کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۱۸

معمای ریاضی ۱۴

با جابجایی یکی از رقم های این معادله آن را طوری تغییر دهید که دو طرف معادله با هم برابر باشد.

 

۱ = ۶۳ - ۲۶

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۵
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۱۸)

۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۳۴ مهتاب سلمانی اسکویی

سلام خانوم عزیزم خیلی ممنونم از زحماته بی دریغ و معما های جالبتان ممنونم

پاسخ:
خواهش
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۴۹ ریحانه پورکاویان

خانم ببخشید مگر می شود 63 را از 26 کم کرد؟

 

سلام خانوم خسته نباشید.......خیلی ممنون از این که یه معمای دیگه برامون گذاشتین...مر30..........معمای قشنگیه...همین الان میرم تا حلش کنم...

ممنون از زحمات شما.......

راستی خانوم من برای روش الگویابی دست سازه درست کردم...حالا باید برای همه ی روش ها دست سازه داشته باشیم یا همین یه دونه کافیه؟!؟؟..
پاسخ:
بله
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۳۸ ملیکا گنجعلی
سلام خانم ببخشید جواب من درست بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۵۰ رایحه قاسمی
باسلام پاسخ ها به دستتان رسیده ؟
پاسخ:
بله

خانوم من حدسی رو که میزدم براتون فرستادم......

درست بود؟!؟؟..لطفا جواب بدید.............مر30

خانوم جون سلام میشه معمای 14 روواضح تر توضیح بدید

۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۴۴ ریحانه منافی

ba salam khedmat shoma moallem dusdashtany jabr hman karborde rahbord ha ast?????

پاسخ:
خیر
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۴۷ ریحانه منافی
خانم جون آزمون شامل 20 سئوال است؟
پاسخ:
۱۰ سئوال
سلام خانم دولت بادی 
معمای جالبیه ....
ممنون از زحماتتو

____۩۩۩۩۩۩۩۩۩____________۩۩۩۩۩۩۩۩۩
____۩۩۩۩۩۩۩۩۩____________۩۩۩۩۩۩۩۩۩
____۩۩۩۩۩۩۩۩۩____________۩۩۩۩۩۩۩۩۩
_____۩۩۩۩۩۩۩_____________ ۩۩۩۩۩۩۩
______۩۩۩۩۩_______________ ۩۩۩۩۩
_________________۩۩۩۩
_________________۩۩۩۩
_________________۩۩۩۩
_________________۩۩۩۩
۩۩_________________________________۩۩
__۩۩_____________________________۩۩
___۩۩۩۩_______________________۩۩۩۩
______۩۩۩۩۩_______________۩۩۩۩۩
_______......۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩

۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۶ ریحانه ورکاویان

خانم ببخشید جواب من به دستتان رسید فکر می کنم نرسیده

باشه .

۲۷ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۶ مهتاب سلمانی اسکویی
سلام خانوم خسته نباشید راستی خانوم من اصلا متوجه ساخت دست سازه برای روش های حل مساله نشدم اگه میشه اول مهر که امدیم مدرسه خودتون بهمون توضیح بدین تا برای چن روزه دیگه براتون اماده کنیم اگه جوابمو بدین واقعا متشکر میشم مرسی
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۳۸ دنیز فتحی وند
با سلام
خانم دولت ابادی عزیز
ایا واقعا اجباری است که ما تمام معما ها را حل و سبس براى شما ارسال کنیم؟ 
البته که معما ها باعث باز شدن فکر ما میشوند ولی حل کردن تما ان ها دشوار به نظر می رسد
 منتظر باسختان هستم
با تشکر
پاسخ:
بله
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۴۳ فاطمه سیاح خیرآبادی

سلام خانم خسته نباشید .

ببخشید خانم جواب های من به دستتون رسید ؟؟؟؟؟

با تشکر از شما

سیاح

 

 

پاسخ:
بله
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۵۶ ریحانه منافی
خیلی ممنون که جوابم را دادید میشه جواب همان در بیاد ولی با یک علامت ؟
سلام خانم خسته نباشید
خیلی ممنون که معماهای جالبی را برای ما انتخاب می کنید
من واقعا از حل کردن انها لذت می برم

برای مهر ماه به بعد هم معما داریم ؟
پاسخ:
انشاا...
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۲۵ پریسا اژدری
سلام خانم
خانم من متوجه منظورتون نمی شوم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی