کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی

دختران خوبم با دقت سئوالات را بخوانید و پاسخ آن ها را به صورت خصوصی برای من ارسال    کنید.

 برای ارسال پاسخ، شماره سئوال و گزینه صحیح کافی است. نام و نام خانوادگی فراموش  نشود.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۱
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۳۶)

سلام خانوم.خسته نباشید.سوال 1 خیلی واضح نیست و در ضمن من مجموعه ای نمیبینم.
میشه توضیح بدین؟ ممنون
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۳۸ مهفام گوهری
سلام خانم ببخشید میشه سوال یک رو توضیح بدید؟
ببخشید توی سوال 1 منظورتون از مجموعه ی زیر چیه ?
لطفا جواب بدین .
ببخشید میشه سوال 7 رو هم یه توضیح بدین .
ممنون 
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۴۶ پگاه بستانیها ملکی
خانم منظور از مجموعه ی زیر چیست؟
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۴۷ سارا قشقاوی
خانوم ببخشید جوابم اومد? 
ببخشید میشه به سوالات دوستانمان پاسخ دهید چون سوال من هم هست
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۵۵ ریحانه دانش
باسلام ببخشید من ساعت شش و نیم کلاس دارم لطفا مفهوم سوال اول رو بگویید چون من تمامی جواب ها را بدست اوردم به غیر از سوال اول. 
   
                            باتشکر
خانم جواب سوال 1 که من پیدا کردم، در گزینه ها نیست.
میشه جواب بدین.
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۵۷ پگاه بستانیها ملکی
می شه سوال 7 رو توضیح بدید؟
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۵۷ آرزوچلانیان
۱-د
۲-ب
۳-د
۴-ج
۵-د
۶-ب
۷-ج
۸-الف
۹-ب
۱۰-ب
۱۰-ب
۱۰-
خانم سوال 10 اشتباه نشده؟
میشه سوال یکو نوضیح بدین ممنون
خانوم منظورتون از سوال 1 چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با تشکر از زحمات پایان ناپذیر شما معلم عزیز
1:د
2:ج
3:ج
4:د
5:ج
6:الف
7:د
8:الف
9:ب
10:ب
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۱۱ پریناز ابراهیمی
خانوم منظورتون از سوال 1 چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خواهش می کنم توضیح بدید.!!!!!!!!!
ببخشید اشتباهی عمومی فرستادم.

۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۲۱ محدثه محققی
باتشکر من ارسال کردم ولی سوال 1 رو نزدم
1)د
2)ج
3)د
4)الف
5)ج
6)ج
7)ج
8)ب
9)ب
10)ب
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۳۶ بهار خسروی فرد
۱: د 
سوال۲ :ج
سوال۳ :ج
سوال۴ :ب
سوال۵ :ج
سوال۶ :ج
سوال۷ :د
سوال۸ :د
سوال۹ :ب
سوال۱۰ :ب
خانم دولت ابادی با تشکر از زحمات بی دریغ شما من سوال ۱را متوجه نشدم لطفا توضیح دهید۰
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۴۲ درسا زمان پور
با عرض سلام خدمت شما.امتحان خیلی خوب بود. از زحماتی که برای ما می کشید بسیار سپاس گذارم.
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۴۴ منصوره سادات مقیمی

1-د

2-ج

3-د

4-ج

5-ج

6-ج

7-د

8-د

9-ب

10-ب

 

۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۴۸ نسترن معینی
۱د
۲ج
۳د
۴ب
۵د
۶ج
۷د
۸الف
۹ج
۱۰ب
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۵۴ سارا سحرخیز
mamnoon az soalat khobetan
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۵۹ کیمیا بهرامی نژاد
ممنون خانم از زحمات بی دریغتون.
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۵۹ ملیکا گنجعلی

1-د

2-ج

3-د

4-د

5-ج

6-ج

7-د

8-الف

9-ب

10-ب

۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۰۳ معصومه خرسند
سلام ممنون از این که از وقت تفریح و خانه ی تان می گذرید و صرف تدریس به ما می کنید. البته با شور و اشتیاقی که از شما در کلاس ها می بینیم احساس می کنم این کار نیز برایتان تفریح است و امیدواریم تفریح شما را خراب نکنیم وبالعکس بانمرات خوب شاد تر کنیم.
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۰۵ ریحانه سوخت سرایی
خیلی ممنون

 خانم ببخشید کمی دیر شد

خانم لطفا سوال 1 را تو ضیح دهید

ممنون......................................................

۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۱۷ حانیه داود آبادی
سلام خانم جون 
آزمون خیلی خوبی بود . ببخشید سوال 1 رو لطفا توضیح بدین .
ممنون 
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۱۹ جنان نصراللهی
8الف
10ب
سلام خانم دولت ابادی..
بابت سوالات ممنون..
با تشکر از زحمات شما..
ببخشید خانم سوال 1 مجموعه ای وجود نداشت یا من ندیدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۳۹ حانیه داودآبادی
سلام خانم چرا جواب سوال ها رو نمیذارین ????????
از وقت امتحان خیلی گذشته.
ممنون میشم جواب ها رو بذارین .
سلام خانم امتحان عالی بود با تشکر از زحمات شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی