کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۱۷ آبان ۹۲ ، ۱۰:۴۲

نمرات مهر ماه

حتما دوست دارید نتیجه ی عملکرد خودتون رو تو مهر ماه ببینید...

             

                 


              

                    

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۷
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۱۹)

۱۷ آبان ۹۲ ، ۱۰:۵۰ فاطمه کردی
سلام خانم امیدوارم از عملکرد و نمره ی من راضی بوده باشید.

سلام خانم

ممنونم از این که نمرات ما را گذاشتید.


سلام خانوم دولت ابادی .امیدوارم بتونم در ابان ماه نمره ی خیلی خیلی خیلی  بهتری کسب کنم...
۱۷ آبان ۹۲ ، ۱۳:۳۷ پرنیان اسدی
سلام خانم دولت ابادی ممنونم از زحمات شما اغاز ماه محرم بهتون تسلیت عرض میکنم و میخواستم بگم این نمرات مهرماه ماه ماکه برامون گذاشتید برای اولیامون جلسه هم برگزار میکنید؟
۱۷ آبان ۹۲ ، ۱۳:۴۵ پرنیان اسدی
باسلام خانم دولت ابادی عزیز من امتحان اول را کمی حواس پرتی کردم راه جبرانی هم هست ؟که میانگین نمراتم بالاتر برود چون خانم اگر ما حتی دونمره هم دریکی ازامتحان ها خراب کرده باشیم میانگینمان پایین میشود
۱۷ آبان ۹۲ ، ۱۴:۴۲ منصوره سادات مقیمی
سلام خانم دولت آبادی جان خسته نباشید ممنون از زحماتتون التماس دعا.
سلام خانم خیلی ممنون خسته نباشید
۱۷ آبان ۹۲ ، ۱۷:۲۹ ساغر صبوئی

ممنون از این که نمره های مارا گذاشتید  

خیلی خیلی سپاس گذارم

۱۷ آبان ۹۲ ، ۱۸:۵۸ ریحانه سوخت سرایی
خانم جون سلام .خیلی ممنون .
فکرشم نمیکردم......

سلام خانم...

خانم باورم نمی شه...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

واقعا ممنونم از شما...

(هوراااااااااااااااااااااا)

۱۷ آبان ۹۲ ، ۲۰:۵۳ پگاه بستانیها ملکی
دست شما درد نکنه
ممون ولی این نمرات مربوط به چه هستند؟ من که همه ی آزمون هفتگی ها را نمره ی کامل شدم؟؟؟؟؟؟؟؟ ولی اینجا 17 شدم
ممون ولی این نمرات مربوط به چه هستند؟ من که همه ی آزمون هفتگی ها را نمره ی کامل شدم؟؟؟؟؟؟؟؟ ولی اینجا 17 شدم
پاسخ:
این نمره جمع نمرات امتحانی و نمره کلاسی است.
۱۸ آبان ۹۲ ، ۰۰:۳۲ مهتاب سلمانی اسکویی
خیلی ممنون از زحماتتون
۱۸ آبان ۹۲ ، ۱۴:۵۶ زهرا قربانی
سلام خسته نباشید واقعا متاسفم بابت نمره ام انشاالله ابان ماه جبران میکنم
۱۸ آبان ۹۲ ، ۱۵:۳۲ ریحانه منافی
خانم به خدا یه اشتباهی شده این نمره ی من نیست لطفا دوباره چک کنید ممنون میشوم
پاسخ:
شما می دونید نمره کلاس تون چند شده؟ نه. پس نمی تونید مطمئن باشید.
۱۸ آبان ۹۲ ، ۱۶:۵۷ مریم داوودی

سلام خانم لطفا نمره ی منو دوباره چک کنید.

فکر کنم اشتباه شده.

پاسخ:
نه عزیزم درست است.
۱۸ آبان ۹۲ ، ۱۷:۳۴ زهرا صیامی
سلام خانم دستتون درد نکنه اطلاع دادید واقعا ازتون ممنونم.               باتشکر
۱۹ آبان ۹۲ ، ۱۷:۲۴ پریسا اژدری
سلام خانم ومنون از زحمات بی دریغتان
پاسخ:
تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی