۱ تیر ۹۲ ، ۲۳:۰۵ درسازمان پور
با سلام خسته نباشید.  از زحمات شما بسیار متشکرم.
پاسخ:
ممنون
۳۱ تیر ۹۲ ، ۲۳:۴۱ محدثه محققی
خانم مرا ببخشید من زحمات شما را هدر دادم امید وارم بتوانم جبران کنم
۰۱ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۳۷ ریحانه منافی
خانم جون انشاا... طاعات و عبادات شما مورد حق واقع شده باشد خوشحالم که توانستم از دفعه ی پیش نمره ی بهتری را کسب کنم ام باز هم از 16  راضی نیستم  . شما چه فکر میکنید0 
پاسخ:
حتما دفعه دیگه بهتر میشه
۰۱ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۴۴ محدثه علیپناه دولت اباد
سلام خانم دولت ابادی عزیز من تا قبل از اینکه ببینم شما جواب پیام منو دادین داشتم به خاطر نمره بدی که گرفتم گریه میکردم من فکر میکردم از اون جواب هایی که بعدا براتون فرستادم8 گرفتم البته نمی دونستم شما اون یکی جواب های منو قبول نکردین یعنی نمره ی من16 شده دیگه؟بله؟؟؟در کل ممنون از زحمات شما امیدوارم درطول سال تحصیلی بتونم زحمات شمارو جبران کنم نماز روزه هاتون مقبول درگاه حق

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما معلم عزیز :

ببخشید می خواستم خواهش کنم اگر میشود جواب آزمون

را هم روی وبلاگتان قرار دهید تا بفهمم اشکال کارم در چه

بوده که به جای 20 - 19 گرفته ام و اشکالم را بر طرف کنم .

با سپاس فراوان .  

دوستان خوبم :

حنانه - سپیده - ماریا و ثنا عزیز بهتون تبریک مگم و

امیدوارم که در سال تحصیلی هم همین موفقیت ها

را در پیش داشته باشین .

دوست عزیزم آتنا :

مطمئنم با تلاشی که می کنی در آزمون های بعدی

موفق خواهی شد .

آرزویم سلامتی و موفقیت توست .

 

۰۱ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۱۵ شقایق کاظمینی
با سلام و خسته نباشیدخدمت شما دبیر گرامی ، آیا از نمره 19 من راضی هستید ؟
پاسخ:
بله
اتنمکگ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی