کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۴
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۹)

با تشکر از زحمات شما
پاسخ:
خواهش
سلام .میخواستم  بدانم شما درطول مدرسه هم از ما آزمون  ها ی آنلاین در اینترنت میگیرید؟
پاسخ:
انشاا...
۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۹:۰۳ مهساسادات هدایتی
سلام خانم دولت آبادی .ببخشید می خواستم به خاطر زحماتی که برای ما می کشید از شما تشکر کنم.
پاسخ:
ممنون
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۲:۱۰ هلیا طیور
سلام خانوم دولت ابادی.می شه یه توضیح خیلی کم درمورد قطع کردن بگویید؟ممنون می شم.
پاسخ:
لطفا به کتاب ریاضی ششم مراجعه کن
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۸:۳۹ منصوره سادات مقیمی
باسلام و خسته نباشید خدمت شما خانم گلم من در ساعت آزمون کلاس دارم میشود من جواب ها را ساعت هشت و سی ارسال کنم ممنون میشوم جواب دهید با تشکر از زحمات شما التماس دعا
پاسخ:
سئوالات را شخص دیگری برایتان یادداشت کند چون بعد از ساعت ۷ سئوالات از روی وبلاگ حذف می شود و شما جواب ها را بعد ارسال کنبد.
۲۶ تیر ۹۲ ، ۲۱:۱۵ منصوره سادات مقیمی
ممنون
۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۱:۱۷ حنانه ضرابی
این جلسه هم خیلی عالی بود
پاسخ:
ممنون
۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۳:۳۱ حدیثه.کریمی
سلا م خانم دولت ابادی من در سایت ثبت نام کرده ام دفعه ی اول ایمیلم قبول نشده است و هرچه تلاش می کنم نمی توانم  ایمیل درست کنم حالا برای ازمون  باید چه کار کنم                                                              
پاسخ:
برای شرکت در آزمون نیازی به ثبت نام در سایت و داشتن ایمیل نیست. شما می توانید مستقیما وارد وبلاگ شده و پاسخ سئوالات را مانند یک نظر به طور خصوصی برای اینجانب ارسال کنید.( به همین صورتی که این نظر را ارسال کرده اید . فقط به طور خصوصی)
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۷:۰۳ حدیثه کریمی

سلام خانم دولت آبادی.

من ایمیل فوق را بازکردم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی