کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۰۳ آذر ۹۲ ، ۱۵:۵۷

نمرات آبان ماه

           حالا وقتشه ببینید در آبان ماه چه کرده اید.

                     


                    



      

                 






موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۳
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۱۸)

۰۳ آذر ۹۲ ، ۱۶:۰۵ حنانه رحیمی
سلام خانم پس کلاس 7.1 کجاست؟
۰۳ آذر ۹۲ ، ۱۶:۵۴ مهتاب سلمانی اسکویی
سلام خانوم خیلی ممنونم که نمرات را گذاشتین مرسیییییییییییییییییییی
۰۳ آذر ۹۲ ، ۱۷:۳۲ زهرا صیامی
سلام خانم خیلی ممنون که نمرات ماراگذاشتید.                          خسته نباشید
۰۳ آذر ۹۲ ، ۱۸:۱۴ درسا ربیعی
سلام خانوم خیلی ممنون خسته نباشید

۰۳ آذر ۹۲ ، ۱۸:۳۳ ملیکا دانشیان
سلام خانم 13 رو تو کارنامه میذارید
۰۳ آذر ۹۲ ، ۱۸:۳۴ ریحانه سوخت سرایی
سلام خانم جان . خیلی ممنون و خسته نباشید.
۰۳ آذر ۹۲ ، ۲۰:۱۱ محدثه رهبری
سلام خانم من به شما گفتم که من از زمانی که تخته ها هوشمند شده پای تخته نرفتم هیچ کاری  هم برای  نمره ی کلاسی نداشتم خب شما گفته بودید می تونین کمی جبران کنین ولی حالا......
۰۳ آذر ۹۲ ، ۲۱:۱۲ مریم داوودی
خانم نمره ی کلاسی من چه قدر کم داشته؟
۰۳ آذر ۹۲ ، ۲۱:۵۹ هلیا طیور
سلام خانم دولت ابادی ..خسته نباشید ...امیدوارم در ماه های بعدی نمرات بهتری کسب کنم...

۰۴ آذر ۹۲ ، ۱۵:۱۰ منصوره سادات مقیمی
سلام خانم دولت آبادی جان خسته نباشید خیلی ممنونم از زحماتتون التماس دعا.
۰۴ آذر ۹۲ ، ۱۶:۵۰ دنیا دهقانی

 

سلام خانم همین نمره ها رو داخل کارنامه میذارید؟؟؟

۰۴ آذر ۹۲ ، ۱۹:۵۰ اسماء صالحی
سلام خانم ضمن تشکر از زحمات بی دریغ شما ، اینجانب به شما قول میدهم ماه بعد به

 جای 19 ، 20 بگیرم .
۰۴ آذر ۹۲ ، ۲۰:۰۱ نرگس خدمتی
امیدوارم   جبران کنم  
۰۴ آذر ۹۲ ، ۲۰:۲۹ ریحانه منافی

thank you goood teacher

۰۵ آذر ۹۲ ، ۲۱:۴۸ پگاه بستانیها ملکی
دستتون درد نکنه.
۰۶ آذر ۹۲ ، ۱۳:۲۹ فاطمه کردی
سلام خانم خسته نباشید. واقعا از شما به خاطر نمره عذر خواهی میکنم وامیدوارم بتوانم در ماه بعد جبران کنم.
۰۷ آذر ۹۲ ، ۱۱:۱۱ زهرا قربانی
با سلام
واقعا ممنونم از زحمات بی دریغ شما
خوشحالم که تونستم نمره ی خوبی رو کسب کنم
پاسخ:
موفق باشید.
۱۱ آذر ۹۲ ، ۲۱:۲۵ سارا سحرخیز

با سلام    ممنونم از زحمات شما    قطعا  دفعه ی دیگر  نمره ی  خوبی  خواهم اورد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی