کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۰۹ مهر ۹۲ ، ۰۱:۲۴

معما با راهبرد حل مسئله

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۹
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۱۱)

۰۹ مهر ۹۲ ، ۱۵:۲۷ فاطمه حسن کافی
سلام خانم...
خانم جوابش میشه45...
ممنـــــــــــون معمای جالبی بود...
۰۹ مهر ۹۲ ، ۱۶:۲۲ ریحانه پورکاویان

راحت بود ممنون.

۰۹ مهر ۹۲ ، ۱۶:۴۳ ملیکا فراهانی
سلام ببخشید جواب من به دستتون رسید؟درست بود؟
 slm.mer30 omid varam  betonam halesh konam.
۰۹ مهر ۹۲ ، ۱۷:۴۵ محدثه محققی
سلام خانم من ارسال کردم معما جالبی بود ممنون
پاسخ:
تشکر
۰۹ مهر ۹۲ ، ۱۸:۴۴ عرفانه عباسی

سلام

ممنون خانم خیلی جالب بود

جواب من به دستتون رسید ؟؟

۰۹ مهر ۹۲ ، ۱۸:۵۳ ریحانه سوخت سرایی
مرسی خیلی جالب بود...
پاسخ:
تشکر
۰۹ مهر ۹۲ ، ۲۰:۱۸ پگاه بستانیها ملکی
این مسئله  تقریبا یک چیزی شبیه مسئله ی انگشتان در کتاب است که با راهبرد حدس و آزمایش حل کردیم.
۰۹ مهر ۹۲ ، ۲۰:۱۹ زهرا قربانی
فکر کنم باید 10×10 بشه جواب میشه 100
۰۹ مهر ۹۲ ، ۲۱:۵۳ فاطمه کردی
ممنون خیلی زیبا و جالب بود خسته نباشید.
تشکر از زحماتتون.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی