کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۷:۰۰

آزمون اول( پایه هفتم)

دختران خوبم با دقت سئوالات را بخوانید و پاسخ آن ها را به صورت خصوصی برای من ارسال کنید.

برای ارسال پاسخ، شماره سئوال و گزینه صحیح کافی است. نام و نام خانوادگی فراموش نشود.





موافقین ۱ مخالفین ۲ ۹۲/۰۸/۰۱
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۴۵)

۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۷:۰۳ ریحانه منافی
واقعا ممنون
۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۷:۲۳ محدثه محققی
دستتون درد نکنه
خانوم سوال 10 در کامپیوتر من در بعضی از قسمت ها علامت ناخوانا است.....لطفا برام دوباره بنویسید
۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۷:۳۱ زهرا قربانی
ببخشید یه سوال این امتحنا تو کارنامه تاثیر دارن؟؟؟؟
سلام خانم♥ممنون از سوال هاتون♥خانم جواب من به دستتون رسیده؟جواب ها کی میان؟
خانم سوال 4 بعد از 3 چه علامتیه؟
پاسخ:
ضرب
۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۷:۳۷ حدیثه کریمی

سلام خانم جواب سوال4و5 در گزینه ها نیست .


خانوم سلام.ببخشید.منظور از سوال 9 چیه؟
پاسخ:
روی محور بکش متوجه میشی
سلام خانم جان جواب سوال 8در گزینه ها وجود ندارد.
۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۷:۴۲ زهرا قربانی
مریم سوال 4 بعد از 3 علامت ضرب میاد
۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۷:۴۳ زهرا قربانی
خانم جواب من رسید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/// میشه بگید درستن یا غلط

برای چه جواب سوالش را دادی زهرا قربانی؟؟؟!!!!!!!!

این سوال انحرافی بود؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

جواب من به دستتون رسید

                        لطفا بگید برام مهمه                                

۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۷:۴۸ زهرا قربانی
درسا . خانم خودشون جواب مریم رو دادن
خانم جان، ببخشید من نسبت به سوال 10 گیج شدم.
۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۷:۴۸ زهرا کاظملو
خانم جواب سوال 8 درگزینه ها نیست
ولی تو نباید جواب سوال اورا میدادی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۷:۵۳ ریحانه ورکاویان

ممنون خانم سوال ها خیلی اسان بود.


سلام خانوم  متشکرممممممممممممم ونمرات کی در ایمل میگذارید وابز هم از شم قدرانی میکنم  
۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۷:۵۴ دریا بختیارزاده
سلام . خانم خسته نباشید جواب من بهتون رسید ؟؟؟؟ مطمئن باشم؟؟؟
۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۷:۵۶ زهراکاظملو
خانم سوال10 بین4و _ چیه
پاسخ:
تفریق

اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا//////اااااااااااااااااااا//////اااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا//////ااااا///اااااااااااا////اااا////ااااااااااااااااااااااااااااااااا

اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا/////ااااااااااااا///////اااااااااااا////ااااااااااااااااااااااااااااااا

اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا/////اااااااااااااااااااااااااااااا/////اااااااااااااااااااااااااااااااااا

ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا/////ااااااااااااااااااااا/////ااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا/////اااااااااااا/////ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا/////اااا/////ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا////////ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ممنون از این امتحان خوب

واقعا دوستتان دارم و امید وارم بتوانم امتحانم را خوب داده باشم

۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۸:۰۱ تشدشد دشسقخمشا
با سلام
سوال 10 منظور از مخالف 0 یعنی 0 نباشد؟
فرمول مجموع اعداد متوالی چیست؟؟
پاسخ:
بله فرمول را شما باید بدانید.
۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۸:۰۳ ملیکا گنجعلی
سلام خانم دولت آبادی من از زحمات شما خیلی ممنونم واقعا شما خیلی به شکوفایی ذهن ما کمک می کنید امیدوارم جواب های من درست بوده باشه ((جوابها به دستتون رسید))
۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۸:۰۴ سوگل پروندی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت خانم گرامی سوال 9 خیلی آسون بود

چون جواب نامه ام را وباره مینوسم

سوال 1 : گزینه د

سوال 2 : گزینه ب

سوال 3 : گزینه ج

سوال 4 : گزینه ج

سوال 5 : گزینه ب

سوال 6 : گزینه ج

سوال 7 : گزینه الف

سوال 8 : گزینه الف

سوال 9 : گزینه الف

سوال 10 : گزینه ج

وای خانم

جواب سوالاتم رااز وبلاگتان که به صورت عمومی فرستاده ام بردارید

یادم رفت که تیک نظر به صورت خصوصی ارسال شود را یادم رفت بزنم

این کار امکان پذیر است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۸:۱۳ محدثه محقق
خانم ممنون جواب های ازمون کی میاد؟؟؟؟؟؟
منظور از سوال 9 چیست  ؟
پاسخ:
روی محور امتحان کن
۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۸:۱۵ ریحانه سوخت سرایی
خانم جوابا رو کی میدید؟
۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۸:۱۸ حدیثه کریمی

خانم ممنون  .  راستی جواب های من رسید .

۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۸:۱۹ اسماء صالحی

سلام خانم سوالات بسیار بسیار آسون بودند دستتون درد نکنه . راستی عید شما هم

 مبارک برای شما آرزوی سلامتی می کنم .♥♥♥

 

با سپاس فراوان از شما معلم گرامی .

۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۸:۲۱ سوگل پروندی
خانم نظر ما ارسال شد
۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۸:۲۶ فاطمه کردی
سلام خسته نباشید.
امیدوارم جواب های من به دست شما رسیده باشد.
خانم ممنون و خسته نباشید سوالات عالی بود
۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۸:۳۴ فاطمه سیاح

سلام خام خسته نباشید

جواب های من بدستتون رسید؟

 

۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۸:۴۴ مهسا سادات هدایتی
سلام خانم ممنون سوالات بسیارخوب بود.
۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۸:۵۶ فاطمه گودرزی
سلام خانم خسته نباشید
از سوال های عالیتون ممنونم .

ممنون خانوم.....یه خسته نباشید به شما و دوستای گلم عرض میکنم............

خیلی ممنون از زحماتتون.......امیدوارم  جواب زحمات شمارو به خوبی داده باشم...

۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۹:۰۶ فاطمه عطارزاده

1-د         2-ب           3-ج          5-ج        6-الف            7-الف            8-الف     9-الف                   10-ج

۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۹:۱۲ فاطمه عطارزاده
وای خانوم ببخشید میخواستم خصوصی بفرستم یادم رفت ارسال کردم ببخشید
۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۹:۴۰ رایحه قاسمی
باتشکر از زحماتتان.
۰۲ آبان ۹۲ ، ۰۹:۴۰ دنیز فتحی وند
سلام خانوم دولت ابادى
من  دیروز به خاطر سر ماخوردگی و حال بد موفق نشدم در ازمون شرکت کنم و  از این بابت
خیلی متاسفم امید وارم مرا ببخشید  و بتوانم در ازمون های بعد جبران کنم

 گایی

 

اقفبلتط

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی