کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۵۷

نتیجه آزمون شماره ۳

با تشکر و خسته نباشید به همه ی دختران خوبم که در آزمون شرکت کرده اند، برای مشاهده نتایج به ادامه مطلب توجه کنبد.

                               

  دریا بختیارزاده         ۱۰                    

 (ثنا علیخانی، ثنا چمنی، ماریا ملکی،ساجده عبدی، فاطمه شیرازی، سما سادات فرشباف شکیب، معصومه شیرازی، پگاه بستانیها ملکی، ریحانه سوخت سرابی)        ۹      

 (شقایق کاظمینی،  نیایش وصالی، حنانه ضرابی، در سازمان پور)       ۸          

  ( مهسا سادات هدایتی، سیده کیمیا نقره گی، ریحانه پور کاویان، مهیا جلیلی، الهه زمانیان، فاطمه سیاح خیرآبادی، زهرا صیامی، رایحه قاسمی، حانیه عالی زاده، سعیده دلاور، محدثه محققی، کیانا اسدی، دنیز فتحی وند، یاسمن بهزادی، حنانه رحیمی، حدیثه کریمی، سپیده برنجی)       ۷    

  (ریحانه منافی، ارغوان محجوب، مریم جباری مقدم، بهار علی محمد، مهتاب اسکویی، منصوره سادات مقیمی، هلیا طیور، محدثه رهبری، میلا گروس، یاسمن صانع)      ۶     

  ( ریحانه دانش، آتنا متحد، زهرا باقی زاده، سوگل پروندی، زینب حدادی)      ۵      

  ( اسماء صالحی، مبینا جودت، محدثه علیپناه دولت آباد)       ۴    

  مبینا خمسه     ۲      زبانکده محصل


و اما پاسخ سئوالات:

سئوال ۱ : گزینه ج

سئوال ۲ : گزینه ج

سئوال ۳ : گزینه الف 

سئوال ۴ : گزینه د

سئوال ۵ : گزینه د

سئوال ۶ : گزینه الف

سئوال ۷ : گزینه د

سئوال ۸ : گزینه د

سئوال ۹ : گزینه ب

سئوال ۱۰ : گزینه ج

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۶
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۳۳)

با سلام

خانم مگه سوال 9 مثل تاس نیست که هر چند بار بیندازیم

احتمال برابر با ا به شش است.

پاسخ:
هر هفته ۷ روز است و دو تا۱/۷ در هم ضرب شود می شود ۱/۴۹
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۱۹ کیانا اسدی
خانم وقتی 8 لباس در 4 ساعت خشک بشن هر چقدر هم لباس که باشه تو همون مدت خشک میشه چون لباسها که نوبتی خشک نمیشن
پاسخ:
به همین خاطر گزینه الف درست است.
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۲۸ سما السادات فرشباف شکیب

سلام خانم

اگر امکان دارد راه حل سوال 5 را توضیح دهید.

پاسخ:
در کلاس تابستانی توضیح خواهیم داد.
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۳۴ شقایق کاظمینی زاده
خانم دولت آبادی عزیز سلام.خانم اگر میشه سوال دو را یک توضیح کوتاهی بدهید ممنون میشم.
پاسخ:
در کلاس تابستانی این کار راخواهیم کرد.

با سلام

ممنونم که جواب سوالم را دادید .

 

کیانا جان من کاملا با تو موافقم ولی فکر کنم  این سوال را باید به روش ریاضی حل شود نه هوش
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۱۵ ریحانه سوخت سرایی
خانم دولت ابادی من جواب ازمون را برایتان فرستادم اما اسم من در اسامی نیست و باید نمره ی 9 را می گرفتم . لطفا چک کنید.
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۱۸ مهتاب سلمانی اسکویی

با عرض سلام و خسته نباشید امید وارم بتوانم در طی سال تحصیلی جبران کنم خیلی ممنون

پاسخ:
موفق باشید.
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۲۱ تارا پاشانیا
چرا اسم من نیست؟
پاسخ:
پاسخی از طرف شما ارسال نشده.

سلام خانوم ما نسبت به سری قبل پیشرفت کردیم؟؟؟

پاسخ:
می تونه یهتر از این باشه
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۳۵ تارا پاشانیا
من الان صحیح کردم باید نه میشدم
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۴۸ حانیه عالی زاده
باسلام خدمت خانم دولت ابادی متاسفانه من در این ازمون نمره 7 را گرفتم و در سوالاتی که دچار اشتباه شدم مشکل داشتم امیدوارم در کلاس های تابستانی این مطالب را به خوبی یاد بگیرم.
پاسخ:
انشاا...
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۵۸ پگاه بستانیها ملکی
خانم دولت ابادی عزیز امیدوارم از نمره ی من راضی باشید
سلام من اولین امتحانم بود که میدادم و نمرم7 شد ولی قول میدم که بیش تر تلاش کنم تا زحماتتونو جبران کنم مرسی معلم خوبم
پاسخ:
انشاا...
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۱ رایحه قاسمی

باسلام .

خانم دولت آبادی ،سوال (2) چرا می شود گزینه ی (ج) که همان %69 در صورتی که سال 12 ماه است و این نوزاد هر 6 ماه وزنش %30افزایش پیدا می کندوچون سال از دوتا 6 ماه درست شده پس باید این نوزاد پس از یک سال وزنش %60 اضافه شده باشد.

لطفا این سوال را توضیح دهید.                        

                                                                باتشکر

۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۳۳ ریحانه سوخت سرایی

با  سلام. از این که اسم من رو در اسامی قرار دادید متشکرم.       لطفا سوال 2 را توضیح دهید. با تشکر فراوان از زحمات شما.     

پاسخ:
موفق باشید.
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۴۹ سوگل پروندی
خانم دولت آبادی خیلی ناراحت شدم که نمره ی 5 را گرفتم ولی به شما قول می دهم که در آزمون بعدی نمره ی بالایی بگیرم
پاسخ:
انشاا...
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۲۰ ریحانه منافی
ممنون ازمون اسانی بود اما نه انطور که من در مورد نمره خودم فکر میکردم ببخشید الان بیش از حد ناراحتم و ناامید که 6شدم
پاسخ:
با کمی دقت در آزمون بعدی جبران میشه.
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۶ محدثه محققی
خیلی از زحماتتان ممنونم با تشکر
پاسخ:
موفق باشید.
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۷ زهرا هدایتى
سلام خانم دولت ابادى.عذر مى خوام من به اینترنت و کامبیوتر دسترسى ندارم هیج کافى نتى هم ساعت ١٧تا١٩ باز نیست.دیروزم رفتم خونه ى خالم اما کامبیوترشونو جمع کرده بودند .براى همینم نتوستم امتحان بدم.
پاسخ:
سعی کنید این مشکل را بر طرف بشه.
۱۷ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۵۳ منصوره سادات مقیمی
با عرض سلام و خسته نباشید خانم دولت آبادی جان خییییییییلی
خییییلی شرمنده خانم جان دلم می خواد گریه کنم نمره ام خیلی بده؟
میدونم . واقعا معذرت می خوام خیلی ببخشید ممنون از زحمات شما التماس دعای فراوان پیشاپیش عیدتان مبارک. 
پاسخ:
عید شما هم مبارک
۱۷ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۵۹ سپیده برنجی

از زحماتتان بسیار سپاس گزارم .

 

پاسخ:
ممنون

خدایا به حرمت آخرین روز  های ماه مبارک رمضان نیکو ترین سرنوشت ها.صالح ترین عمل ها رابرای دوستانمان مقدر فرما عید سعید فطر مبارک.

پاسخ:
عید شما هم مبارک
۱۷ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۵۱ فاطمه سیاح خیر آبادی

سلام خانم دولت آبادی خسته نباشید

 خانم دولت آبادی  عزیز از نمره من راضی هستید؟؟؟؟

نسبت به دفعه قبل پیشرفتی داشتم؟؟؟

باتشکر از زحمات شما

سیاح

با سلام ببخشید شما تا شنبه ریاضی نمی گذارید
پاسخ:
انشاا... دوشنبه ادامه کلاس ها
۱۸ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۱۳ ریحانه منافی
با عرض تبریک عید سعید فطر بر همه ی مسلمانان یک سوال کلاسهای تابستانی تا 10 شهریور است و با لباس مدرسه است
پاسخ:
با مدرسه تماس بگیرید.
۱۸ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۱۳ مهتاب سلمانی اسکویی

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت معلم عزیزم .عید فطر برشما و خانواده ی عزیزتان مبارک باد

پاسخ:
عید شما هم مبارک

با سلام

          خسته نباشید. 

عید سعید فطر را به شما معلم گلم و همه ی مسلمانان

 تبریک میگویم.

نماز و روزتون قبول باشه.

پاسخ:
عید شما هم مبارک
ببخشید ازمون ورودی اول مهر است
سلام خسته نباشید
متاسفانه من توی این مدت به اینترنت دسترسی نداشتم 
توی سال تحصیلی مشکلیبرام پیش میاد؟
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۰۶ الهه زمانیان

ببخشید در همایش 24/5 دانش اموزان هم باید بیایند ؟

پاسخ:
خیر پدر و مادر
باعرض سلام . میخواستم بدونم چطوری میشه در آخرین آزمون شرکت کرد؟
پاسخ:
مثل بقیه آزمون ها
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۴۴ فاطمه گودرزی
خانم دولت ابادی کلاس های تابستان تا کی است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی