کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۲۵ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۱۰

معمای ریاضی 1

معمای ریاضی

چطور می توان 4 درخت را با فاصله های مساوی از یکدیگر کاشت، طوری که فاصله هر یک از درختها با 3 درخت دیگر مساوی باشد؟ دقت کنید که نمی توان آنها را بر رئوس یک مربع کاشت: چون فاصله دو درختی که در دو سر قطر قرار می گیرند، بیشتر از فاصله درخت های دیگر میشود. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۵
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۱۲)

۲۵ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۱۶ ریحانه منافی
خانم حدس می زنم که اینطور باشد که فاصله ی هردرخت اندازه ی سه درخت دیگر است
پاسخ:
من که کتوجه نشدم چی گفتی
من فکر می کنم که:   ?  ?  ?                                                 llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll?                                                       درخت:?
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۰۸ ریحانه پورکاویان
من حدس می زنم که باید سه درخت را در یک مثلث ودرخت چهارم را به اندازه ی فاصله های سه درخت دیگر جدا از مثلث کاشت
پاسخ:
خیر
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۲۴ فاطمه حسن کافی

سلام خانم.

ببخشید خیلی سخته.میشه سوالشو سرکلاس بعدی باجواب توضیح بدین.ممنون.

پاسخ:
بیشتر فکرکن
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۴۷ زهراباقی زاده
سلامـ خانم من فکر کنم اگه درخت ها به صورت موازی کاشته بشه و اندازه ها رعایت بشهـ  جواب به دست میاد!
پاسخ:
خیر
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۵۳ مهتاب سلمانی اسکویی
سلام خانم ایا جواب سوال های من درستن؟
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۳ فاطمه سیاح خیر آبادی

سلام خانم دولت آبادی خسته نباشید

جواب هایی که من برایتان بصورت خصوصی ارسال کردم

درست بوده است ؟

پاسخ:
عجله نکن
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۵۵ عرفانه عباسی

خانم جواب من که به صورت خصوصی براتون ارسال کردم درست بود؟

پاسخ:
عجله نکن
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۲۴ ریحانه پورکاویان
خانم ببخشید باید حتما این چهار درخت را بر روی یک چهار ضلعی 

کاشت .

پاسخ:
خیر
Bayad be shekle lozi ke nemishe vali ye chizy mishe
سلام خانوم جواب من درست بود؟
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۵۷ منصوره سادات مقیمی
سلام خانم جان خسته نباشید ببخشید پاسخ من به دست شما رسید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی