کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی

دختران خوبم

خدا قوت. می تونید پاسخ نامه را در ادامه مطلب ببینید.

                                  thank-you-002.gif

 سئوال ۱: گزینه د

 سئوال ۲: گزینه د

 سئوال ۳: گزینه ب

 سئوال ۴: گزینه ب

 سئوال ۵: گزینه ج

 سئوال ۶: گزینه د

 سئوال ۷: گزینه الف

 سئوال ۸: گزینه الف 

 سئوال ۹: گزینه د

 سئوال ۱۰: گزینه ج 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۱
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۱۳)

۰۱ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۰۷ فاطمه کردی
☂ممنون خانم ☂
خیلی ممنون ، خسته نباشید.
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۲۵ مهتاب سلمانی اسکویی
سلام خانوم ببخشید میشه فردا سوال 3 رو توضیح بدهید راستی خیلی ممنون برای پاسخ نامه تان
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۳۳ محدثه محقق
سلام خانم خسته نباشید مطمئن هستید سوال 6 (د) می شود؟
با تشکر

سلام

ببخشید فکر کنم جواب سوال6 اشتباهه

۰۱ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۵۳ ساغر صبوئی
با سلام خدمت شما اگر عیبی ندارد می شود جواب سوال 9 را دوباره چک کنید .
ببخشید مگر جواب 11 و 13 و 17 و 19 و 31 و 37 نمی باشد ؟
با تشکر لطفا جواب دهید.
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۰۶ نرگس خدمتی
خانوم سوال 9 مگه گزینه ج نمیشه
سلام خانم خسته نباشید؛ممنون از اینکه برای ما زحمت میکشید.
باتشکر فراوان
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۵۰ فاطمه گودرزی
خسته نباشید و ممنون از این که جواب سوال ها رو گذاشتید
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۱۱ حدیثه کریمی
ممنون
پاسخ:
خواهش می کنم.
سلام خانم
مرسی از زحماتتون
خسته نباشید
پاسخ:
تشکر
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۰۲ ریحانه منافی
ممنون از زحمات گرانقدرتان
پاسخ:
تشکر
۰۳ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۴۴ ملیکا گنجعلی
با عرض سلام  خدمت شما استاد گرامی من مادر ملیکا گنجعلی هستم                      از زحمات دلسوزانه شما کمال تشکر را دارم شما با صبر و درایت خود به ملیکا فرصت دادید که خودش را پیدا کند  من آینده دخترم را مدیون شما می دانم اگر الان معدل 20 گرفته به خاطر امیدی بود که شما دادید تا از این بحران خارج شود خیلی خوشحالم که سایه شما بر سر بچه های ماست امیدوارم خداوند به شما سلامتی و طول عمر عنایت فرماید
پاسخ:
سلام آرزوی من موفقیت همه ی بچه ها است. امیدوارم ملیکا نیز همواره موفق و پیروز باشد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی