کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی

دانش آموزان عزیزم، از این جلسه به مرور مباحث فصل ۳ می پردازیم.

لطفا برای مشاهده نکات به ادامه مطلب توجه کنید.

                            

                                       niniweblog.com


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۸
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۱۰)

۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۰:۳۸ مهتاب سلمانی اسکویی

با عرض سلام وخسته نباشید .من در ساعت ازمون کلاس دارم .تا چه ساعتی میتوانم جواب ازمون را به شما ایمیل کنم.و مشکلی به وجود نمی اید؟

پاسخ:
تا قبل از ساعت ۱۰ شب
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۱:۴۸ زهرا صیامی
باسلام ایا جلسه ی سیزدهم در امتحان می اید.
پاسخ:
خیر
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۳:۰۸ محدثه محققی
خیلی متشکرم
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۳:۳۲ پگاه بستانیهاملکی
در امتحان بعدی جلسات 1 تا 13 هم می اید؟
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۴:۱۳ منصوره سادات مقیمی
خسته نباشید خیلی متشکرم از زحمات شما
پاسخ:
ممنون
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۴:۵۲ حنانه ضرابی
خانم دولت ابادی 
واقعا از زحمات شما ممنونم 
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۵:۱۶ حانیه عالی زاده
با سلام و خسته نباشید خدمت معلم عزیزم خانم دولت ابادی ممنون از توضیحات خوب وکامل شما باتشکر.
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۶:۳۳ شایسته منتظری
ببخشید باید به ایمیل مدرسه برایتان جوابها را بزنیم
پاسخ:
خیر، به آدرس همین وبلاگ ارسال می کنید به صورت خصوصی
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۸:۴۴ دنیز فتحی وند
با سلام
خانم دولت ابادی من در ساعت ازمون کلاس دارم 
تا جه ساعتی می توانم  جواب ازمون را برایتان ایمیل کنم؟
۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۰:۳۷ مهتاب سلمانی اسکویی
خیلی ممنون از مطالب زیبایتان.
پاسخ:
خواهش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی