کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۲۳ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۴۳

تست هوش ۴

در شکل زیر به جای دایره چه عددی باید قرار گیرد ؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۳
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۴)

۲۴ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۲۸ ساغر صبوئی
سلام خانم از تست شما ممنونم 
اگر اشتباه نکنم 2 می شود زیرا سه مثلث کناری باهم جمع شده اند .
متشکرم .
خانم دولت ابادی عزیز خسته نباشید من روی علاقه واردکلاس مجازی شما شدم واستفاده کردم ممنون اما نمی دونم چطوری به جواب های صحیح دسترسی پیدا کنم 
فکرمی کنم جواب منفی دو باشه
جواب +2 است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی