کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۰۰

آزمون سوم (5/15)

دختران خوبم با دقت سئوالات را بخوانید و پاسخ آن ها را به صورت خصوصی برای من ارسال کنید.

برای ارسال پاسخ، شماره سئوال و گزینه صحیح کافی است. نام و نام خانوادگی فراموش نشود.




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۵
اکرم دولت آبادی

آزمون سوم

نظرات  (۳۸)

۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۲۹ ریحانه منافی
ممنون از سوالات اسووووووووونتان
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۳۴ محدثه محققی
دستتون درد نکنه 


۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۴۲ یه ادم عاقل
خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی سخته
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۴۸ ریحانه پورکاویان
از زحمات بی دریغ شما معلم خوب متشکرم 
ببخشید خانم نظرتون درباره ی سوال 5 پنج چیه؟
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۵۹ الهه زمانیان
ممنون از توجهتون سوال ها خیلی خوب بود
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۰ فاطمه شیرازی
باسلام.درباره ی سوال سوم آیا سوال ،سوال هوش است واحتیاجی به عملیات ریاضی ندارد؟
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۰ سیده ارغوان محجوب خطیبانی
خانم دولت آبادی با تشکر زحمت های بی دریغتان برای دانش آموزان
ممنون
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۱ مهتاب سلمانی اسکویی

خیلی  ممنون از زحمات بی پایانتان سوالات بسیار عالی بودند متشکرم

۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۱ مریم جباری مقدم
خیلی سؤال های آسون خوبی بود.
خیییییییییییییییییییییییلی مممممممممممممممممممنون
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۱ بهار علی محمد

1.ج

2.الف

3.د

4.د

5.د

6.الف

7.الف

8.د

9.الف

10.ج

۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۱ اسماء صالحی

خانم دستتون درد نکنه سوال ها خییییییییییلی آسان بودند .

راستی خانم جواب های من به دستتون رسید؟

با سپاس فراوان .

با سلام 

ممنون از زحماتی که برای ما میکشید. 

۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۶ اسماء صالحی
بهار جان باید جواب هاتو به صورت خصوصی ارسال میکردی !!!
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۶ زهراباقی زاده
ممنون خانومـ.. 
ممنونم از سوالات خوبتان
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۸ شقایق کاظمینی زاده
خانم دولت آبادی عزیز از زحمات شما بی اندازه سپاس گزارم.
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۸ نیایش وصالی
با تشکر و خسته نباشید . جواب های من را دریافت نمودید؟
ممنون از زحمات شما استاد گرامی.
خیلی سؤالات خوبی بود.

۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۲۱ الهه زمانیان
سلام خانوم جوابای من به دستتون رسید
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۲۴ اسماء صالحی
خانم جواب آزمون رو کی میدین؟
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۲۵ ریحانه دانش
1jim    2alef   3dal     4dal   5dal   6jim        7jim   8dal   9jim   10jim

لام خانوم منون از زحمات خوب شما و سوال های کم و اسونی که داده بودین.جواب آزمون کی میاد؟؟☻

سلام

 

۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۳۰ اسماء صالحی
سلام آتنا جان خوبی؟
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۳۲ سوگل پروندی
سلام خانم ممنون از زحماتی که برای ما می کشید آیا پاسخ سوالات من به دستتان رسید ؟
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۳۴ محدثه علیپناه دولت اباد
سلام خانم خسته نباشید امیدوارم توی این ازمون با دیدن نمره های خوب ماها(انشاءا...)تمام خستگی تون از بدنتون در بره
خوبم مرسی تو خوبی اسما جان؟؟؟؟؟؟♥
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۳۶ فاطمه سیاح خیر آبادی

سلام خانم دولت آبادی خسته نیاشید

طاعات و عبادات شما مورد قبول درگاه حق

خیلی ممنون از سوال های خوبتان 

میخواستم بدانم که جواب های من به دست شما رسیده است یانه؟؟؟؟؟؟

باتشکر از زحمات بی دریغ شما

فاطمه سیاح

خانوم دولت آبادی جواب های من به دستتون رسید؟؟؟؟

۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۴۳ زهرا صیامی

سلام خانم دولت ابادی عزیز.ممنون ازسوالات خوبتان میشه بگویید جواب ازمون چه زمانی در وبلاگتان قرارمیدهید.                                     باتشکر از زحمات شما

۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۵۰ محدثه محققی
باسلام  خانم دولت ابادی جواب ازمون کی می اید
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۵۱ منصوره سادات مقیمی
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت معلم عزیزم خیییییلی خیییییییییلی سپاسگزارم از زحمات و سوالات خوبتان. پاسخنامه من به دست جنابعالی رسید؟ امیدوارم بتوانم زحماتتان را جبران کنم با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما آموزگار فداکار. التماس دعا .
ارادتمند شما منصوره سادات.

سلام.ممنون آزمون خوبی بود من خواستم ارسال کنم دچار مشکل شدم یکم دیر ولی الان ارسال کردم.به دستتون رسید؟
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۸ دریا بختیارزاده
سلام طاعات عباداتتان قبول باشه . عید رو هم پیشاپیش بهتون تبریک می گم . ممنون از وقتی که برای مامی گذارید. خسته نباشید
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۴۵ فاطمه سیاح خیرآبادی

سلام خانم دولت آبادی 

خیلی خیلی خسته نباشید

خانم دولت آبادی کی اسامی رو اعلام میکنید!!!!؟؟؟؟

۱۵ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۳۸ سما السادات فرشباف شکیب

سلام  خانم دولت آبادی

بابت زحماتی که می کشید متشکرم

۲۳ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۵۴ فاطمه خدابنده لو
خانم دولت ابادی من  خیلی خیلی از شما متشکرم من از نکته های خوب شما در  حل و تست زنی در ریاضی به خوبی استفاده میکنم و خیلی راهم رو سریع کرده واقعا ممنون*******
پاسخ:
موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی