کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۰۶ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۰۵

پایدار و پیروز یاشید.

دختران خوبم 

سلام

کلاس های تابستانی شما امروز به پایان رسید.

امیدوارم از این کلاس ها بهره کافی برده باشید.

شما عزیزان پس از تهیه کتاب های درسی به حل سئوالات فصل اول پرداخته و اول مهر با تمرین های حل شده در کلاس حاضر شوید.

آرزو می کنم همیشه سلامت و موفق باشید.


        

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۶
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۹)

۰۶ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۱۲ معصومه خرسند
سلام. ممنون از این که تابستان امسال رو نیز مانند سال قبل پر بار کردین
سلام
مطالبت عالیه
یه سایت منم سر بزن
راستی نظر یادت نره
منتظر نظرت هستم
سلام خانوم جون.....خسته نباشید و خدا قوت..واقعا ممنون از مطالب گیراتون و هم چنین زحماتی که برامون کشیدین و وقت گذاشتین..........
انشاالله اول مهر شمارو زیارت خواهم کرد....سربلند و پیروز باشید............التماس دعا..
سلام .با تبادل لینک موافقید www.riyaziyat2.blogfa.com
۱۳ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۰۸ سال های اول معلمی من
روزگاری عشق من اعداد  بود 
کار من تفریق و جمع و خواب بود 

زندگی من ریاضی بود و بس 
جز ریاضی کارهایم  بود  عبث 

فکر می کردم ریاضی ساده است
درس شیرین و پر از افاده است

بی ریاضی زندگی معقول نیست 
جز ریاضی دان کسی شنگول نیست

چون شدم در سطح عالی همرهش
دیدم انتگرال و مشتق در پی یش
پس غلط کردم که گشتم عاشقش  [گل]


با عرض سلام و خسته نباشید  خانوم دولت ابادی عزیز...
یه سوالی داشتم؟؟ تمایی که گفتید یکیش برای اعداد صحیح و دیگری برای اعداد گویابود...درسته؟؟
بعد ببخشید چیزی که باید انجام بدیم باید سوالات ریاضی درمورد اینا باشه یا توضیح؟

سلام خانوم جون......خدا قوت....حسابی دلم براتون تنگ شده........خیلی دوست دارم که زیارتتون کنم.....انشاالله اول مهر میبینمتون.........
التماس دعا..
ببخشید خانم جواب همون سوالایی رو که شما توی وبلاگ
گذاشتین رو توی کتاب بنویسیم
۲۲ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۵۷ سهیل ساسانی
سلام . همکار خوبم. سهیل ساسانی هستم. دبیر ریاضی گیلان. میشه لطفا کمکم کنید که چطور میشه وب رو به بیان منتقل کرد. آیا الزاما همه پست هام از بین میره. یا باید یکی یکی منتقل شن. ویا صرفا تغییر در آدرس انجام میشه. ممنون میشم کمکم کنید. موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی