کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی

اولیاء گرامی


با سلام

با پایان یافتن آبان ماه ،جهت آگاهی شما عزیزان از وضعیت درسی فرزندانتان،کارنامه ی گروهی آبان ماه خدمتتان تقدیم می گردد. لطفآ به ادامه ی مطلب توجه فرمایید.

                                  



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۱
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۸)

سلام به همه

من از شما تقاضا دارم که

هرچه میخواییم رو برامون بزاری

با تشکر سیما بابایی

 راستی یه چیز مهم

به حرفاتون عمل کنید

۲۲ آبان ۹۳ ، ۱۲:۴۵ مهفام گوهری
سلام خانم گلم ببخشید فیثاغورس به جای گودرزی نباید گوهری مینوشتید؟؟؟؟؟
پاسخ:
حق با شماست. اصلاح شد.
سلام خانوم جون......وقت بخیر و خداقوت..........ممنون از زحماتتون.....متاسفانه نمراتمون پایینه....حتما به فکر بالا اومدنش هستیم....و به راهنمایی شما و تلاش بیشتر خودمون احتیاج داریم....
ممنونم از شما.....اجرتون با خدا و التماس دعا.......
پاسخ:
موفق باشید.
۲۴ آبان ۹۳ ، ۱۸:۴۸ پرنیان اسدی
مرسی خیلی ممنون
۲۴ آبان ۹۳ ، ۱۹:۴۸ مادر سحر گمار
سلام خداقوت. مادر گمار هستم از اطلاع رسانی و زحمات شما کمال سپاس و تشکر رو دارم و دست بوس شما هستم. به امید موفقیت هرچه روز افزون.
پاسخ:
سلام
ممنون از حسن نظر و توجه شما
۲۴ آبان ۹۳ ، ۲۱:۳۵ پدر سارا عبداله زاده

با عرض سلام و خسته نباشید

با تشکر فروان از زحمات شما

پاسخ:
سلام
ممنون از توجه شما
ضمن عرض سلام و خسته نباشید به شما دبیر گرامی ؛


از زحمات شما کمال تشکر را دارم ،


و امیدوارم بچه ها قدرشناس شما باشند .
پاسخ:
سلام
ممنون از توجه شما
۳۰ آبان ۹۳ ، ۲۰:۰۱ زهرا کربلایی
ممنون از کارنامه گروهی و اطلاع رسانی
پاسخ:
سلام 
ممنون از لطف شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی