کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۲۴ آبان ۹۲ ، ۱۸:۳۴

معمای ریاضی ۲۵


دو خط بالا موازیند و 7 نقطه روی دو خط ملاحظه می کنید. چند مثلث

 می شود با این نقاط رسم کرد؟

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۴
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۸)

۲۵ آبان ۹۲ ، ۱۵:۰۱ فاطمه کردی
سلام خانم 20 مثلث میشود رسم کرد.
۲۵ آبان ۹۲ ، ۱۷:۲۸ ریحانه سوخت سرایی
خانم امیدوارم پیداش کنم.
ممنون
۲۵ آبان ۹۲ ، ۱۷:۳۵ مریم داوودی
با این تعداد نقطه 20مثلث رسم می شود.
۲۷ آبان ۹۲ ، ۱۵:۱۸ آتنا متّحد

سلام خانم برای فردا باید دست سازه هامون رو بیاریم؟

۲۸ آبان ۹۲ ، ۱۹:۱۳ ژیلا صبوری1/7

سلامخانم میشه  من وسارا سحرخیز در یک گروه باشیم

۲۹ آبان ۹۲ ، ۱۳:۰۹ ژیلا صبوری1/7
سلام خانم من ریاضی پیشرفت تحصیلی رو  35 درصد زدم ببخشید چون سیستم زمانی که من از پاکن استفاده کردم و جایش ماند روهم غلط گرفته ببخشید خانم من قول میددهم درامتحانات بعدی جبران کنم باتشکر فراوان از زحمات بسیار شما                                                         
۲۹ آبان ۹۲ ، ۱۶:۰۶ سیده کیمیانقره گی
20تا
۲۹ آبان ۹۲ ، ۱۹:۲۰ ساغر صبوئی
جواب 20 می شود خسته نباشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی