کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی

امیدوارم به سئوالات به درستی پاسخ داده باشید.

و اما پاسخ سئوالات...........

               Avazak.ir smili82 تصاویر زیباسازی وبلاگ (3)  Avazak.ir smili82 تصاویر زیباسازی وبلاگ (3)  Avazak.ir smili82 تصاویر زیباسازی وبلاگ (3)  Avazak.ir smili82 تصاویر زیباسازی وبلاگ (3)  Avazak.ir smili82 تصاویر زیباسازی وبلاگ (3)  Avazak.ir smili82 تصاویر زیباسازی وبلاگ (3)  Avazak.ir smili82 تصاویر زیباسازی وبلاگ (3)Avazak.ir smili82 تصاویر زیباسازی وبلاگ (3)

   سئوال ۱ : گزینه ج

   سئوال ۲ : گزینه ج


   سئوا ل ۳  : گزینه الف


   سئوال ۴ : گزینه ب


   سئوا ل ۵ : گزینه د


   سئوال ۶ : گزینه ج


   سئوال ۷ : گزینه د

   سئوال ۸ : گزینه ج

   سئوال ۹ : گزینه الف

   سئوال ۱۰ : گزینه ب
  
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۱
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۱۶)

خانم جووونی نماز روزهاتون قبور ممنون از زحمات بی دریغ شما

التماس دعا

سلام خانم این امتحان جای جبران داره
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۲۲ فاطمه کردی
با عرض سلام خدمت شما ...
خوشحالم که توانستم نمره ی خوبی کسب کنم ولی همان یک اشتباهی که کردم از بی دقتی ام بود ...
باتشکر
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۴۸ یاسمن بهزادی
با سلام ..
ممنون از زحمات بی دریغتون :)
من دو تا غلط داشتم ...
امیدوارم بتونم جبران کنم ...
مرسی
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۰۶ ریحانه سوخت سرایی
سلام خسته نباشید ممنونم از زحماتتون. امتحان خوبی بود 
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۲ مهتاب سلمانی اسکویی
خیلی ممنون از زحممات بی پایانتان
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۲۶ محدثه محققی
با تشکر فراوان
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۳۸ پگاه بستانیها ملکی
خیلی ممنون
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۴۲ ژیلا صبوری
     
    

سلام خانم ببخشید کمی بی دقتی کردم و به جواب هایی که داده بودم شک کردم

 

امیدوارم من رو ببخشید

 

امکان داره  نمره این امتحان رو جبران کنم

(باتشکر از زحمات شما)


۰۲ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۱۷ محدثه رهبری

سلام خدمت خانوم دولت ابادی عزیز 

    من اصلا نفهمیدم که چیشد ساعت 4  منتظر بودم که بشه ساعت 5  که بیام وب برای امتحان

       ولی همین الان ساعت 2 شب امتحان یادم افتادم.....واقعا از  محظرتون شدیدا عذر خواهی میکنم و امید

          وارم که برای امتحان بعدی بتونم نمره خوبی کسب کنم................

             وااااای واقعا ببخشید.....بازم خعلی معذرت خواهی میکنم.....


            از دلتنگی شما دارم دیونه میشم اینم نشونه هاش...........بازم ببخشید


دوستدار شما

.

.

محدثه

سلام خانم دولت ابادی ...مرسی که جواب ها رو گذاشتید...
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۷ فرشته حیدری
سلام خانم خسته نباشید من دوتا غلط داشتم انشاا...ازمون بعدی جبران میشه ممنون بابت زحمات بی دریغتون
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۱۷ زینب حدادی

  

ممنون خانم

ببخشید جای جبران داره این امتحان.....

                                            ***  از زحمات شما متشکرم امتحان عالی بود ***
سلام خانوم جون.....خدا قوت و طاعاتتون قبول..خوشبختانه من تونستم نمره ی بد ماه پیش رو جبران کنم و نمره ی کامل رو کسب کنم......اینا همه از زحمات و لطف بی دریغ شماست.....
ممنون و التماس دعا..
۰۸ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۷ جنان نصرالهی
با سلام امیدوارم حالتان خوب باشد عید فطر را به شما تیریک می گویم خوشبختانه توانستم در این آزمون شرکت کنم و نمره کامل بگیرم و از بابت غیبت در آزمون قبل معذرت می خواهم
با تشکر از زحمات بی دریغ شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی