کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۰۱ دی ۹۲ ، ۱۷:۰۰

آزمون سوم ( پایه هقتم)

دختران خوبم با دقت سئوالات را بخوانید و پاسخ آن ها را به صورت خصوصی برای من ارسال کنید.

برای ارسال پاسخ، شماره سئوال و گزینه صحیح کافی است. نام و نام خانوادگی فراموش نشود.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۱
اکرم دولت آبادی

آزمون سوم پایه هفتم

نظرات  (۳۲)

۰۱ دی ۹۲ ، ۱۸:۰۳ ساغر صبوئی
خانم دریافت کردید ممنون می شوم جواب دهید
با تشکّر فراوان.
۰۱ دی ۹۲ ، ۱۸:۱۰ مهفام گوهری
1-الف 2-د 3-ب 4-الف 5- الف 6- الف 7-د 8- الف 9- ج 10- ج 11- ج 12- ب 13- الف 14- ب 15- د 16- الف 17-د 18- الف 19- الف 20- ب
۰۱ دی ۹۲ ، ۱۸:۲۳ فاطمه گودرزی
سلام خانم . از سوالات خوبتون ممنون .
۰۱ دی ۹۲ ، ۱۸:۳۴ سارا سحرخیز
سلام  خانم   سوالات خیلی خوبی بود . ممنون خسته نباشید.
۰۱ دی ۹۲ ، ۱۸:۳۵ پورکاویان
ممنون سوالات خوبی بود
۰۱ دی ۹۲ ، ۱۸:۴۳ ملیکا گنجعلی
سلام معلم عزیزم خسته نباشید اینترنت ما مشکل داره من برای اطمینان جوابها را 2 بار برای شما ارسال کردم لطفا بفرمایید آیا جوابها را دریافت کردید؟
پاسخ:
بله
۰۱ دی ۹۲ ، ۱۸:۴۸ محدثه علیپناه دولت اباد
سلام خانم دستتون درد نکنه ازمون خوبی بود...................
۰۱ دی ۹۲ ، ۱۸:۴۹ سحر گمار
سلام خانوم خسته نباشید. من 2 بار خدمتتون ارسال کردم.دریافت کردید؟
۰۱ دی ۹۲ ، ۱۸:۵۰ محدثه عارف نعمتی
سلام 
خسته نباشید .ممنون
۰۱ دی ۹۲ ، ۱۸:۵۴ آرزو چلانیان
سلام خانم ممنون از زحماتتون.
۰۱ دی ۹۲ ، ۱۸:۵۷ صبااحمدی
خیلی ممنون
۰۱ دی ۹۲ ، ۱۸:۵۸ هلیا رجبی

خانم ممنون

امید وارم امتحان خوبی داده باشم

۰۱ دی ۹۲ ، ۱۹:۰۲ مریم جباری
سلام خانم من اینترنتم قطع بود تازه وصل شد م. اگه امکانش هست من یه کم دیر تر بفرستم. خیلی ممنون
پاسخ:
اشکالی نداره
۰۱ دی ۹۲ ، ۱۹:۰۳ ریحانه سوخت سرایی
خانوم ممنون جوابام براتون ارسال شد ؟
۰۱ دی ۹۲ ، ۱۹:۰۳ درسا زمان پور
با عرض سلامی گرم خدمت شما .با تشکر از سوالات خوب و اندیشمندانه تان و امیدوارم که بتوانم در این آزمون نمره ی خوب ورضایت بخشی داشته باشم.
۰۱ دی ۹۲ ، ۱۹:۰۴ lمهدیه سادات موسوی
1-ب
2-د
3-ج
4-الف
5-الف
6-ج
7-
8-
9-د
10-ج
11-ب
12-
13-
14-الف
15-د
16-د
17-ب
18-الف
19-ب
20-د

سام خانم خسته نباشید که برای طرح وتایپ سوالات زحمت کشیدید.سعی میکنم ترم روعالی بدهم.
۰۱ دی ۹۲ ، ۱۹:۰۶ مهتاب سلمانی اسکویی
سلام خانوم جوابای من رو دریافت کردید؟
۰۱ دی ۹۲ ، ۱۹:۰۸ مبینا ریحانی

سلام .با تشکر

من جواب ها را دوبار فرستادم

۰۱ دی ۹۲ ، ۱۹:۰۹ زهرا قربانی
سلا خانم خسته نباشید طبق معمول سوالا عالی بودن .
جوابارو نمیذارید؟
۰۱ دی ۹۲ ، ۱۹:۱۰ نگار مفتاحی زاده
باعرض سلام ببخشیدخانم میشه سوال3رودرکلاس حل کنید.اخه جوابای من توگزینه هانبودممنون میشم.
۰۱ دی ۹۲ ، ۱۹:۱۰ ژیلا صبوری کلاس 7/1
سلام خانم خسته نباشید امتحان خیلی خوب بود دستتون درد نکنه 
۰۱ دی ۹۲ ، ۱۹:۱۳ مبیناجودت

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت معلم دلسوز و دوستداشتنی

از زحمات بی دریغ شما استاد گرامی سپاسس فراون دارم.

عزاداری شما در اربعین حسینی مقبول درگاه ایزد منان

با عرض پوزش آزمون سخت بود.

با تشکر جودت

۰۱ دی ۹۲ ، ۱۹:۱۷ دنیا دهقانی

 با سلام

سوالات بسیار خوبی بود

ممنون.

۰۱ دی ۹۲ ، ۱۹:۲۸ سعیده جعفری

سلام خانوم  جوابهارو نمیذارین؟

۰۱ دی ۹۲ ، ۱۹:۳۰ janan nasrolahi
با سلام
ببخشید که کمی دیر فرستادم نمی دانم چه شد ولی اینترنت هنگ کرده بود امید وارم به دستتان رسیده باشد
۰۱ دی ۹۲ ، ۱۹:۳۰ نرگس خدمتی
سلام خانم خسته نباشید عالی بود خدا قوت
۰۱ دی ۹۲ ، ۱۹:۳۰ سعیده جعفری

سلام خانوم  جوابهارو نمیذارین؟


 

۰۱ دی ۹۲ ، ۱۹:۳۴ ریحانه سوخت سرایی
سلام خانم جوابام ارسالشد؟
ممنون می شم جواب بدید....
پاسخ:
بله
۰۱ دی ۹۲ ، ۱۹:۴۵ نسترن قاضی 3/7

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما .از زحمات شما کمال تشکر را دارم.امیدوارم ازمون را خوب داده باشم و جواب هایم به دست شما رسیده باشد.

این امتحانات تآثیر زیادی در پیشرفت ما دارد.

نسترن قاضی

۰۱ دی ۹۲ ، ۲۰:۰۳ سیده کیمیانقره گی
خانم                                                                                                         به نظرتون زمان آزمون زیادنشد؟
۰۱ دی ۹۲ ، ۲۰:۰۹ محدثه محققی
سلام ممنون از سوالات خوبتون ببخشید دیر شد،بخاطر خراب شدن کامپیوترم مجبور شدم به کافی نت برم به خاطر همین یه مقدار دیر شد
۰۱ دی ۹۲ ، ۲۰:۴۶ محدثه رهبری
1ب 
4الف 
5لف 
8
10ج
11ب
12ج
13الف
14الف
15د
16د
17ب
18ااف
19ب
20د


سلام خانم با نهایت تاسف من نتونستم سر ساعت مقرر جوار هارو برایتان بفرستم  لففا ب بزرگی خودتون ببخشین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی