کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی

خسته نباشید.

و اما پاسخ سئوالات........

                                 

 سئوال ۱ : گزینه ب

  سئوال ۲ : گزینه الف

  سئوال۳ : گزینه ج

 سئوال ۴ : گزینه الف

 سئوال ۵ : گزینه ب

 سئوال۶ : گزینه الف

 سئوال ۷ : گزینه ج

 سئوال ۸ : گزینه ب

 سئوال ۹ : گزینه د

 سئوال ۱۰ : گزینه د

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۱
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۲۱)

۰۱ تیر ۹۳ ، ۲۰:۵۵ ریحانه منافی
خانم سئوال یک چون گفته حداکثر گزینه الف نمیشه؟
پاسخ:
دقیقا چون گفته حداکثر جواب گزینه ب است چون در اعداد منفی هر چه کوچک تر باشد بزرگ تر می شود.
خانم من فکر میکنم سوال(1)گزینه الف صحیح باشه چون
دوعدد 9+ و 9- جمعشون صفر و حاصل ضربشون 81- خواهد شد.
سلام خانم خیلی ممنون از زحماتتان
خانم ببخشید مطالب رو از فردا میزارین؟
خیلی شوق و ذوق دارم
۰۱ تیر ۹۳ ، ۲۱:۱۰ محدثه محققی
خیلی ممنون از زحماتتان.متشکرم
سلام خانوم جون......ممنون از سوالات خوبتون....
من خیلی بد دادم.....شرمنده...ایشاا... برای دفعات بعدی جبران میکنم......و امیدوارم که این ازمون تاثیر نداشته باشه...
لطفا اگرم میشه سوال 1 رو توضیح بدین.....ممنون میشم...
باتشکر فراوان....
۰۱ تیر ۹۳ ، ۲۱:۴۱ زهرا قربانی
خانم نسبت ب خودم ناامید شدم.سوال 9 رو نشستم حساب کردم همچنین سوال 1 
انشاله آزمون بعدی رو جبران کنم
بازم ممنون بابت سوالات عالیتون@-}--

۰۱ تیر ۹۳ ، ۲۱:۴۵ هلیا رجبی
سلام خانم
من تو این ازمون شرکت نکردم
چون فک میکردم تازه امروز برنامه کلاسی تابستانی میذارید
متاسفم و معذرت میخوام
چون امروز ساعت شیش تازه اینترنتم رو راه انداختم
راهی هست مکه این نمره جبران شود؟؟؟؟
۰۱ تیر ۹۳ ، ۲۱:۴۷ هلیا رجبی
سلام خانم
من تو این ازمون شرکت نکردم
چون فک میکردم تازه امروز برنامه کلاسی تابستانی میذارید
متاسفم و معذرت میخوام
چون امروز ساعت شیش تازه اینترنتم رو راه انداختم
راهی هست مکه این نمره جبران شود؟؟؟؟
۰۱ تیر ۹۳ ، ۲۱:۴۷ هلیا رجبی
سلام خانم
من تو این ازمون شرکت نکردم
چون فک میکردم تازه امروز برنامه کلاسی تابستانی میذارید
متاسفم و معذرت میخوام
چون امروز ساعت شیش تازه اینترنتم رو راه انداختم
راهی هست مکه این نمره جبران شود؟؟؟؟
۰۱ تیر ۹۳ ، ۲۲:۱۱ فاطمه شیرازی
خانم خیلی خوشحالم هنوزم باورم نمیشه که همه ی سوالارو درست نوشته باشم ;-))
مرسی خانم سوالاتون عالی بودن
درضمن تولدتونم مبارک باشه بهترین معلم ریاضیه دنیا♥♥♥♥
پاسخ:
ممنون عزیزم
باسلام. تولدتان را به شما تبریک می گویم.
پاسخ:
ممنون عزیزم
۰۱ تیر ۹۳ ، ۲۳:۲۷ ژیلا صبوری

سلام خانم ببخشید امتحانم رو کمی بد دادم امیدوارم آزمون بعدی جبران کنم

درضمن تولدتان را تبریک میگویم

باسپاس فراوان از زحمات شما 

پاسخ:
ممنون عزیزم
۰۱ تیر ۹۳ ، ۲۳:۴۵ نرگس خدمتی
تولدتان را تبریک میگویم

آزمون عالی بود
پاسخ:
ممنون عزیزم
۰۲ تیر ۹۳ ، ۰۰:۲۲ هلیا رجبی
خانوم جون تولدتون مبارک
بهترین معلمی بودید که تاحالا داشتم
همه شیطنتامم میدین
تولدتونو تبریک میگم
پاسخ:
ممنون عزیزم
خانم عزیزم تولدتان را تبریک میگم امیدوارم هزاران هزار سال زنده باشید
پاسخ:
ممنون عزیزم
۰۲ تیر ۹۳ ، ۱۱:۵۷ درسا زمان پور
با سلام و تشکر فراوان از زحمات شما.تولدتان مبارک.با ارزوی سال هایی خوب و خوش برای شما.
پاسخ:
ممنون عزیزم
۰۲ تیر ۹۳ ، ۱۲:۰۱ کیمیا نقرگی
  معلم عزیزم تولدتون مبارک
پاسخ:
ممنون عزیزم
۰۲ تیر ۹۳ ، ۱۲:۳۵ پگاه بستانیها ملکی
با تشکر
امیدوارم از نمره ی من راضی باشید
۰۴ تیر ۹۳ ، ۰۰:۳۲ محدثه رهبری

سلام خانم


خوب هستید ؟؟؟؟؟؟


امتحان خوب بود یکم سخت بود البته



ولی خب  یکم از مطالبی که یادم رفته بود یادم اومد

دلم میخواد ی چیزی بهتون بگم  برای  تولدتون

.

.

.

 ولی دیگه روم نمیشه باید بشینم برا سال جدید ی جایگزین برا "فدایی دارین" پیدا کنم..


ممنون و موفق باشید

پاسخ:
شما هم موفق باشید.
۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۷:۰۳ بهار خسروی فرد
با عرض سلام  
من دانش اموز جدیدم 
من دوتا از سوال ها را که مربوط به زوایای داخلی وخارجی بود نتوانستم جواب بدم
فکرمی کنم معلممان در باره اش توضیحی نداده است 
ولی در کل سوالات مفید بود
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی