کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی

1.gif

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۰
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۱۳)

باسلام خدمت خانم دولت ابادی عزیز.شهادت امام جعفرصادق رامن هم به شماتسلیت میگویم.            التماس دعا

پاسخ:
ممنون

خام  گلم شهادت امام  جعفر صادق را به شما و خانواده ی محترمتان تسلیت عرض میکنم

خانم التماس دعااااااااا

پاسخ:
ممنون
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۲۱ فاطمه حسن کافی

باعرض سلام خدمت شما معلم گرامی.

شهادت امام جعفر صادق را به شما تسلیت میگویم.التماس دعا.

پاسخ:
ممنون
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۲۰ مهتاب سلمانی اسکویی
سلام خانوم دولت ابادی عزیز شهادت امام صادق (ع) را به شما و خانواده ی گرامیتان تسلیت میگویم
پاسخ:
ممنون

به امام صادق (ع) عرض شد: کدام عمل بهتر است؟ فرمودند: نماز اول وقت نیکی به پدر و مادر و جهاد در راه خداوند...

شهادت مظلومانه ی قرآن ناطق صادق آل محمد علیه السلام رو به شما و خانواده ی محترمتون تسلیت عرض میکنم.......

التماس دعا..

پاسخ:
ممنون
شهادت امام جعفرصادق رابه شماوخانواده ی محترمتان تسلییت عرض می کنم
پاسخ:
ممنون
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۳۰ مهسا سادات هدایتی
سلام خانم دولت آبادی شهادت امام جعفر صادق را به شما و خانواده گرامیتان تسلیت عرض میکنم.
پاسخ:
ممنون
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۰۰ منصوره سادات مقیمی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت معلم گرامی سرکار خانم دولت آبادی شهادت پر سوز ششمین اختر تابناک امامت را خدمت شما آموزگار گرامی و خانواده محترمتان تسلیت عرض می کنم التماس دعا.
پاسخ:
ممنون
سلام. من هم شهادت امام جعفر صادق(ع) رابه شما تسلیت می گویم.
پاسخ:
ممنون
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۰۱ فاطمه سیاح خیرآبادی

سلام خانم خسته نباشید

شهادت امام جعفر صادق را به شما و خانواده محترمتان تسلیت میگویم.

 

پاسخ:
ممنون
شهادت امام صادق رو به شما  تبریک میگم
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۰۰ ریحانه پورکاویان

سلام خانم دولت ابادی شهادت امام صادق را به شما وخانوادتان

نیز تسلیت عرض می کنم

سحر جان تبریک یا تسلیت؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی