کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی

دختران خوبم، خسته نباشید.

دانش آموزانی که به سئوالات ریاضی در آزمون پیشرفت تحصیلی بالای ٪۸۵ پاسخ داده باشند، نمره ی تشویقی خواهند گرفت.

جهت مشاهده پاسخ سئوالات به ادامه مطلب توجه کنید.

                                      

و اما پاسخ سئوالات:

سئوال ۲۶ : گزینه  ۴

سئوال ۲۷: گزینه  ۴

سئوال ۲۸ : گزینه  ۳

سئوال ۲۹ : گزینه ۳

سئوال ۳۰ : گزینه ۱

سئوال ۳۱ : گزینه ۳

سئوال ۳۲ : گزینه ۳

سئوال ۳۳ : گزینه ۴

سئوال ۳۴: گزینه ۱

سئوال ۳۵ : گزینه ۲

سئوال ۳۶ : گزینه  ۴

سئوال ۳۷ : گزینه  ۲

سئوال ۳۸ : گزینه ۱

سئوال  ۳۹: گزینه  ۴

سئوال ۴۰ : گزینه  ۳

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۷
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۳۷)

۱۷ مهر ۹۲ ، ۱۶:۳۲ هلیا رجبی

سلام

ببخشید من یک سوال دارم

درسوال 27 برای چه پاسخ گزینه ی 3 میشود ؟

چون اگر  آن شکل را بکشیم معلوم نیست که 0.25 متر

باقی مانده یا 0.5  ولی اگر گزینه ی 4 باشه  در اخر 0.25 متر

باقی می ماند

لطفا من را راهنمایی کنید

۱۷ مهر ۹۲ ، ۱۶:۳۶ هلیا رجبی

ببخشید یک سوال دیگر هم دارم

شما میدانید جواب ازمون ها را کی می دهند

چون با جواب هایی که شما در وبلاگ گذاشته اید تنها در سوال

27 مشکل دارم

ممنون

باسلام ممنون از اینکه اطلاع دادید.
۱۷ مهر ۹۲ ، ۲۰:۱۶ محدثه محققی
سلام خیلی ممنون
۱۷ مهر ۹۲ ، ۲۱:۳۰ زهرا قربانی
مرسی خانم با توجه به جواب هایی که گذاشیتید فقط دوتا سوال رو غلط زدم
۱۷ مهر ۹۲ ، ۲۱:۳۴ زهرا قربانی
سلام خانم با اجازه جواب ها رو تو وبلاگ خودمم گذاشتم
۱۸ مهر ۹۲ ، ۰۹:۳۳ ریحانه پورکاویان
ممنون خانم که جواب هارا برامون نوشتین
پاسخ:
موفق باشید.

سلام  خانم

ممنونم که جواب سوالات را برامون گذاشتین.

پاسخ:
موفق باشید.
۱۸ مهر ۹۲ ، ۱۴:۳۲ مریم داوودی

خیلی متشکرم که جواب ها را برامون در وبلاگتون قرار دادین.من شک داشتم که برخی از سوالات ریاضی که جواب دادم صحیح است

یا غلط.ولی حالا کاملا مطمئن شدم.

پاسخ:
موفق باشید.
۱۸ مهر ۹۲ ، ۱۵:۵۶ خدابنده لو

سلام خانم من الان  جوابام رو جک کردم دیدم فقط سه تا غلط دارم خانم خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خانم نمره من چند درصد میشه؟؟؟؟؟؟

ممنون از زحمات بی دریغ شما

پاسخ:
اگه نتونی درصد حساب کنی پس نمره مثبت هم نمی تونی بگیری

وای خانوم من تو قسمت ریاضی که شما جواب هاش رو دادین همش 1 غلط دارم........

ممنون که جواب هارو بهمون دادین....

 

پاسخ:
موفق باشید.
۱۸ مهر ۹۲ ، ۱۸:۰۳ فاطمه کردی
ممنون از اینکه جواب هارو در اختیار ما گذاشتید.

پاسخ:
موفق باشید.
۱۸ مهر ۹۲ ، ۲۰:۳۲ yasaman sane farsh
salam...
man 9 ta soal ro 2rost hal kardam...

۱۸ مهر ۹۲ ، ۲۰:۳۵ yasaman sane farsh
albate rajebe tedade soalate eshtebaham motmaen nistam...
chon baziasho ke too paskh name zadam too soalat moshakhas nakardam...
dar kol be nazaretoon khoobe???

۱۸ مهر ۹۲ ، ۲۰:۴۱ منصوره سادات مقیمی
سلام خانم جونی ممنون از اینکه جواب ها را در وبلاگ گذاشتید خیلی ممنون از زحماتتون.
پاسخ:
موفق باشید.
۱۹ مهر ۹۲ ، ۱۲:۴۴ سحر خدایار
خانوم خسته نباشید فقط به من استرس وارد شد
۱۹ مهر ۹۲ ، ۱۲:۵۷ هلیا طیور
ممنون که پاسخ هارو گذاشتید...
۱۹ مهر ۹۲ ، ۱۴:۵۹ فاطمه حسن کافی
سلام...
خانم ما 5 تا غلط داشتیم...بنظر شما خوبه؟؟؟
۱۹ مهر ۹۲ ، ۱۸:۱۲ محدثه رهبری
2 تا غلط دارم خانم میشه 86 در صد  درست حساب کردم  اره؟؟؟؟
۱۹ مهر ۹۲ ، ۱۹:۵۸ پگاه بستانیها ملکی
خانم من 80 درصد پرسش ها را درست جواب دادم . 
ممنون برای این که جواب هارو روی وبلاگتون گذاشتین.
۲۰ مهر ۹۲ ، ۱۲:۱۳ هلیا رجبی

خانم من 100 % سوال ها را درست جواب دادم .

واقعا از شما ممنونم که جواب ها را برای ما گذاشتید

 

ممنون

پاسخ:
موفق باشید.
خانم واااقعا ممنون که گذاشتید باورم نمی شد ولی همه ی سوال ها را درست جواب داده بودم از زحمات شما بی نهایت ممنوونم
پاسخ:
موفق باشید.

salam khanom man 80% porsesh ha ro dorost javab dadam .

ba sepas faravan az shoma moalem gerami 

۱۳ آذر ۹۲ ، ۱۸:۲۵ زهراتقی زاده
سوال هادر اینجا وجودندارد چرا؟
پس سوالاش کجاست
۱۶ آذر ۹۲ ، ۱۶:۱۳ فرنازهاشمی نژاد

خیلی ممنون و مطمئن ششدم که یک سئوال را که شک داشتم را درست زدم بازم ممنون

 

۱۶ آذر ۹۲ ، ۲۰:۰۶ زهرا تقی زاده
سوال هاش چرا نمی زارین توسایت؟
۱۹ آذر ۹۲ ، ۱۸:۴۳ ثنا رهنمایی
خانم گیج
سوال 27را توضیح دهید
خوب بود
خوب بود عالی
خوب بود اما.اما سوال 27رونمی فهمم توضیح بدید
۰۶ دی ۹۳ ، ۱۸:۱۵ امیرحسن باقری گلزار
سوالات خیلی خیلی راحت بود .
۰۶ دی ۹۳ ، ۱۸:۱۷ محمد پور قاسم
ای کاش سوالات نوبت اول هم این جوری بود ............................. ای کاش................ای کاش

سلام  خیلی ممنون عالی بود
ببخشید میشه نمونه سنوال هم داشته باشید
بد بود سوالات کوووووووووو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی