کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۰۲:۱۹

معمای ریاضی ۱۵

این جدول را از محل خطوط عمودی و افقی قرمز رنگ طوری به دو قسمت تقسیم کنید که مجموع اعدادی که در این دو قسمت قرارمی گیرد با هم برابر باشد.

 معما و سرگرمی,معمای ریاضی


موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۲/۰۶/۲۸
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۲۴)

۲۸ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۰۵ ریحانه پورکاویان

خانم ببخشید یک سوال داشتم ما باید از شنبه بیاییم مدرسه یا از

دوشنبه ؟

۲۸ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۲۲ ریحانه منافی

ba salam be shoma khanum agar natavanestim moamma ha ra hal konim hatta ba komak che kar konim????????????

پاسخ:
سعی کن حتما موفق می شوی
ببخشید خانم جون خطوط قرمز کجا هستند؟
سلام خانوم خسته نباشید.....ممنون که یه معمای دیگ برامون گذاشتید...مر30.........معمای جالبیه فک کنم بتونم به زودی حلش کنم...
پاسخ:
موفق باشید.

ببخشید خانم.میشه یه کم واضح تر توضیح بدبد؟منظورتون

رو متوجه نشدم

۲۸ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۴۱ فاطمه شیرازی
خانم دولت آبادی فقط بایک حرکت باید به جواب برسیم یا با چند حرکت هم میشه؟
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۱۷ عرفانه عباسی

با عرض سلام و خسته نباشید

خانم بعضی از سوالات طوریه که نمی شه جوابشون رو برای شما ارسال کرد !!!!! میشه آنها رو در دفترمون حل کنیم و در مدرسه به شما بدیم ؟؟؟

خیلی ممنون از زحماتتون

پاسخ:
بله
سلام خانوم.معمای سختیه راستی من نتونستم چند تا از معما هارو حل کنم اشکال نداره؟
پاسخ:
سعی کن
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۳۱ منصوره سادات مقیمی
سلام خانم جونی خسته نباشید خیلی معمای جالبی است خیلی ممنون که به فکر ما هستید.
پاسخ:
خواهش

خانم عزیزم به خاطر معماهای خوبتون ممنونم

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

پاسخ:
تشکر

خانوم من همون موقه حلش کردم خیلی قشنگ و اسون بود....

مر30....

پاسخ:
ممنون
خانوم جون جواب من دستتون رسید ممنونم  التماس دعا
پاسخ:
بله
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۰۰ حدیثه کریمی

سلام .


خانم دولت ابادی میشه بگید منظور دقیقتون از دست سازه ها   چیه. متوجه نشدم. خیلی نامفهوم بود. از چند نفر هم پرسیدم  نمی دانستند
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۵۴ درسا زمان پور
با سلام خدمت شما معلم عزیزم . آیا می توانیم یک دفتر جداگانه برداریم و کل پاسخ معماها را در آن بنویسیم ؟
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۲۹ آرزو چلانیان
سلام خانم . وقتی به مدرسه می آییم دقیقا چه چیزهایی باید همراه داشته باشیم.
سلام خانم دولت ابادی خانم دولت ابادی امتحان امروز 10 سوالی؟با تشکر   
پاسخ:
بله
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۳ فرشته حیدری

سلامـ خانومـ.

ببخشید من یه سوال داشتمـ.

ما برای اوّل مِهر بآیَد مُعَمّآ هآرو بیآریمــ؟

لُطفا اَگَر مُشکلی نیستـ،یک دفعه دیگه توضیح بدین اول مهر چی

باید همراهمون داشته باشیمـ و چه کارهایی روبرای ریاضی باید

انجام بدیم که من مطمعن بشم همه رو انجامـ دادمـ البته اگر

مشکلی نیست لطفا.

با تشکر از زحمات فراوانتون.

سلام خانم  از مون رو  تا ده دقیقه ی دیگه میزارید

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

باتشکر از زحمات بی دریغ شما...........

 

خیلی اسون بود
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۰۱ ریحانه منافی
ببخشیددادر رابطه با دست سازه ها میشود انهارا با مقوا چیزی ساده ساخت یا حتما یک وسیله
پاسخ:
بله اما یک وسیله کاربردی
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۳۰ ریحانه پورکاویان

خانم ببخشید می شود همراه با دست سازه یک پاورپوینت در

رابطه با ان  موضوعات بسازیم .

۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۰۱ ملیکا فراهانی
سلام خسته نباشید
برای اول مهر باید جواب معما ها رو بیاریم؟
من در دفترم نوشتم اما برای شما ارسال نکرده ام
اشکالی نداره؟ ممنون
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۰۳ ملیکا فراهانی
ببخشید میشه راجع به دست سازه ها توضیح بدین؟
که ریحانه خانوم گفتن ...
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۴:۱۴ حنانه ضرابی
سلام خانم دولت ابادی 
من در مورد ساخت  دست سازه ها کمی ابهام دارم 
اگر مشکلی نداره روز سه شنبه کمی توضیح دهید 
تا در جلسه ی بعد برای شمااااااااا حاضر کنم ......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی