کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی

در این جلسه به مرور قوانین بخش پذیری پرداخته ایم. لطغا به ادامه مطلب توجه کنید.


         niniweblog.com



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۸
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۱۸)

۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۱:۱۷ مبینا جودت

از شما بخاطر کلاس ریاضی ساده و گیرایتان متشکرم

امیدوارم در طی سال تحصیلی دانش آموز خوبی برایتان باشم

پاسخ:
انشاا... همین طور  است.
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۱:۳۳ ریحانه منافی

خانم عزیزم

این جلسه ی پایانیه

 

پاسخ:
برای آزمون اول بله . اما کلاس ها ادامه دارد.
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۳:۲۶ مهتاب سلمانی اسکویی

با تشکر وقدر دانی از زحمات فراوان شما.لطفا برای اشنایی با ازمون وموفقیت بیشتر اگر میشود در وبلاگتان نمونه سوال قرار دهید. امید وارم در طی سال دانش اموز خوبی برایتان باشم.

پاسخ:
انشاا...
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۴:۱۸ فاطمه سیاح خیر آبادی

سلام  خانم دولت آبادی

این جلسه چون از درس های کلاس پنجم بود خیلی  راحت متوجه شدم.

من هم امیدوارم دانش آموز خوبی برایتان باشم.

خیلی ممنون  از درس های خوبتان

پاسخ:
ممنون
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۷:۲۲ منصوره سادات مقیمی
سلام خانم دولت آبادی جان ممنونم از زحمات ومطالب خوب شما . معلم عزیزم امیدوارم بتوانم در سال تحصیلی زحمات شما را جبران کنم من مطالب این دو جلسه را به خوبی یاد گرفتم.
پاسخ:
موفق باشید.
۱۳ تیر ۹۲ ، ۲۱:۴۴ شقایق کاظمینی
سلام خانم دولت آبادی . من ساعتی که آزمون آنلاین هستش کلاس هستم و منزل نیستم . لطفا مرا راهنمایی کنید که چه کار کنم
پاسخ:
چون آزمون هماهنگ است نمی توان ساعت را تغییر دا د. از بزرگ ترتان خواهش کنید سئوالات را برای شما یادداشت کند و در اولین فرصت تا پایان شب برای من ارسال نمایید. سئوالات در ساعت ۱۹ از روی وبلاگ حذف می شود.
۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۱:۰۲ مهساسادات هدایتی
سلام خانم دولت آبادی .مطالب شما خیلی خوب است و همه چیز را دوباره برای ما یادآوری می کند همچنین چیز های تازه ای نیز به ما یاد می دهد .
پاسخ:
موفق باشید.
۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۲:۴۲ کیانا اسدی

سلام خانم دولت آبادی.خسته نباشید.از زحمات شما متشکرم. فقط یه سوال:جوابها رو باید به وبلاگ تون ارسال کنیم؟

پاسخ:
بله و به صورت خصوصی
۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۳:۰۳ ریحانه منافی
با تشکر از شما معلم عزیز اگر امکان داشته باشه لطفا در وب خود نمونه سوال بگذارید
پاسخ:
سعی می کنم
ببخشید خانم دولت آبادی اگر امکانش وجود دارد مطالب همه ی جلسه ها را در سایت قرار دهید تا اگر کسی خواست بتواند آن هارا ذخیره کند.متشکرم.
پاسخ:
همه جلسات در وب قرار دارد به صفحات قدیمی تر مراجعه کنید.
سلام خانم دولت ابادی 
اگر امکانش هست درمورد بخش پذیری بر هفت یک مثال بزنید
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۰:۵۲ فاطمه شیرازی

با سلام.اگر امکان دارد بگوییدآزمون چند سوال دارد.

۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۳:۱۳ محدثه محققی
اموزشات شما بسیار مفید بودن متشکرم تا چه ساعتی میتوان پاسخ هارا ارسال کرد؟
پاسخ:
ممنون. تا ساعت ۱۹( ۷ شب)
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۴:۱۸ حنانه ضرابی
سلام خانم دولت ابادی 
ایا همه می تونن پاسخ خودشونو تا ساعت 10 شب ارسال کنند
ممنون
چون من در اون ساعت منزل نیستم 
 با سلام
مطالب بسیار امو زنده اند
با تشکر
 
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۶:۳۸ هلیا طیور
سلام .ببخشید معنی واژه «حاصل از حذف» که در درس 12 تکرار شده چیست؟
پاسخ:
یعنی عدد حاصل از حذف رقم مورد نظر(باقی مانده ارقام بعد از حذف رقم مربوطه)
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۶:۵۵ هلیا طیور
خیلی ممنونم......
۰۴ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۱۹ شقایق کاظمینی زاده
من مطالب را خواندم.خیلی ممنون
پاسخ:
موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی