کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی

سلام

امیدوارم که تا این زمان تعطیلات به همگی خوش گذشته باشد. با ارزوی قبولی طاعات همگی شما امروز اولین جلسه کلاس تابستانی پایه نهم را برگزار می کنیم.

                                  متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

اولین فصل کتاب نهم در باره شناخت مجموعه ها است. این جلسه را با چند سئوال آغاز می کنم.

۱) مجموعه چیست؟

۲) عضو مجموعه چیست؟

۳) چه رابطه ای بین مجموعه ها می تواند وجود داشته باشد؟

۴) در چه صورت دو مجموعه را مساوی می نامیم؟

۵) ایا می شود مجموعه ای هیچ عضوی نداشته باشد؟

با پاسخ به این سئوالات به تدریس فصل اول خواهیم پرداخت؟

شما می توانید پاسخ های خود را برای من ارسال کنید.

                               متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۰
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۷)

سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .

لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید

تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما



--------------------------------------------------------------------------------------------------------
استخدام ایران ، وبلاگ آگهی و اخبار استخدامی کشور

۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۵ سید مجتبی خوش نظر
سلام خوبی؟؟ یه پیشنهاد خوب برات دارم که می تونی کلی چیزای خوب یاد بگیری !! به سایت آموزش ما سر بزن . پشیمون نمیشی ! 

آدرس سایت ما : perfect-learning.blog.ir 

منتظرت هستم دوست من :)
۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۵ سید مجتبی خوش نظر
سلام خوبی؟؟ یه پیشنهاد خوب برات دارم که می تونی کلی چیزای خوب یاد بگیری !! به سایت آموزش ما سر بزن . پشیمون نمیشی ! 

آدرس سایت ما : perfect-learning.blog.ir 

منتظرت هستم دوست من :)
سلام خانوم جون.....طاعات و عباداتتون مقبول درگاه حق.......
ممنون از اینکه تو روزای گرم تابستون هم مثل روزای سرد زمستون با همون قوت و تلاش خستگی ناپذیرتون برامون کلاس رو برقرار میکنین....
تشکر و التماس دعای خیر.....♥♥
سلام خانوم :)
نماز روزه هاتون قبول باشه . 
خسته نباشید . 
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۸:۱۳ حدیث اقبالی
سلام خانوم نماز روزه هاتون قبول باشه ممنون که همیشه به فکر ما هستید.
۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۴ زهرا کربلایی
بااسلام و قبولی طاعات
ممنون از زحمات شما دبیر گرامی و دلسوز
امیدوارم دانش اموزان از این فرصت بهره مند شوند
خداقوت
پاسخ:
سلام و طاعات شما هم قبول درگاه حق
ممنونن از حسن نظر شما
با شناختی که من از دانش آموزان دارم ، مطمئن هستم که کلاس های خوب و پر باری خواهیم داشت.
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی