کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۴۸

نتیجه آزمون شماره ۴

دختران خوبم 

خسته نباشید. ممنون از تلاشتون.

می دونم که منتطر اعلام نتایج و پاسخ نامه آزمون هستید،پس به ادامه مطلب توجه کنید.

   

    محدثه محققی                 ۲۰               پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/


    فاطمه شیرازی، معصومه سادات شیرازی، ساجده عبدی،سحر گمار                  ۱۹                

    ثنا علیخانی، پگاه بستانیها، نیایش وصالی، شقایق کاظمینی، ملیکا فراهانی، ثنا چمنی،دریا بختیارزاده، ریحانه سوخت سرابی، ملیکا گنجعلی                 

                ۱۸                                   پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/
  

   

    مریم جباری مقدم، بهار علی محمد، سحر خدایار، سما فرشباف شکیب، محیا جلیلی،اسما صالحی،  مهتاب سلمانی اسکویی  ،ملیکا صادقی                ۱۷

               Yah

    نرگس خدمتی، صبا احمدی،زهرا صیامی،هلیا طیور، مهسا سادات هدایتی، پریسا اژدری   ۱۶

                                                                 

    عرفانه عباسی، حنانه ضرابی،صبا امینی، زهرا هدایتی، دنیز فتحی وند،حدیثه کریمی،کیانا اسدی            ۱۵             Hello

    منصوره سادات مقیمی، ملیکا عبدی،رایحه قاسمی، سیده ارغوان محجوب خطیبانی،زهرا باقی زاده،حنانه رحیمی،فاطمه سیاح خیر   آبادی،فاطمه گودرزی،تارا پاشانیا،پرنیان اسدی،مبینا جودت،سپیده برنجی                ۱۴                


    ریحانه منافی ، درسا زمان پور                  ۱۳                


    الهه زمانیان، حانیه عالی زاده،محدثه رهبری، نسترن معینی، زینب حدادی،  ریحانه دانش، سیده کیمیا نقره گی             ۱۲              pouting face emoticon 


    مبینا خمسه، فاطمه خدابنده لو، آتنا متحد، سعیده دلاور، آرزو جلانیان،سوگل پروندی، یاسمن صانع                   ۱۱                     sad tears emoticon

    محدثه عارف نعمتی، ریحانه پور کاویان، ملیکا دانشیان               ۱۰               sad eyes emoticon    

   سحر عسگری، زینب            ۹      smiley cries emoticon       


    زهرا کاظملو               ۸                   shedding tears emoticon  

   فاطمه شرفی،ملیکا دانشیان، ساغر صبویی                 ۷                      big tears emoticon

   دنیا دهقانی، ژیلا صبوری                    ۵                crybaby emoticon

   مطهره احمدی                   ۴                    crying fountain emoticon


و اکنون جواب سئوالات

سئوال ۱: گزینه ب

سئوال۲: گزینه الف

سئوال ۳: گزینه ب

سئوال ۴: گزینه د

سئوال ۵: گزینه ب 

سئوال ۶: گزینه ب

سئوال۷: گزینه الف

سئوال۸: گزینه د

سئوال۹: گزینه الف

سئوال ۱۰: گزینه ج

سئوال ۱۱: گزینه الف

سئوال ۱۲: گزینه د

سئوال ۱۳: گزینه  ج

سئوال ۱۴: گزینه ج

سئوال ۱۵: گزینه ب

سئوال ۱۶: گزینه ب

سئوال ۱۷: گزینه الف

سئوال ۱۸: گزینه ج

سئوال ۱۹: گزینه ب

سئوال ۲۰: گزینه ب


موافقین ۰ مخالفین ۲ ۹۲/۰۵/۳۰
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۳۶)

۳۱ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۲۵ ملیکا صادقی

سلام خانم از زحمات شما ممنونم

من سه تا غلط داشتم ولی 16 شدم؟؟؟

پاسخ:
مجددا چک خواهم کرد.
نمره ۱۶ شما صحیح است شاید در گزینه ها اشتباه کرده باشی.
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۰۷:۵۹ ریحانه سوخت سرایی
استاد گرامی متشکرم.
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۰۸:۴۲ عرفانه عباسی

خانم دولت آبادی بابت زحماتتان از شما متشکرم

پاسخ:
خواهش می کنم.
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۰۵ محدثه رهبری

خانم من برای 20 سوال فقط 1ربع زمان داشتم  تو کلاس زبان هم  امتحانی سخت داشتم  دلیل شرکت نکردنم هم در 2 ازمون قبلی موجه است  حضورن توضیح خواهم داد      

با تشکر

خانم به نظر شما بعضی از بچه ها ازمون را به کمک بزرگ تر هایشان پاسخ نمیدهند و این با عث میشود که حق بچه ها ی دیگر ضایع شودو فک نمیکنم بشود به این ازمون ها زیاد اعتماد کرد اگه میشه فکری برای این ازمون ها بکنید تا سطح درسیه واقعیه  بچه ها را بسنجید متشکرم

سلام خانم دولت ابادی من حساب کردم 12 میشم!لطفا دوباره جوابم رو بررسی کنید♥

پاسخ:
نمره ۱۱ شما صحیح است.
سلام معلم عزیزم....امیدوارم  در ازمون های بعدی نمره ی بهتری کسب کنم.....

پاسخ:
انشاا...
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۵۷ رایحه قاسمی
باسلام خدمت شما .
خانم دولت آبادی من سوال (13)را که برابر گزینه ی ج بود را برای شما ارسال کرده بودم ولی شما برای من حساب نکرده اید .
متشکرم

پاسخ:
برای سئوال ۱۳ جوابی ارسال نشده
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۱۶ مبینا جودت

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرامی سرکار خانم دولت آبادی

ببخشید طبق جواب سوالات من 6 غلط داشتم شما به من نمره 12 دادید

منتظر جواب شما هستم

با تشکر جودت

پاسخ:
حق باشماست. نمره شما ۱۴ است.
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۲۶ ریحانه منافی
با سلام از نظر شما نمره 13  خوب است ؟ وبرای امروز ریاضی نمی گذارید؟؟؟؟؟؟؟؟ خسته نباشید*********
پاسخ:
خودت چی فکر می کنی؟
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۲۹ درسا زمان پور
با عرض سلام خدمت شمامعلم عزیزم . من پاسخ سوالات را چک کردم و فقط 7 غلط داشتم و باید 13 می شدم در حالی که شما به من نمره ی 7 را داده اید . خواهش میکنم یک بار دیگر پاسخ سوالات من را ببینید.
پاسخ:
حتما در ارسال جواب ها اشتباه کردهای. نمره شما ۷ است.
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۳۳ اسماء صالحی

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما معلم گرامی .

من فقط  3  غلط داشتم  پس چرا  16  شدم ؟؟؟

با سپاس فراوان .

پاسخ:
شما ۴ اشتباه داشتید.
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۳۷ الهه زمانیان

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما معلم گرامی از زحماتتان ممنونم و امیدوارم در ازمون بعدی نمره ی بهتری کسب کنم .

پاسخ:
موفق باشید.
ازمون بعد شامل 20 سوال است
پاسخ:
بعدا اعلام میکنم.
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۳ تارا پاشانیا
سلام خانم خسته نباشیدمن فقط 5تاغلط داشتم شما به من نمره 14دادید لطفا چک کنید ممنون از زحمات شما روز خوبی را برایتان آرزو میکنم
پاسخ:
شما ۶ اشتباه دارید.
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۱۲ زینب حدادی

سلام  خانم دولت آبادی. بازهم آزمون آنلاین داریم؟؟؟؟


پاسخ:
حتما
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۱۶ فاطمه حسن کافی

خانم دولت آبادی نظر خصوصی من به دستتان رسید؟

 

پاسخ:
بله

Salam khanom man 2 ta galat dashtam vali shoma be man 17 dadid dr sooratice bayad 18 mishodam

lotfan dobare chek conid 

پاسخ:
شما ۲ اشتباه و یک سئوال نزده داشتید.

Salam khanom man 8 ta galat dashtam vali shoma 11 dadid

پاسخ:
شما اشتیاه می کنید.
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۴۴ دنیا دهقانی
سلام خانم.ببخشید من جوابا ی آزمونو دو بار فرستادم،بار اول 9سوال و بار بعدی 11سوال.حالا شما فقط اولی رو صحیح کردید یا؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
هر چه برای من ارسال کرده و به دستم رسیده تصحصح کردم.

سلام خانوم دستتون درد نکنه....همش عالی بود.........

باتشکر از زحمات شما..ممنون......

لطفا برای جلسه ی بعدی سوال12 رو توضیح بدید......مممممممممممممنونم

پاسخ:
ممنون. حتما
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۲۸ خدابنده لو

خانم اگه امکانش هست دوباره چک کنید شاید  با یه نفر دیگه اشتباه شده!!!!!!ممنون

 

پاسخ:
نمره شما صحیح است و همان ۱۱ می شود.
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۱۹ اسماء صالحی

نه خانم  من کاملا  مطمئنم  که  فقط  و  فقط  3   غلط  داشتم  تازه  همین  الان  برگه ی  جواب هایم  جلوی  چشمم  است  و   فقط  سوالات  4  و   12   و  17  رو  اشتباه  زدم  !!! 

تازه  موقع  وارد  کردن  پاسخ ها  هم  آن ها  رو  2 بار  چک  کردم  !!!!

با  سپاس  فراوان .

پاسخ:
 درسته نمره شما ۱۷ است.

خانم دولت آبادی اگه میشه لطفا بگید در این آزمون  تا چه نمره ای از نظر شما خوب بود؟

ممنون

۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۴۱ محدثه علیپناه دولت اباد
سلام خانم خسته نباشید یه چیزی میگم شاید باور نکنیدولی به خدا من جوابامو براتون فرستادم ولی شما اصلا اسم منو ننوشتین فک کنم نمره ام هم کمتر از15یا16نشه(احتمال میدم)خواهش میکنم جوابمو بدین حتی من به خاطر ازمون از وقتی از مدرسه برگشته بودم فقط ریاضی خوندم ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
پاسخ:
جوابی از طرف شما دریافت نکردم. متاسفم.
امیدوارم در امتحان بعدی جبران کنی.
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۴۴ پریسااژدری
سلام خانم من از زحمات شما بسیار متشکرم خانم چون به من قبلا اطلاع نداده بودن که این جلسات اینترنتی برگزار میشود و من به تازگی متوجه شدم به همین دلیل نمره 16 شد اما به شما قول میدهم که دفعیه بعدی بهترین نمره را کسب کنم
پاسخ:
منم امیدوارم.
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۱۲ ملیکا صادقی

سلام خانم معذرت میخوام ولی من جواب هامو چند بار چک کردم فقط سوال 12-14-18 غلط داشتم ولی 16 شدم

پاسخ:
بله درست است. اگر دقت کنی نمره ات اصلاح شده.
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۳۹ محدثه رهبری

با سلام 

خانم نمره ی 12 خیلی بده....می دونم  امید وارم  امتحان بعدیم خیلی بهتر باشه نظرتون درمورده نظر قبلیم چیه؟

پاسخ:
بهتر بود با برنامه ریزی عمل کنی تا نتیجه خوبی بگیری.
۰۱ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۱۹ شقایق کاظمینی زاده
سلام خانم دولت آبادی عزیز.آیا در تابستان آزمون دیگری داریم؟چندتا؟
پاسخ:
بعدا صحبت خواهیم کرد.
۰۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۱۷ حانیه عالی زاده
سلام خانم دولت ابادی ازشما ممنونم که در فصل تابستان وقتتان را در اختیار ما قرار دادید. از زحمت های بی دریغ شما واقعا متشکرم.

پاسخ:
خواهش می کنم.
۰۱ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۱۹ منصوره سادات مقیمی
سلام خانم جونی سوال های آزمون عالی بود اما کوتاهی از من است
بنده روز آزمون حالم زیاد خوب نبود الان که میبینم بعضی سوال ها رو بلدم انشاءا... با کمک و دعای شماجبران میکنم خیییییلی ممنون از زحمات
شما شماالتماس دعا.
پاسخ:
انشاا...
۰۱ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۰۲ فاطمه سیاح خیرآبادی

سلام خانم دولت آبادی

خسته نباشید

من وقتی نمره ام رو دیدم خیلی خیلی ناراحت شدم و امیدوارم که در آزمون های بعدی نمره های بهتری کسب کنم

باتشکر از زحمات شما

سیاح

 

پاسخ:
منم امیدوارم.
۰۱ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۰۲ فاطمه سیاح خیرآبادی

سلام خانم دولت آبادی

خسته نباشید

من وقتی نمره ام رو دیدم خیلی خیلی ناراحت شدم و امیدوارم که در آزمون های بعدی نمره های بهتری کسب کنم

باتشکر از زحمات شما

سیاح

 

۰۱ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۲۹ درسا زمان پور
با عرض سلامی گرم خدمت شما معلم عزیز و گرامی . خواهش می کنم پاسخ سوالاتی را که برای شما فرستادم چک کنید.
پاسخ:
نمره شما اصلاح شده به نتیجه آزمون مراجعه کن.
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۱۱ حنانه ضرابی
سلام 
امتحان خوب و اسونی بود 
ممنون از زحماتتون

۰۳ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۲۷ رایحه قاسمی
باسلام.
ممنون از توجه شما به سوال بنده.


                                                                       متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی