کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی

  عزیزانم سلام

  با شناختی که از شما دارم، مطمئن هستم که برگه های خود را بیازمائیم گذشته را جمع آوری کرده اید. 

  اکنون فرصت دارید که پاسخ های خود را با پاسخ نامه چک کنید.

  اگر احیانا جواب شما با پاسخ نامه یکی نبود حتما به بررسی آن سئوال بپردازید.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۵
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۲۷)

ببخشید خانم من توی پیدا کردن نسبت نقطه ها مشکل دارم؟

۱۵ آبان ۹۲ ، ۲۳:۴۵ ریحانه منافی

ممنون از صمیم قلب عاشقتونم مخصوصا برای سپاس از زحماتتان

۱۵ آبان ۹۲ ، ۲۳:۵۴ ریحانه منافی
ببخشید میشه یک توضیح کلی درباره ی  سوال 2 بدهید ممنون
۱۶ آبان ۹۲ ، ۰۹:۴۰ نسترن معینی

اول یه تشکر به خاطر زحماتی که برای ما می کشید دوم یه سوال ببخشید جواب سوال 9 رو درست گذاشتید؟

پاسخ:
بله بیشتر دفت کنید.
۱۶ آبان ۹۲ ، ۱۰:۲۷ ریحانه سوخت سرایی
خیلی متشکرم خانم جون...
اما ببخشید سوال 9 رو درست نوشتید؟
پاسخ:
جواب ها صحیح است بیشتر دقت کنید.
۱۶ آبان ۹۲ ، ۱۰:۳۴ فاطمه کردی
سلام خانم میخواستم پبرسم میشه جواب سوال هارو با راه حل بذارید چون من سوال 9 رو جواب دیگه ای بدست آوردم.

ممنون میشوم به سوالم پاسخ دهید.
پاسخ:
جواب صحیح است بیشتر دقت کن.
۱۶ آبان ۹۲ ، ۱۳:۲۶ ساغر صبوئی

سلام خانم لطفا همان طو که دوستم گفتن راه حل سوالات را می گذارید     

 

ممنون می شوم

سلام خانم...

میشه جواب سوال نه را  توضیح بدید...

چون فکر میکنم یک چیز را اشتباه کرده ام

پاسخ:
جواب ها صحیح است بیشتر دقت کنید.

سلام خانوم خسته نباشید.....ممنون از زحمات بی دریغتون..

خانوم من حتی یه دونه غلطم نداشتم....همش درست بود..........

ممنون

۱۶ آبان ۹۲ ، ۱۷:۴۴ آرزو چلانیان
خانم ولی هر کاری میکنم سوال نه میشه4+
پاسخ:
صورت سئوال قرینه خواسته.
خانم من در سوال 2 اشکال دارم و فراموش کردم چهارشنبه ازشمابپرسم  میشه توضیح دهید؟؟؟ خواهش میکنم شنبه آزمون داریم ممنون.
پاسخ:
قرینه ۳- نسبت به ۲ خواسته شده و شما عددی که پیدا می کنید بایستی همان اندازه با ۲ فاصله داشته باشد که ۳- فاصله دارد یعنی ۲ در وسط ۳- و قرینه اش باشد و آن عدد ۷ است.
۱۶ آبان ۹۲ ، ۱۸:۲۰ آرزو چلانیان
خیلی ممنون متوجه شدم.
۱۶ آبان ۹۲ ، ۱۸:۳۱ شقایق کاظمینی زاده
سلام خانم دولت آبادی.ببخشید خانم میشه لطف کنید یک توضیح کوتاهی از سوال 9و13بدید.متشکرم
پاسخ:
در سئوال ۳ بایستی به روش حدس و آزمایش عمل کنید و در سئوال ۹ به کلمه قرینه در صورت سئوال توجه کنید.

واااااای خانم...

معذرت میخواهم من در ورقه خود سوال نه را 4- را زده بودم ...!!!

ولی امروز از پشت کامپیوتر دوباره سوال ها را حل کردم و کاملا به صورت سوال دقت نکردم...

واقعا معذرت می خواهم...

معلوم شد که باید بیش تر دقت کنم...!!!

ممنون ازاین که برامون پاسخ هارو گذاشتید...
۱۶ آبان ۹۲ ، ۱۹:۲۶ فاطمه سیاح

سلام خانم خسته نباشید

خانم ببخشید من اصلا سوال 2 رو متوجه نمیشم.شما هم که الان برای  یکی از بچه ها

توضیحش رو نوشتید ولی بازم  برام قابل فهم نیست .

میشه شنبه درباره این سوال توضیح دهید؟؟؟؟؟؟

 

 

۱۷ آبان ۹۲ ، ۱۰:۳۱ مهتاب سلمانی اسکویی
سلام خانوم خیلی ممنون از زحمات فراوانتان
ممنون از زحماتتان من در سوال 2 مشکل داشتم و با توضیح شما مشکلم برطرف شد
۱۷ آبان ۹۲ ، ۲۱:۴۵ پگاه بستانیها ملکی
بسیار متشکرم
۱۵ آذر ۹۲ ، ۱۳:۵۸ نگارمفتاحی زاده
ببخشید خانم همان طورکه دوستان گفتن درسوال نه 3 تاقرینه وجوددارد که اولی+ می کند.دومی-میکندوسومی+میکند ولی شمامنفی درنظرگرفتید.
۱۵ آذر ۹۲ ، ۱۴:۰۳ نگارمفتاحی زاده
وای ااااا
ببخشیدخانم مابه کلمه ی قرینه توجه نکردیم باز هم عذرخواهی میکنم.
۰۵ تیر ۹۳ ، ۲۰:۴۷ درسا زمان پور
سلام.خیلی ممنون از زحمات فراوان شما
۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۱:۵۴ حنانه ضرابی
سلام خسته نباشید
اگر امکان داره توضیحی درباره ی سوال9 می دید
ممنون ...
۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۳:۵۳ فاطمه گودرزی
بسیار متشکرم
۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۶:۱۵ کیانا اسدی
با سلام.ممنون از پاسخ ها
میخواستم بدونم خود را بیازماییم ها را برای سال بعد لازم داریم با خیر؟
باتشکر
۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۳:۳۶ حدیثه کریمی
سلام . می شه درباره ی سوال 4 راهنمایی کنید
۰۹ تیر ۹۳ ، ۰۴:۲۰ حانیه داودی
متشکرم از زحمات بی نظیرتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی