کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۰۸ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۵۸

معمای ریاضی ۷

شخصی تخم مرغ را دانه ای ۷۰ ریال خرید و دانه ای ۵۰ ریال فروخت و سرانجام میلیونر شد! چطور چنین چیزی ممکن است؟

این هم یک معما است دیگه.

جوابش؟؟؟؟؟؟؟؟؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۸
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۱۳)

سلام خانوم خسته نباشید........خیلی ممنون از زحمات بی دریغ شما...معماهای شیرینی دارید....مارو به فک کردن وا میداره و یک ورزش برای روح ماست....
پاسخ:
تشکر
۰۸ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۰۳ فاطمه حسن کافی

سلام خانم دولت آبادی.

مگه همچین چیزی میشه؟

خیلی معمای جالبیه خانم ولی نیم ساعته دارم فکر میکنم و به نتیجه نرسیدم.بازم سعی خودمو میکنم تا حلش کنم.

از زحماتتان ممنونم.

۰۸ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۲ ریحانه منافی
با سلام خانم عزیز جواب من به دستتان رسید؟؟؟
۰۹ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۵۱ الهه زمانیان
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما معلم گرامی . ببخشید برای حل این مسئله باید از راه حل به جواب برسیم یا یه مسئله ذهنیه 
پاسخ:
ذهنی 
۰۹ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۱۱ محدثه رهبری
سلام خانم جواب من به دست تون رسید ؟ درست بود ؟
پاسخ:
خیر
۰۹ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۱۷ فاطمه سیاح خیرآبادی

سلام خانم خسته نباشید

ببخشید خانم جواب های من به دستتون رسید؟؟؟؟

خانم جواب من درست بود؟؟؟؟

پاسخ:
بله
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۵۸ ریحانه پورکاویان
بعدش باباش میمیره بهش ارث میرسه !!! درسته خانم ؟
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۰۸ شقایق کاظمینی زاده
سلام خانم دولت آبادی.جواب این معما را درست گفته بودم؟آیا باید جواب معما هارا در دفتر بنویسیم یا فقط به صورت خصوصی ارسال کنیم؟
پاسخ:
خصوصی ارسال کنید.

او در ابتدا میلیارد بود وقتی تخم مرغ هارا ارزان فروخت میلیونر شد

۱۱ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۰۵ منصوره سادات مقیمی
سلام خانم جونی پاسخ من به دست شما رسید ؟
پاسخ:
بله
باسلام خانم ببخشیدجواب من به دستتان رسید؟
پاسخ:
بله
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۵۹ ملیکا گنجعلی
سلام خانم جواب من درست بود؟؟؟
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۰۸ دریا بختیارزاده

سلام خانم خسته نباشید جواب من بهتون رسید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی