کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۲۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۵۱

با آرزوی موفقیت همیشگی

سلام ، دخترای خوبم خسته نباشید. 

خوشحالم که به شما بگم همگی در امتحان موفق بوده و نمرات خوبی کسب کرده اید.

امیدوارم مابقی امتحانات را هم با موفقیت پشت سر بگذارید .

آرزوی من موفقیت همیشگی شماست.

             


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۸
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۷)

ممنونم از زحمات شما.انشاا... بتوانم همیشه باعث خوشحالی شما بشوم.
پاسخ:
ممنونم عزیزم
 با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما.

خوشحالم از اینکه توانستم بالاخره زحمات بی دریغ شما را جبران کنم.امیدوارم توانسته 

باشم نمره ی 20راکسب کنم.


                                                                 باتشکر از شما.
پاسخ:
ممنون عزیزم
سلام خانم دولت آبادی عزیز 
ممنون از همه زحماتتون در این 9 ماه ♥♥
امیدوارم توی این امتحان نمره 20 رو اورده باشم ♥♥
با تشکـــــــــــــــــــــــ♥ـــــــــر از زحمات بی دریغ شما ♥
پاسخ:
ممنون عزیزم

باسلام و با تشکر از شما بابت زحمات بی دریغی که برای ما کشیدید♥♥♥



پاسخ:
خواهش می کنم
۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۱۷ فریبا آهنگریان
باسلام خدمت دیبر محترم و گلم .
این نمره ی عالی رو فقط مدیون زحمات بی دریغ شما هستم .
موفق باشید .
پاسخ:
خواهش می کنم
۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۵۰ مهسا سادات هدایتی
با سلام
خیلی ممنونم بابت تمام زحماتی که در این سال تحصیلی برای ما کشیدید امیدوارم که توانسته باشم گوشه ای از زحمات شما را جبران کنم و دانش آموز خوبی برایتان باشم.

با سپاس فراوان
پاسخ:
منون عزیزم
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۴۹ حنانه ضرابی 1/7
البته همه ی این ها زحمات ما نبوده بلکه ابن نمرات حاصل تمامی زحمات ارزشمند شماست
پاسخ:
خواهش می کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی