کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۳۰ دی ۹۱ ، ۲۲:۳۲

سلام


                                    http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها                  


                

موافقین ۱۲ مخالفین ۱ ۹۱/۱۰/۳۰
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۱۳۴)

خانم دولت ابادی این ازمون فراتر از دانش کتاب بچه های ما با معلمانی چون شما به موفقیت می رسند
به سایت من سربزنید
naghpix.persianblog.ir
خسته نباشید
پاسخ:
ممنون شما هم خسته نباشید.
۰۳ اسفند ۹۱ ، ۲۰:۳۵ رویا مقدم فرد

دستتون درد نکونه وبلاگتون خیلی قشنگه و پر محتوا

ببخشید غلط املایی افتاد!

خیلی زیبا و پر محتواست
۲۲ اسفند ۹۱ ، ۱۸:۲۵ فاطمه داور

سلام خانم چون روز عید نیستم عیدرو بهتون تبریک بگم،گفتم جلوجلو تبریگ بگم.

(عید نوروز مبارک)

پاسخ:
ممنون عید شما هم مبارک. امیدوارم سال خوبی داشته باشی.
سلام خانوم از زحماتتون واقعا ممنونم عید خوبی داشته باشید خوش بگذره
پاسخ:
ممنون.سال نو شما هم مبارک
۲۵ اسفند ۹۱ ، ۱۳:۰۳ فرناز قمریان
سلام خانم دولت آبادی خیلی لذت بردم واقعااااااااااااااااا ممنون پیشاپیش عید بر شما و خانواده گرامیتان مبارک
پاسخ:
ممنون شما هم سال خوبی داشته باشید.
۰۱ تیر ۹۲ ، ۱۶:۰۲ خدابنده لو
خانم دولت ابادی من از کسانی هستم که در ازمون قبول شدم  و به مدرسه شایسته اومدم  ممنون که اینقدر به فکر ماهستین !!!واقعا ممنون
پاسخ:
امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشیم.
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۸:۲۶ خدابنده لو
سلام خانم مروز مطالب عالی بودن خیلی خیلی ممنون
پاسخ:
موفق باشید.
وبلاگ خیلی عالیی دارید ممنون 
پاسخ:
متشکرم
سلام 
حنانه ضرابی هستم 
امسال شاگرد شما هستم امید وارم دانش اموز خوبی باشم
۱۶ تیر ۹۲ ، ۰۲:۳۹ پرنیان اسدی
خانم دولت ابادی با تشکر از شما و وبلاگ بامزه ی شما خیلی زحمت 
کشیدید بی صبرانه منتظر اشنایی با شما هستم امیدوارم سال خوبی در کنار هم داشته باشیم 
تا اول مهر خداحافظ
۱۶ تیر ۹۲ ، ۰۲:۴۲ پرنیان اسدی
خانم دولت ابادی با تشکر از زحمات شما ووبلاگ بامزه ی شما بی صبرانه
منتظر اشنایی با شما هستم
پاسخ:
ممنون

سلام خانم . من اسماء صالحی هستم و امسال شاگرد شما خواهم بود . بی صبرانه منتظر آشنایی با شما هستم و امیدوارم سال خوبی با هم داشته باشیم .

هم چنین از وبلاگ قشنگتون ممنون .

پاسخ:
من هم منتظر دیدار شما هستم.
سلام
خانم خوب هستید؟
خیلی دلم براتون تنگ شده
یادش بخیر دو سال پیش دانش آموزتون بودم
امید وارم موفق باشید
پاسخ:
سلام ممنون به فکر من بودید. خوشحال میشم ببینمتون . موفق باشید.
حتما
خانم اگه از مدرسه ام وقتی باشه میخوام بیام اول مهر مدرسه شایسته
خیلی اومدم ولی هیج کدوم شما رو ندیدم
پاسخ:
حتما
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۰۴ خدابنده لو

سلام خانم گلم .......

من در این چند روز همه طالب سایت رو مرور کردم و امادگی کامل برای ازمون دارم

امید وارم نمرات خوبی کسب کنم 

 

باتشکر (فاطمه)

پاسخ:
موفق باشید.
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۰۸ خدابنده لو

خانم  یه سوال داشتم  که 3 ازمون قبلی رو چه جوری جبران کنم

 

خیلی ممنون

۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۱۸ پرنیان اسدی
خیلی ممنون خانم دولت ابادی امیدوارم همه ی بچه ها نتیجه ی خوبی بگیرند خسته نباشید
پاسخ:
ممنون
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۴ پرنیان اسدی
خانم راستی برای شنبه چیز خاصی نباید با خودمون بیاریم
پاسخ:
خیر

سلام خانم دولت آبادی.خسته نباشید.از زحمات شما متشکرم

امیدوارم در طول سال دانش آموز خوبی برای شما باشم

پاسخ:
موفق باشید.

بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام
لطفا به سایت سرویس وبلاگدهی رزمنده مجازی سری بزنید
اطلاع رسانی فراموش نشود
باتشکر
مدیر سرویس وبلاگدهی رزمنده

سلام به معلم گرامی  و دوستان گلم میخواستم بهتون اطلاع بدم که من تونستم کتاب ریاضی رو کامل دانلود کنم اگه خواستین این رو بزنین در گوگل تا بتونین دانلودش کنین

دانلود کتاب ریاضی پایه هفتم

مربوط به سایت ابرنگ هستش که اگه دقت کنین پایینش نوشته

abrangbook.ir

سلام . ممنون از زحمات شما .
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۴۷ مریم داوودی

سلام خانم دولت آبادی.

من کلاس7/1هستم.

شما گفته بودید که برای شروع مدارس در اول مهر باید از معما ها وآزمون ها پرینت بگیریم؟

پاسخ:
بله
با سلام خانم کی آزمون شروع میشه؟
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۳۳ مریم داوودی
ببخشید از روش های حل مسئله چه طور؟
سلام خانم دولت آبادی ببخشید جواب های من بدستتون رسید؟
سلام خانم دولت آبادی وبلاگ بسیار زیبایی دارید لطفا راهنمایی کنید که جواب آزمون ها کجاست؟
با تشکر 
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۲۲ هنگامه حیدری

سلام خانم خوب هستید؟خیلی دلم براتون تنگ شده امیدوارم دوباره بتونم ببینمتون.

سلام خانم میخواستم ازتون بپرسم اگر از معماها وآزمون ها پرینت بگیریم لازمه که معما ها رو تو دفترمون بنویسیم!؟
پاسخ:
خیر
۰۱ مهر ۹۲ ، ۲۰:۲۳ مریم داوودی

سلام خانم.آیا از مسئله ها باید پرینت بگیریم یا آنها را با جواب در دفتر بنویسیم؟

{خواهش می کنم جواب بدهید} 

پاسخ:
جواب را در دفتر بنویسید.
۰۲ مهر ۹۲ ، ۱۹:۵۲ مریم داوودی

سلام خانم.خسته نباشید.

میشه بگید که نکته های ریاضی که امروز گفتید آن ها رادر

دفترمان یادداشت کنیم بیش تر در کدام قسمت آمده اند؟

پاسخ:
هیچ کجا
۰۵ مهر ۹۲ ، ۲۱:۰۱ پرنیان اسدی
با سلام خدمت شماخانم دولت ابادی من درازمون پنجم شرکت کردم وبه صورت خصوصی برای شماارسال کردم ولی نتیجه ی ازمون من را ننوشته ایدمن بعدازمون هم برای شمانظرگذاشتم وبه شماگفتم که چرا نمره ی من راننوشته ایدولی نظرم هم به شماارسال نشد
پاسخ:
حتما نطر شما ارسال نشده( جواب آزمون)
۲۹ مهر ۹۲ ، ۱۷:۲۱ زی زی گو لو خوشگل مهربون بامزه

سلام خانمی

برای چه قالبت رو عوض کردی...؟؟!!!!!!

قبلی را بیشتر دوست داشتم....!!!!!!!

۰۳ آبان ۹۲ ، ۱۶:۱۹ ملیکا صادقی
سلام خانم توی ازمون فردا فقط اعداد صحیح میاد؟
۱۹ آبان ۹۲ ، ۱۸:۵۰ فاطمه سیاح

سلام خاانم خسته نبشید

خانم آزمون پیشرفت تحصیلی رو ما %70 زدیم .

به نظرتون خوبه خانم؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
خودت چب فکر می کنی؟
۲۰ آبان ۹۲ ، ۱۷:۰۱ ریحانه سوخت سرایی
خانم من ازمون پیشرفت تحصیلی رو 90٪ زدم.
خوبه خانم؟
سلام خلاصه درس 3 را درورقA4 را دادید
سلام باعرض ادب و احترام و  خسته نباشید درصورت امکان به سوالات من پاسخ دهید.   سوال1: فاصله ی دونقطه 78- و 35+روی محور اعدادصحیحچند واحد است؟باهم جمع میکنیم ومیشه113 حالا علامت + میگذاریم یا-را؟چرا؟                                                        سوال2: سوال2 خودرابیازماییم فصل4                                                                       باتشکر
پاسخ:
۱) ۱۱۳ واحد فاصله منفی بیان نمی شود.
۲) گزینه د
۰۱ آذر ۹۲ ، ۰۸:۵۳ ریحانه سوخت سرایی
سلام خانم  جان.
خسته نباشید. خیلی ممنونم از زحماتتون.
پاسخ:
خواهش می کنم.
۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۲:۲۴ ملیکا دانشیان
سلام حانم آزمون 5تا7 است
۰۱ آذر ۹۲ ، ۲۰:۵۹ ملیکا صادقی
سلام خانم امتحان فردا از فصل 4 هستش؟؟
پاسخ:
بله
۰۱ آذر ۹۲ ، ۲۱:۳۷ ملیکا صادقی
ممنون
۰۷ آذر ۹۲ ، ۱۰:۲۵ ریحانه سوخت سرایی
خسته نباشید
پاسخ:
ممنون
ببخشید سه شنبه از تمام درس ها امتحان می گیرید؟ آیا امتحان 20 نمره ای است؟
پاسخ:
فصل ۳ و ۴
سلام سوال1خودرابیازماییم فصل4میشه(د)؟
سلام خانم سوال 4 خودرابیازماییم کدام گزینه هست من همه گزینه هارا جایxقرار دادم ولی به دست نمی اید ممنون.
سلام خانم سوال7خودرابیازماییم20سانتی مترقاعده و1100سانتب مترارتفاع برای استوانه کامل است یا نیمه ی استوانه ؟
سلام جواب این سوال چی میشه:
دوزوایه مکمل اند اگر یکی از زاویه ها از3برابردیگری 10درجه کمترباشد هردوزاویه چند درجه میشود/؟/مرسی
باعرض سلام و وقت بخیر خانم میشه فرمول هایی برای پیدا کردن مجموع اعدادی فرد وزوج ومتوالی یا مثل سوال 5ازمون اول وبلاگ که برای امتحان فردا مهم هستند روبگید ممنون.

حاصل عبارت مقابل:
201+203+...+299  منهای 202+204+...+300
ممنون.
۱۵ آذر ۹۲ ، ۱۴:۵۵ ساغر صبوئی
ببخشید می شود جواب خود رابیازمایید ها را بگذارید.
۲۱ آذر ۹۲ ، ۱۶:۵۲ هلیا رجبی
خانم مطالب را کپی کنم و بیارم...؟؟؟
۰۲ دی ۹۲ ، ۱۶:۲۷ حانیه عالی زاده
سلام خانم ببخشید میشه مطالب ماهنامه ریاضی رو رو فلش به شما بدم؟

پاسخ:
خیر
سلام  امیدوارم حالتون خوب باشه/عذرمیخواهم یک سوال داشتم :خانم گفتید برای اینکه ببینیم چه مباحثی ا یادگرفته و کدام رو مشکل داریم ازمون های کمات کلیدی که در سمت چپ هست رو مطالعه کنیم؟
پاسخ:
نه عزیزم آزمون های کلمات کلیدی همان آزمون های وبلاگ که ربطی به آزمون پایان ترم نداره . شما آزمون های هفتگی رو مطالعه کن.
سلام ممنون  ازاینکه پاسخ دادید و راهنمایی کردید.بازهم تشکر
پاسخ:
خواهش
۰۸ دی ۹۲ ، ۱۳:۴۸ ریحانه سوخت سرایی
سلام خانوم جون خسته نباشید
پاسخ:
ممنون عزیزم
۰۸ دی ۹۲ ، ۱۵:۴۲ دنیا دهقانی

سلام خانوم خسته نباشید.

برای فردا چه چیز هایی رو باید همراه خودمون داشته باشیم؟؟؟؟

پاسخ:
کتاب ریاضی و برگه سفید
۰۸ دی ۹۲ ، ۲۰:۰۹ سحر گمار
سلام خانوم....خسته نباشید..برای کلاس تراکمی فردا چه وسایلی همراهمون باشه؟
سلام خانم ببخشید توی امتحان از برکه های خود را بیازماییم میاد؟
۱۱ دی ۹۲ ، ۲۳:۰۴ بنادکوکی

با سلام خدمت شما همکار گرامی وبلاگ خوبی دارید اگه میشه وبلاگ من رو به اسم ریاضیات سال هفتم دوره اول دبیرستان (محمدرضا بنادکوکی)   لینک کنید http://riazi7.persianblog.ir/

ممنون

۱۲ دی ۹۲ ، ۱۶:۲۷ ژیلا صبوری

سلام خانم  روز دوشنبه سه پلی کپی داده بودید که  همه جای خالی بود دوصفحه پشت رو بود یک صفحه فقط رو داشت میخواستم بدانم برگه هارو درست گرفتم(  خسته نباشید)                               لطفا جواب بدین 

پاسخ:
بالای صفحه ها شماره داره از ۱ تا ۴

سلام وقت بخیر ببخشید خانم پلی کپی هایی که جاهای خالی داشت 1تا3 بود      شماره یک  دوبار تکرارشده بود شماره دو فقط یک صفحه  ی رو بود وشماره سه پشت  ورو بود   ببخشید ولی فکر کردم شاید اشتباه برگه گرفتم    لطفا پاسخ این سوالم رو میشه بدید                                                                 خانم خسته نباشید  ممنونن از زحمات شما

۱۳ دی ۹۲ ، ۱۹:۱۶ پرنیان اسدی
سلام خدمت شما خانم دولت ابادی و عرض خسته نباشید
خیلی ممنون از سوال های خوب شما
پاسخ:
موفق باشید.
۱۴ دی ۹۲ ، ۱۶:۵۰ ریحانه سوخت سرایی
سلام خانم خسته نباشید لطفا به این سوال جواب بدید...
هنگامی که مستطیل را حول طول دوران می دهیم شعاع..... است.
هنگامی که مستطیل را حول عرض دوران می دهیم شعاع....... است.
ممنون می شم اگه جواب بدید.
پاسخ:
عر ض مستطیل
طول مستطیل
سلام خانم خوبید؟بهتون خسته نباشیدمیگم.دوست داشتم دوباره شمامعلم مامی بودید.
باامیدبهترین ارزوهابرای شما
دهگلی
پاسخ:
سلام عزیزم منم دلم برات تنگ شده بیا مدرسه ببینمت .
۲۳ دی ۹۲ ، ۱۱:۵۶ ریحانه سوخت سرایی
سلام خانم خسته نباشید امتحانات چه طور بوده؟
پاسخ:
عالی. ممنون از تلاش همگی
سلام وبلاگ خوبی دارید به وبلاگ من هم سری بزنید
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۴۳ مبینا خمسه
سلام خانم چه ساعتی ازمون وبلاگ را میگذارید مگه ساعت 4 نیست
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۵۰ پرنیان اسدی
سلام خانم وبلاگ شما امروز یه ذره گیر میکنته چیکارکنیم؟؟
با سلام
ببخشید ک.م.م 18و24=36 می شود؟
پاسخ:
خیر
از جوابتان ممنونم فقط یه سوال:مجموع 2 عدد 43 است حاصل ضربش را چگونه بدست بیاوریم؟
ببخشید 2عدد اول بود
۱۶ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۱۴ ساغر صبوئی
با سلام خدمت شما لطفا به وبلاگ من سر بزنید ممنونتان می شوم
www.sagharsabooe.blogfa.com
ممنونتان می شوم.
با سلام خواهشا فردا یا زمانی دیگر پاسخنامه را بگذارید چون من تازه به اینترنت وصل شدم خواهش می کنم خواهش :( :( :( :( 
خانم ببخشید میشه جواب ها رو بذارید؟

هر انسانی یک بار

 

برای رسیدن به یک نفر، دیر می کند. و پس از آن،

 

برای رسیدن به کَسان دیگر، عجله ای، نمی کند . . .

--------------------------------------------

سلام منتظر حضور گرمتون هستم[گل]

۲۷ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۴۴ مهدیه سادات موسوی
سلام

 باران بهاری امسال رنگ و بوی فاطمی دارد.سالی پر از برکت را برای شما و خانواده محترم تان آرزومندمپیشاپیش سال نو مبارک..


پاسخ:
ممنون عزیرم  نوروزتان مبارک
۲۹ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۵۸ محیا جلیلی
پیشاپیش سال نو را به شما و خانواده ی گرامی تان تبریک می گویم.
پاسخ:
ممنون سال نو شما هم مبارک
با سلام ببخشید امتحان شنبه از درس 5 به بعد است دیگر آخه بچه ها مارو به شک اناختند خواهسا پاسخ دهید :)
پاسخ:
آزمون از کل کتاب است.
۳۰ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۳۲ ریحانه سوخت سرایی
سلام خانم دولت آبادی خسته نباشید.
روز مادر و زن رو به شما معلم گرامی تبریک گفته و برایتان آرزوی سلامتی می کنم.
پاسخ:
ممنون دخترم

سباسگزارهمچون معلمی هستم که اندیشیدن رابه من اموخت نه اندیشه هارا.......    بایک سبداحساس تقدیم به شما                                                        روزتان مبارک

پاسخ:
ممنون عزیزم
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۱۸ مهدیه سادات موسوی
دبیر عزیزم یاد تو همیشه در ذهنم عشق تو در قلبم و عطر مهربانت همیشه در وجودم جاری است.معلم، ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاک حک می‌کند و ندای فطرت را به گوش همه می‌رساند.
معلم عزیزم روزت مبــــــــــارک.
پاسخ:
متشکرم
سلام خانوم جون......خسته نباشید....



                                          روزتون مبارک

پاسخ:
ممنون عزیزم
معلم عزیزم روزت مبارک
پاسخ:
ممنون عزیزم
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۰۲ فاطمه شیرازی
روزتون مبارک باشه P-)
http://www.koodakcity.com/wp-content/uploads/2012/04/m7.jpg
پاسخ:
ممنمن عزیزم
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۵۰ فاطمه گودرزی
سلام خانم ..................خسته نباشید

روزتون مبارک
پاسخ:
ممنون عزیزم
معلمی شغل نیست . عشق است . ذوق است .ایثار و فداکاریست . اگر به عنوان شغل به آن می نگری رهایش ساز و اگر عشق توست ، بر تو مبارک باد .
پاسخ:
ممنون عزیزم
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۴۵ ریحانه سوخت سرایی
سلام خانوم جون دلم واستون تو این چند روز یه ذره شده.
دلم می خواد دوباره مدارس شروع بشه تا شما دبیر محترمم رو دوباره ببینم.
تابستون خوش بگذره .
پاسخ:
ممنون
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۴۳ فاطمه سیاح
واااااااااااااااااااااای خانم دولت ابادی نمره ریاضی ترم دومم بیست شد 
خیییییییییییییییییییییلی خوشحال شدم وقتی دیدم ولی خانم من ترم اول رو اون نمره رو نگرفته بودم O_o
ولی بازمممممممم ممنونم خیییییییییییییییییییلی توی این 1 سال اذیتتون کردیم
ببخشید حلال کنید شرمنده 
راستی خانم وبلاگ ماهم سر بزنید 
با تشکر از زحمات شما 
♥♥
سلام ببخشید کلاس های تابستونی از همان تاریخی که در برگه نوشته شده شروع می شود یا جلوتر؟ ممنون
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۱۴ ریحانه سوخت سرایی
سلام خسته نباشید
 واقعا دلم براتون یه ذره شده کاش کلاس های تابستونی زودتر شروع بشه
 امیدوارم که تابستان خوشی رو پشت سر گذاشته باشید .
 شب های قدر خیلی دعاتون کردم هم شما و همه ی معلما. 
فقط ازتون خواهش می کنم واسم دعا کنین باتشکر از زحماتتون .
به امید دیدار 
سلام ممنونم از وب قشنگ و پر محتوای شما...به وب من هم سر بزنید خوشحال میشم.
http://tizhoshmee.blogfa.com/
سلام عالیه مچکرمی شم که به وبلاگم سر بزنی و نظر بدهی
۰۶ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۲۳ کیمیا بهرامی نژاد
سلام خانم دولت آّبادی.
نماز و روزه هایتان قبول باشید.
عیدتان مبارک.
۱۱ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۴۷ ریحانه سوخت سرایی
سلام عیدتون مبارک واقعا خسته نباشید ممنون که مطالب مفیدتونو در اختیارمون قرار دادید . امیدوارم تابستون خوبی رو با این مشغله ها گذرونده باشید متشکرم به امید دیدار 
دلم واستون یه ذره شده
سلام ببخشید که دوباره می پرسم ملینا منتظره بهش جواب بدم که آیا با غیبت در آزمون امروز نمره از مهرش کم می شود یانه ممنون می شوم پاسخ دهید
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۳۹ پرنیان اسدی
سلام خانم ببخشید میخواستم بدونم ازمون مثل همیشه امروز برگزار میشه؟؟
سلام مهربونم
وب قشنگی داری
خوشحال میشم بیای پیش ما...تا هم دوستای خوب پیدا کنی هم ما از مطالب قشنگت استفاده کنیم.
فیس کمپ دارای مجوز از وزارت ارشاد
Facecamp.ir
اینم چت روم مون
Campchat.ir
حتی ب سادگی میتونی فایلاتو اپلود کنی
Camppup.ir

همه این امکانات فقط در یکجا جمع اوری شده عزیزم...
اینم لینک دعوتمه

http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7
فدامدات
سلام مهربونم
وب جالبی داری
خوشحال میشم باهات بیشتر آشنا بشم و پستاتو با دوستام لایک کنم.....جامعه مجازی فیس کمپ یه محیط دوستانه با مجوز از ارشاد:
http://facecamp.ir
اینم چت روم مون:
http://campchat.ir/
خیلی راخت میتونی همون جا عکساتم اپلود کنی
campup.ir
اینم لینک شخصی من..خوشحال میشم دعوتمو قبول کنی:
http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7
#فدامدا
۰۷ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۱۶ نماینده رسمی الکسا در ایران
www.iAlexa.ir
یک تیر و 2 نشان !!!

لذت یک درآمد شیرین اینترنتی !!!

هم کسب درآمد و هم افزایش بازدید

کسب درآمد تا 1 میلیون تومان درماه
پرداخت منظم و تضمین شده

افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
افزایش رنک الکسا سایت و وبلاگ شما
افزایش رنک گوگل سایت و وبلاگ شما
قانونی شرعی حلال
مورد تایید الکسا
مورد تایید گوگل وبمستر

عضویت 100% رایگان و آسان سریع در 5 ثانیه !

هدیه ویژه : 40000 هزار بازدید واقعی با آی پی های مختلف از سایت و یا وبلاگ شما فقط 10 هزار تومان به همراه خرید آنلاین !!

1000 برابر ارزانتر و بهتر از پاپ آپ !!

بازدید وبلاگ و سایت خود را 99 برابر کنید

بازدید بیشتر = اعتبار بیشتر = موفقیت بیشتر شما

www.iAlexa.ir

sssssssssssssssssss
۱۰ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۲۷ فاطمه نجفعلی بیگی
با سلام خدمت خانم دولت آبادی عزیز . من روز شنبه ثبت نام شدم . و در ازنون های شما شرکت نکرده ام . چون نمی دانستم که قبول شده ام . الان تدریس های شما را خواندم . باید سوال های مربوط به تدریستان را هم انجام بدم ؟ 
خواهش میکنم که من را راهنمایی کنید . 
باتشکر از زحمات شما .....
سلام عزیزه دلم
من دریا دل هستم وب خوبی داری خوشحال میشم به سایتم سربزنی عضو شی منتظر حضور گرمت هستم فیسبوک آزاد شبکه اجتماعی فیس کمپ منتظرت هستم
http://facecamp.ir لطفا فیس کمپ لینک کن
اینم لینک دعوت نامه شخصی عضویت سریع
http://facecamp.ir/signup/invited:b8d64df13d04b45a616a161e2dd69359
لطفا از کمپ چت هم دیدن فرمایید www.campchat.ir
ثبت در وزارت ارشاد
سلام دوست خوبم - وب بسیار خوبی داری

ما چهار تا دانشجوی رشته کامپیوتر هستیم و برای تامین خرج و مخارج تحصیلمون یک سایت آپلود فایل راه اندازی کردیم ، تا انسانهای شریفی مثل شما فایلهاشونو توش آپلود کنن و سایت بازدید بگیره و بتونیم تبلیغات و درآمدزایی کنیم .

ما به حمایت امثال شما نیازمندیم لطفا سری به سایت ما بزنید و اگر لایق دیدید از سایت ما استفاده کنید .

http://megauplod.ir
۱۸ شهریور ۹۳ ، ۰۶:۴۶ مجله اینترنتی پامپا
حیات آدمی در دنیا همچون حبابی است در سطح دریا .
جان راسکن
مجله اینترنتی پامپا
http://magazine.pampa.ir
سلام - وبلاگ خوبی داری

دوست داری از تک تک بازدید کننده هات پول دربیاری ؟

در سایت معتبر وطن رنک با دامنه عضو شو و کد رو تو وبلاگت بزار و به ازای هر بازدید کننده از وبلاگ 3 تومن درآمد کن .

پرداخت 3 تومان به ازای هر بازدید کننده
پشتیبانی و تسویه حساب هفتگی
اعتبار و سابقه بالا با آدرس .com
شمارش بازدید عالی و سریع و مطمئن

http://www.vatanrank.com
سلام دوست گلم
از اینکه وبلاگت رو دیدم خیلی خوشحالم
واقعا خسته نباشی
راستش حدود یک ماه هست که یک برنامه ساختم
اما تا الان فقط چند نفر دارن ازش استفاده میکنن
اسم نرم افزارم پیج رنک 8 هست که هر مطلب جدید را با عکس نشون میده مثل:
بازی
عکس
فیلم
آهنگ
و...
ظاهر برنامه مثل ویندوز 8 ساخته شده که اگر ببینی میپسندی که شک ندارم
توی ایران مثل این ساخته نشده
تو بیا و برنامه رو ببین
اگر نپسندیدی اسممو عوض میکنم :D
این هم آدرس پیشنمایش و دانلودش
http://pr8.ir/prog/
اگر مشکلی نیس به دوستات هم بگو دانلود کنن
خودت فکر کن ببین چند ماه واسه یک چیزی وقت بزاری اونوقت کسی دانلود نکنه :((
امیدوارم هرگز این اتفاق برات نیوفته
نظرت برام خیلی مهمه
این ای دی یاهو من:
pr80351@yahoo.com
باز هم بهت سر میزنم
فعلا
با سلام ...با ثبت رایگان لینک خود در دایرکتوری بزرگ و قدرتمند 6link.ir سبب افزایش بازدید و محبوبیت خود در گوگل شوید برای ثبت لینک خود کلیک کنید : www.6link.ir
۳۰ شهریور ۹۳ ، ۰۴:۲۱ روناک یونسی
سلام
افزایش bazdid وبلاگ شما
www.iAlexa.ir
۰۱ مهر ۹۳ ، ۱۱:۲۷ مهناز مقدم افشار
www.iAlexa.ir
کسب درآمد شیرین اینترنتی
www.iAlexa.ir
با سلام
آیا می دانید با ثبت لینک و تبادل لینک در سایت های معتبر می توانید رنک و بازدید سایت یا وبلاگ خود را در گوگل افزایش دهید و وبلاگ نویسی با بازدید بالا را تجربه کنید و از همه مهم تر از کار خود لذت ببرید ؟ سایت www.best-links.ir یکی از سایت های بسیار معتبر تبادل لینک است که شما همین الان می توانید با یک کلیک با این سایت تبادل لینک رایگان کنید
www.best-links.ir
۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۰:۳۰ شمیران پرواز
با سلام

شرکت خدات مسافــرتی شمیــران پــرواز دارای مجوز و پروانه رسمی از اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران می باشد. همچنین عضو انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی بوده که با هدف خدمت رسانی به هموطنان عزیز در زمینه انجام مسافرتهای گروهی و فردی داخلی و خارجی , رزرو هتل و بلیط و اخذ ویزا و برگزاری تورهای شاد و مفرح جهت شناساندن کشور عزیزمان به اتباع سایر کشورها با همکاری مجربترین پرسنل و دفاتر مسافرتی و افراد کاردان, فعالیت خود را آغاز نموده است .
خط مشی آژانس هواپیمایی شمیران پرواز شناخت نیازهای مشتری و ارئه راه حل مناسب برای رفع این نیازها ؛ کسب رضایت منطقی مشتری و حفظ آن ، سرعت بخشیدن به توزیع خدمات به مسافرین و افزایش اعتماد و ارتباط می باشد .

تلفـکس : 24521765(021)
تلـفن : 26513378(021)
پشتیبانی 24ساعته: 09382223440
پیامک : 10006572


http://shemiranparvaz.ir
باسلام امروز امتحان برگزارمیشود یا خیر
پاسخ:
سلام 
آزمون شنبه ۱۷ آبان برگزار می شود.
۰۳ آذر ۹۳ ، ۲۱:۳۳ معصومه خرسند
سلام خانوم برای صفحه شطرنجی که گفتین می خواستم راهی که بلدم بگم: توی ورد اول اینسرت می ریم بعد که مقدار صفحه شطرنجی را انتخاب کردیم توی layout رفته و بعد properties می زنیم پوشه ای که باز شد در اولین قسمت آن ( table ) رفته و در اول صفحه که سایز نوشته، prefewed width را علامت دار کرده و بعد جلوی آن از 0.0 به 0.1 تغییرش می دهیم و بعد ok. صفحه شطرنجی به دست آمده را می توان ( از طریق علامت های کنار صفحه شطرنجی) تغییر مکان یا تغییر فاصله خانه ها را داد.
امیدوارم منظورتون همین باشه.
۰۳ آذر ۹۳ ، ۲۱:۳۹ معصومه خرسند
 دوباره سلام. برای بردار هم من این کارو می کنم هرچند اصولی نیست، توی اینسرت، shapes را زده و بعد اون مستطیلی که حرفA داره کلیک کرده و می کشم. بعد توی اون شیفت را با 6 می زنم. بعد سایزشو بزرگ میکنم و با دایره سبز رنگ بالای کادر آن را می گردانم( می چرخانم ). باتشکر
پاسخ:
سلام ممنون معصومه جان

سلام خانم دولت آبادی شما معلم کلاش هشتم هستید؟تو کدوم مدرسه؟ تو کدوم استان؟می شه جواب بدید
در دو عالم جلال ما زهراست                                                رمز تحویل حال ما زهراست
 
 عید با فاطمیه می آید                                                        ذکر تحویل سال ما زهراست 
      
سال نو بر شما و خانواده گرامیتان مبارک.
۰۳ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۴۱ فاطمه حسن کافی
سلام خانوم عیدتون مبارک امیدوارم در کنار خانواده تون سال خوبی رو داشته باشید و سالم و تندرست باشید
اوراق زرین تاریخ تربیت سیمای درخشان مربیان نام اوری چون ابراهیم,موسی ,عیسی ,محمد(ص) ,علی(ع) , فاطمه(س), زینب(س) را بر خود نقش ابدی زده است انان که با پیکار مقدس خویش حماسه های شکوهمند و جاوید در سازندگی انسان متعهد به وجود اوردند و با تزکیه و تعلم کاخ بلند پایه علم و فضیلت را بنا نهاده و پرچم توحید را برافراشتند و امروز شما عزیز گرامی ادامه این نهضت عظیم را بر عهده گرفته اید
ضمن بزرگداشت خاطره استاد مطهری و گرامیداشت روز معلم برایتان در این راه ارزوی موفقیت می نمایم
دلاور
پاسخ:
ممنون عزیزم
آرزوی من هم موفقیت همگی شما عزیزان است.
سلام
حل تمام فعالیت ها و تمرین های کتاب ریاضی هفتم   و هشتم به صورت پاورپوینت در وبلاگ های زیر :
http://riazimotevasete1.blogfa.com/
http://riazimotevasete1.mihanblog.com/
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۳۵ ریحانه سوخت سرایی
سلام خسته نباشید . ازمون فردا برگزار میشه؟
زنیکه بیشعور با این وضع شخمی درس دادنت

سلام

خانم دولت آبادی با عرض پوزش من تا حالا خبر نداشتم که کلاس های انلاین قرار دادید برای همین نتونستم در آزمون ها شرکت کنم.

پاسخ:
سلام
تا حالا آزمونی برگزار نشده اولین آزمون در 15 شهریور برگزار خواهد شد.
سلام خانم دولت آبادی.یک سوال داشتم,امتحانی که ۱۵ شهریور باید بدیم بعدش جواب ها رو در اولین جلسه در مهر بیاریم به شما تحویل بدیم؟
سلام خانم دولت ابادی
میشه در‌مورد ازمون۱۵شهریور یکم توضیح بدین و شرایطشو برای ما بگین
مثلا ازمونو چه ساعتی باید بدیم

سلام و درود
۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۷:۵۱ سارا الیاسی
سلام.ازمونی که گفته بودید کدوم قسمت وبلاگ قرار داره؟
۲۹ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۵۵ زهراشیرمحمدلواسانی
با عرض سلام بهاری و احترام خدمت شما
 دستان پرنوازش بهار ، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد
و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآگین خویش را نثار نگاه ما می کنند .
عید نوروز سال ۱۳۹۷ بر شما و خانواده گرامیتان مبارک باد!
در سال جدید خورشیدی
سبزی ، شادی ، کامیابی ، بهره وری ، اثربخشی فعالیتها و بهروزیتان را از درگاه ایزد منان برایتان آرزومندم.......
از تمام زحماتتان سپاسگزارم♡
۰۱ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۴۴ مهدیه سادات موسوی
سلام خانم دولت آبادی 
خوب هستین؟
نمازروزه هاتون قبول باشه

پاسخ:
سلام عزیزم خوبی
من امروز پیامت رو دیدم.اوضاع ، احوال درسی چطوره؟
۰۳ دی ۹۷ ، ۱۱:۳۱ زهراشیرمحمدلواسانی


سلام خانم 

خوب هستید؟





*قسمتی از متن موجود نیست*

*بقیه متن هم موجود نیست*

اصلا متنی در کار نیست ،

فقط خواستم حالتونو بپرسم

تا اینکه بگم همیشه به یادتون هستم.

با تشکر و قدردانی از تمام زحمات فراوانی پارسال و پیارسال برامون کشیدید.

پاسخ:
سلام عزیزم
شما خوبید؟ سال نو مبارک
سلام خانم دولت آبادی. اسفندیاری هستم
برای مهر باید تکالیفی بیاوریم؟
امسال هم شما در وبلاگ تمرین برای تابستان می گذارید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی