کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی

سلام

در ادامه مطلب پاسخ سئوالات خود رابیازماییم شماره ۸ را مشاهده می کنید.

                         

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۱
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۴)

۱۱ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۴۸ نورالدین عبدالله زاده
سلام دوست عزیز
آیا مایل به تبادل بنر هستی؟
لطفا جواب رو زود بفرست.
download4you.blog.ir
با سلام خدمت معلم گرامی
ببخشید خانم ایا ما میتوانیم مطالبی را که در وبلاگ گفته اید را پرینت بگیریم
یا باید حتما ان را بنویسیم
وبه مدرسه بیاوریم
۱۱ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۱۷ مهتاب سلمانی اسکویی
بی صبرانه منتظر دیدارتون هستم
۱۹ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۷ فاطمه یاوری

سلام همکار گرامی خسته نباشید

بنده فاطمه یاوری هستم دبیر هستم. وبلاگ هشتمی ها را با هدف جمع آوری نمونه سوالات درسی کلیه ی پایه های تحصیلی راه اندازی کردم. خوشحال میشم در این راه بتونم با شما همکاری کرده و از تجربیات گرانبهای دبیرانی چون شما استفاده کنم. با اجازتون وبلاگتون رو لینک کردم نام وبلاگ من هم http://hashtiha.blogfa.com/ است اگر صلاح دونستید افتخار لینک وبلاگم رو به وبلاگ خوبتان بدهید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی