کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی

دختران خوبم 

خسته نباشید. ممنون از تلاشتون.

می دونم که منتطر پاسخ سئوالات هستید،پس به ادامه مطلب توجه کنید.

                                    thank-you-013.gif

 سئوال ۱ : گزینه ب

 سئوال ۲ : گزینه د

 سئوال ۳ : گزینه الف

 سئوال ۴ : گزینه الف

 سئوال ۵ : گزینه الف

 سئوال ۶ : گزینه د

 سئوال ۷ : گزینه د

 سئوال ۸ : گزینه ج 

 سئوال ۹ : گزینه ج
 سئوال ۱۰ : گزینه ب

 سئوال ۱۱ : گزینه ب

 سئوال ۱۲ : گزینه ب

 سئوال ۱۳ : گزینه د

 سئوال ۱۴ : گزینه د

 سئوال ۱۵ : گزینه د

 سئوال ۱۶ : گزینه د

 سئوال ۱۷ : گزینه ب

 سئوال ۱۸ : گزینه الف

 سئوال ۱۹ : گزینه ب

 سئوال ۲۰ : گزینه د

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۲/۱۰/۰۱
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۹)

۰۱ دی ۹۲ ، ۲۱:۳۴ ریحانه سوخت سرایی
ممنون خانوم جون من همه رو درست نوشتم....
پاسخ:
موفق باشید.

سلام خسته نباشید.ممنون
پاسخ:
تشکر
۰۱ دی ۹۲ ، ۲۳:۳۷ ریحانه منافی
ممنون .خانم در سئوال 7 در هر صورت کهAB بزرگتر ازCD است؟ودر سئوال 10 اگر جواب 23 باشد که مثلثی رسم نمی شود؟؟
۰۲ دی ۹۲ ، ۰۰:۰۴ مهتاب سلمانی اسکویی
سلام خانوم خیلی ممنون
۰۲ دی ۹۲ ، ۱۱:۰۲ ملیکا گنجعلی
سلام معلم عزیزم خسته نباشید ما خیلی خوش شانس هستیم که معلم خوبی مثل شما داریم من این آزمون را خیلی خوب دادم
۰۲ دی ۹۲ ، ۱۱:۱۰ پورکاویان

سلام خانم امتحان خوبی بود ولی من زیاد اشکال دارم میشه سر کلاس از شما چند

سوال بپرسم

۰۲ دی ۹۲ ، ۱۳:۰۳ سحر گمار
سلام خانوم خسته نباشید.....ممنون از زحماتتون....من 3 تا غلط دارم.....میشه خواهش کنم سوال 3 رو بعدا توضیح بدید؟ ممنون میشم......
۰۲ دی ۹۲ ، ۱۸:۳۳ سعیده جعفری

سلام خانوم.این روز رو به شما تسلیت میگم.ممنون از زحماتتون.

۰۲ دی ۹۲ ، ۱۸:۵۵ ◕‿◕زهـــــرا بـــاقـــی زاده◕‿◕
ســلام خانمـ خسته نباشید ..،ببخشید میتونم به جای نوشتن سوالات آزمون آنهـــارا در کامپیتور ســیو کنم؟!◕‿◕

پاسخ:
بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی