کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی

سلام

حتما خیلی منتظر بودید تا پاسخ سئوالات را ببینید.

در ادامه مطلب جواب های خودتان را مقایسه کنید و نمره تان را محاسبه نمایید.

            

              thank-you-017.gif     

 سئوال ۱ : گزینه د

 سئوال ۲ : گزینه ب

 سئوال ۳ : گزینه ج

 سئوال ۴ : گزینه ب

 سئوال ۵ : گزینه ج

 سئوال ۶ : گزینه الف

 سئوال ۷ : گزینه ب

 سئوال ۸ : گزینه الف

 سئوال  : گزینه د

 سئوال ۱۰ : گزینه ب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۳
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۱۲)

۰۳ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۵۱ مریم داوودی
ممنون
۰۳ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۵۹ شقایق کاظمینی زاده

تشکر خانوم من سر یه بی دقتی یه سوالو اشتیاه زدم!!!!

ممنون از زحماتتون.

۰۳ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۴۴ ملیکا گنجعلی
ممنون خانم که جواب ها را گذاشتید و ممنون از زحماتتان
۰۳ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۴۵ درسا زمان پور
با سلام خدمت شما .از زحماتی که می کشید بسیار سپاس گذارم.
۰۳ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۰۹ ریحانه منافی
خیلی ممنون خانم
۰۴ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۳۰ نرگس خدمتی
ممنون ولی خوب ندادم
۰۴ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۴۱ ریحانه سوخت سرایی
سلام خانوم خسته نباشید.
من یه سوالو اشتباه تایپ کردم .
ممنونم بابت جوابا...............
۰۴ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۰۹ فاطمه کردی
سلام خانم واقعا ممنون ولی من 9 میشوم
**** با تشکر  از زحمات شما ****

۰۴ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۴۵ فاطمه کردی
عرض سلام مجدد من نمره ی کامل گرفتم چون بار اول اشتباه صحیح کردم خیلی خیلی ممنون...
۰۵ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۱۲ حنانه ضرابی 1/7
سلام خسته نباشید ممنون
ولی ممتاسفانه من زیاد خوب ندادم .....☻☺
۰۵ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۲۲ پرنیان اسدی
سلام خدمت شما خانم دولت ابادی توی مشهد خیلی یادتون بودیم و خیلی براتون دعا کردیم امیدواردم دعاهای شما مورد استجابت قرار بگیره
خانم دولت ابادی تمام گزینه ها از طرف کامپیوتر من به صورت درهم اومده اگر امکانش یک بار دیگه چک بکنید چون کد کامپیوتر برای نیو فالر اشتباه شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی