کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۱۹ آبان ۹۲ ، ۱۰:۴۰

معمای ریاضی ۲۳


معمای هوش دو پدر و دو پسر

معمای هوش ریاضی و سرگرمی طوفان سرادو پدر و دو پسر تصمیم میگیرند با 3 دوچرخه به یک مسافرت کوتاه بروند.
اگر ظرفیت هر دوچرخه فقط یک نفر باشد آنها چگونه سوار بر دوچرخه به مسافرت رفته اند؟
در این معمای هوش تمام آنها باید سوار بر دوچرخه باشند پس از پاسخ اینکه مثلا یکی دیگری را روی زمین میکشید و ... خودداری کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۹
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۱۵)

۱۹ آبان ۹۲ ، ۱۴:۵۱ فاطمه کردی
ممنون خانم.
خانم شما به من گفتید شما نمیدونید نمره کلاسیتون چند شده؟ و گفتید که فقط من بادونفردیگر آزمون هارا کامل شدیم ولی نمره کلاسیتان کامل نیست من شمارا پای تخته میآورم و نمره کامل میگیرید ولی اصلا من را پای تخته نیاوردید و الان روی کارنامه ام تاثیر دادید؟ در حالی که من دو بار از اول سال بیشتر پای تخته نیامدم و همه را درست حل کردم خانم فردا کارنامه میدهند
۱۹ آبان ۹۲ ، ۱۵:۴۱ ریحانه سوخت سرایی
خیلی ممنون

ممنونم...

بسیار جالب و اسان بود

توانستم ان را حل کنم...

راستی ببخشید...!!! شما معما ها را سر کلاس حل نمیکنید...؟؟؟!!!



۱۹ آبان ۹۲ ، ۱۶:۱۴ پورکاویان
خانم می توان گفت که هردو پسر فقط یک پدر دارند که نسبت به انها دو تا می شود 
۲۰ آبان ۹۲ ، ۱۷:۰۷ مریم داوودی
آنها پسر و پدر و پدر بزرگ هستند.پس می توانند هر سه سوار سه دوچرخه شوند.
۲۰ آبان ۹۲ ، ۱۷:۰۹ مریم داوودی
با عرض معذرت.یادم رفت گزینه ی نظرخصوصی رو بزنم.
در این سفر پدر بزرگ ، پسر پدر بزرگ و نوه ی پدر بزرگ هستند.

پس یعنی آن ها سه نفر هستند
۲۱ آبان ۹۲ ، ۱۶:۵۷ فاطمه گودرزی
ممنون از معمای خوبتون .
آن ها میتوانند سوار شوند.زیراسه نفرند . پسر وپدرش وپدر بزرگش
3 نفر هستند پسر و پدر و پدر پدر
۲۸ آبان ۹۲ ، ۱۵:۵۷ ژیلا صبوری 1/7
سلام خانم میشه من و سارا سحرخیز تو یک گروه باشیم
۳۰ آبان ۹۲ ، ۲۱:۳۲ بهار علی محمد
2پدر: پدر بزرگ پدر پدر ، پدر پدر پسر
2پسر: پدر پسر پدر پدر ، پسر پسر پدر
۰۱ آذر ۹۲ ، ۲۰:۲۶ ساغر صبوئی
آنان در اصل 3نفر بوده که 2پدر به معنی پدر و پرد بزرگ است 
و 2 پسر به معنی پدر و فرزند است
۰۱ آذر ۹۲ ، ۲۰:۲۷ ساغر صبوئی
آنان در اصل 3نفر بوده که 2پدر به معنی پدر و پدر بزرگ است 
و 2 پسر به معنی پدر و فرزند است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی