کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۰۰

آزمون پنجم

دختران خوبم با دقت سئوالات را بخوانید و پاسخ آن ها را به صورت خصوصی برای من ارسال کنید.

برای ارسال پاسخ، شماره سئوال و گزینه صحیح کافی است. نام و نام خانوادگی فراموش نشود.


موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۲/۰۶/۳۰
اکرم دولت آبادی

آزمون پنجم

نظرات  (۵۶)

۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۰۴ محدثه محققی
ممنون___
پاسخ:
موفق باشید.
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۱۶ ریحانه منافی

ممنون خیلی اسان است

ولی خانم سوال 7روباز نیست
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۲۱ ریحانه پورکاویان

خانم ببخشید سوال 5 نسبت پول زهرا به نرگس 2به 2 است یا 2

به 3 ؟

۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۲۱ نیایش وصالی
سلام سرکار خانم دولت آبادی .در سوال 5 نسبت ها جند است؟
در کامپیوتر ما خوانا نمی باشد. با تشکر
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۳۴ فریبا آهنگریان
سلام خانم سوال های بسیار آسونی هستند من قبل از امتحان خیلی استرس داشتم اما حالا با دیدن سوال ها ترسم به کلی ریخت 
سوال 7 یعنی مساحت جانبی؟
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۳۷ حدیثه کریمی
خانم سوال 7 مساحت زیر را باید حساب کرد .اصلا کدام  مساحت را نباید حساب کرد
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۳۷ ریحانه پورکاویان
ممنون خانم سوال ها بسیار آسان بودند.
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۴۰ دریا بختیارزاده

سلام خانم خسته نباشید جواب من بهتون رسید؟مطمئن باشم ؟؟

۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۴۲ حنانه ضرابی
ممنون خانم دولت ابادی 
سوالات خیلی اسون بود   *********
**********************************
**************
خانم ببخشید میشه یه راهنمایی در مورد سوال سه بکنید! ممنون

سلاممممممممممممممممممممم

خانم سوالات عالی بودن ممنون

..................

۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۴۸ تارا پاشانیا
ممنون آسون بود خانم این آزمونم پرینت بگیریم دیگه؟ بعد سه شنبه که شما هستید بیاریم با خودمون؟ ممنون میشم اگه جواب بدید
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۵۳ شقایق کاظمینی زاده
سلام خانم دولت آبادی.آزمون آسونی بود.متشکرم.راستی آیا جواب من را دریافت کردید؟
با تشکر جواب من را در یافتید؟؟؟
سلآمـ خانمـ خسته نباشید
جواب سولاتم رسید؟!
خانم معذرت میخام میشه جواب سوالا تمان را بدید
ببخشید اشتباه تایپی بود

سولاتم=سوالاتم
خانم جوابا مثل دفعات پیش ساعت 10 می اید؟
سلام ببخشید در مورد سوال 8 توضیح دهید و لطفا راهنمایی کنید که کدام وجه سوال 7 باز هست با تشکر
 
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۰۴ ملیکا گنجعلی
سلام استاد عزیزم آزمون بسیار ساده ای بود از زحمات شما بسیار متشکریم امیدوارم بتوانم با نمراتم زحمات شما را جبران کنم
سلام خانم خسته نباشید ازسوالات خوبتون ممنونم
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۰۸ مهتاب سلمانی اسکویی
خانوم مرسییی امتحان واقعا عالیییییی بوددستتون درد نکنه راستی جوابمو دریافت کردین ؟؟؟ ببخشید پاسخ ازمون رو کی روی وبتون قرار میدین
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۱۶ مریم داوودی

سلام خانم.خیلی ممنون واقعا امتحان ساده ای بود.

امیدوارم جبران امتحاناتی روکه نتونسته بودم جواب بدم رو کرده باشم

باسلام خانم جواب ما به دستتان رسید.             باتشکراز زحمات شما
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۲۶ حانیه عالی زاده
سلام خانم سوال6 درصد فوتبال ووالیبال 30 و37 میباشد.
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۲۹ ریحانه سوخت سرایی
خانم جان خیلی ممنون از ازمون خوبتان جوابم به دستتان رسید ؟ با تشکر از زحماتتان...
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۳۰ منصوره سادات مقیمی
سلام خانم جونی خسته نباشید خیلی سوالات عالی بود ممنون از زحماتتون التماس دعا.
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۳۰ عرفانه عباسی

با عرض سلام

و خسته نباشید خانم دولت آبادی جواب من به دستتان رسید؟؟؟

خیلی ممنون از زحماتتان

آزمون واقعا خوبی بود

۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۳۰ درسا زمان پور
با سلام خدمت شما . آزمون بسیار عالی بود و امیدوارم که در این آزمون نمره ی کامل را کسب کنم . و آیا پاسخ های من به دستتان رسیده است؟ با تشکر فراوان از زحمات شما
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۳۱ منصوره سادات مقیمی
سلام خانم جونی راستی پاسخم ارسال شده است؟
خانم از سوالات خوبتون ممنونم  عصرتان به خیر  التماس دعا
سلام خسته نباشید آزمون خییییییییییلی آسون بود متشکرم 
 
                          
                                  
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۳۳ آرزو چلانیان
سلام خانم . ایا جوابم به دستتان رسید . می خواهم مطمئن باشم. راستی آزمون خیلی آسون بود.
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۳۶ فاطمه گودرزی
سلام خانم خیلی خوب بود . ممنون.
راستی خانم جواب های من به دستتون رسید .
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۳۷ محدثه محققی
سلام خانم جواب های من را دریافت کردید؟
 با عرض سلام و خسته نباشید خدمت خانم دولت آبادی سوالات آزمون  عالی بود از زحمات شما متشکرم .پوزش من را بابت عدم شر کت در آزمون های قبلی بپذ یر ید.
سلام خانم خسته نباشید ممنون از سوال های خوبتان.......
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۴۴ ریحانه سوخت سرایی
خیلی خیلی ممنونم امید وارم نمره ی خوبی را کسب کنم تا بتوانم زحماتتان را جبران کنم .......

س1:د_س2:الف_ س3:ب_س4:الف_س5:ب_س6:ج_س7:الف_ س8:الف س9:ج_ س10:د_ یاسمن بهزادی

۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۴۹ سوگل پروندی
سلام خانم دولت آبادی جواب من واسه شما ارسال شده است
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۴ محدثه رهبری

با سلام خدمت معلم گرانقدر

من به شخصه از زحمات شما معلم عزیزم تشکر می کنم و امید وارم بتوانم با کسب نمره ی خوبی در این امتحان این را به شما ثابت کنم 

 

با سپاس رهبری

سلام خانوم.امتحان خوبی بود.بازم ببخشید حواسم نبود دکمه ی برای عموم قابل مشاهده باشد رو زدم.بازم ممنون.خیلی دوس دارم زودتر 3شنبه بشه و بتونم دوباره ببینمتون.
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت سرکار خانم دولت آبادی .
امیدوارم جواب های من به دست شما رسیده باشد.


باسپاس فراوان






۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۰۳ حدیثه کریمی
سلام خانم خیلی اسون بود  خانم یه سوال دیگه هم داشتم  پاسخ من را دریافت کردید .
سلام از این سوال های خوبی که برایمان می گذارید متشکرم امید وارم جواب های مرا دریافت کرده باشید. لطفا ساعت نتیجه ی امتحان را اعلام نمایید 
با تشکر
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۰۵ فاطمه سیاح خیرآبادی

سلام خانم دولت آبادی خسته نباشید

من کمی دیر تر از ساعت 7 جواب ها رو ارسال کردم . حالا میخواستم بدانم که جواب های من به دستتون رسیده است یا نه ؟

با تشکر از زحمات بی دریغ شما

۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۰۶ فریبا آهنگریان
سوال: 1 گزینه ی «د»

سوال: 2 گزینه ی «ب»

سوال:  3 گزینه ی «ب»

سوال: 4 گزینه ی«الف»

سوال:  5 گزینه ی«ب»

سوال:  6 گزینه ی «ج»

سوال:  7 گزینه ی«د»

سوال: 8 گزینه ی«ج»

سوال: 9 گزینه ی«ج»

سوال: 10 گزینه ی«د»

باسلام خدمت شما.سوالات بسیار خوب و آسانی بود

*********3>ممنون3>*******

۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۲۱ سارا قشقاوی

سلام خدمت خانم دولت آبادی . ببخشید خانم  می توانید راجع به سوال 3 توضیح دهید . با تشکر .

سلام خانم ، جواب های من به دستتون رسید؟

۳۰ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۱۳ بهار علی محمد

سلام معلم عزیزم

فکرمیکنم پاسخ سوال 7 درگزینه ها نبود

۳۰ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۴۶ سعیده دلاور

باسلام وخسته نباشیداززحمات شمابسیارممنونم ببخشیدجواب ازمون راکی برروی سایتتان میگذاریدباسپاس وتشکرفراوان

ببخشید خانم نتایج کی اعلام میشه؟

۳۰ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۲۲ فاطمه سیاح خیرآبادی

سلام خانم شبتون بخیر

ببخشید نتایج کی اعلام میشه؟؟

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی