کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۷:۰۰

آزمون دوم

دختران خوبم با دقت سئوالات را بخوانید و پاسخ آن ها را به صورت خصوصی برای من ارسال کنید.

برای ارسال پاسخ شماره سئوال و گزینه صحیح کافی است. نام و نام خانوادگی فراموش نشود.



موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۲/۰۴/۳۰
اکرم دولت آبادی

آزمون دوم

نظرات  (۵۸)

۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۷:۰۸ محدثه محققی
سلام خانم میشه پاسخ ها را ساعت 9 ارسال کرد
پاسخ:
خیر
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۷:۳۳ محدثه محققی
میشود بگویید تا چه ساعتی میتوان پاسخ ها را ارسال کرد ؟
پاسخ:
تا ساعت ۷
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۷:۴۱ منصوره سادات مقیمی
خانم دولت آبادی جان می شود خواهشا یکبار دیگر گزینه ها را چک کنید بعضی سوالات را خیلی خوب بلدم اما جواب در گزینه ها نیست خواهشا ببخشید ممنون میشوم
پاسخ:
با دقت بیشتر سئوالات قابل حل است.
ببخشید علامت بعد از2درسوال بیست چیه؟

پاسخ:
زمانی که علامتی وجود ندارد یعنی ضرب
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۱۵ ریحانه پورکاویان
جواب بعضی سوال ها در گزینه ها نیست
پاسخ:
بیشتر دقت کن
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۲۳ ریحانه پورکاویان
اگه شرکت نکنیم چه می شود
پاسخ:
شرکت در ازمون های آنلاین ریاضی الزامی است و در کلاس بندی اول سال تاثیرگذار
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۲۶ دریا بختیارزاده
ببخشید خانم دولت آبادی پاسخ سوالات را از طریق ارسال نظر بفرستیم یا نه؟
پاسخ:
بله و به صورت نظرخصوصی ارسال کنید
خانم دولت آبادی سلام جواب بعضی از سوالات میان گزینه ها نمی باشد.
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۳۲ اسماءصالحی

ببخشید خانم جواب خیلی از سوالات میان جواب ها نیست !!!!!

خیلی ببخشید خانم ولی از درست بودن گزینه ها مطمئنید؟؟؟؟؟
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۳۸ محدثه علیپناه دولت اباد
سلام خانم دولت ابادی من کامپیوترم مشکل پیدا کرده امکان اینکه جواب سوال ها کامل نیادوجود داره اگه کامل نیومده بود بهم بگید تا دوباره جواب هارو ارسال کنم من واسه احتیاط سوال هارو یادداشت کردم خسته نباشید
پاسخ:
پاسخ سئولات شما کامل نیست

ببخشید خانم من صد بار چک کردم ولی باز هم مطمئنم که جواب خیلی از سوالات در میان جواب ها نیست . 

اگر حرف ما را قبول ندارید لطفا یک بار دیگر خودتان جواب ها را چک کنید .

با تشکر .

باسلام

جواب سوال 7 در گزینه ها نیست.

پاسخ:
در مورد سئوال ۷ حق با شماست لطفا به بقیه سئوالات پاسخ دهید.
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۴۸ ریحانه دانش

با سلام و عرض قبولی طاعات و عبادات شما چه زمانی نتیجه ی ازمون قبل و فعلی برروی سایت می اید

۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۵۱ نیایش وصالی

سلام خانم دولت آبادی جواب مرا دریافت کردید مطمئن باشم؟

پاسخ:
بله
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۵۴ مهتاب سلمانی اسکویی
خانم سوال هفت راجواب ندهیم و درمورد سوال 1 و 2 چه طور
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۵۶ مهتاب سلمانی اسکویی
می شه چند دقیقه بعد از ازمون جواب ها رو بفرستیم
پاسخ:
سریع تر جواب ها را ارسال کنید.
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۵۷ پگاه بستانیها ملکی
پرسش1گزینه ی  
پرسش2گزینه ی الف
پرسش3گزینه ی د
پرسش4گزینه ی د
پرسش5گزینه ی د
پرسش6گزینه ی الف
پرسش7گزینه ی  
پرسش8گزینه ی ب 
پرسش9گزینه ی ج
پرسش10گزینه ی ج
پرسش11گزینه ی الف
پرسش12گزینه ی
پرسش13گزینه ی ج
پرسش14گزینه ی د
پرسش15گزینه ی الف
پرسش16گزینه ی ب
پرسش17گزینه ی الف
پرسش18گزینه ی الف
پرسش19گزینه ی د
پرسش20گزینه ی ج
خانم دولت ابادی
به عقیده ی من پاسخ پرسش های 1و7و12 به صورت زیر می باشد:
پرسش1:
ضلع مربع:9تقسیم بر 4مساوی است با 2عددصحیح و یک دوم
ضلع مثلث:12تقسیم بر 3 مساوی است با4
اختلاف اضلاع برابراست با1عدد صحیح و سه چهارم
پرسش7:
8 ضرب در 7 تقسیم بر 2 برابر است با 28
10 ضرب در 9 تقسیم بر 2 برابر است با 45
اختلاف تعداد پاره خط ها برابر است با 17
پرسش 12:
زاویه بین عقربه ی ساعت شمار و دقیقه شمار:
30x6 مساوی است با 180
یازده بیستم ضرب در 55 برابر است با121 چهارم
180 منهای 121 چهارم برابر است با 149 عدد صحیح و 75 صدم
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۹:۰۷ ریحانه دانش
خانم دولت ابادی جوابهای من را دریافت کردید به قول یکی لز بچه ها مطمئن باشم؟
پاسخ:
بله
سلام خانم دولت ابادی از شما خواهشمندم در مورد حل سوالات 1و2و17 کمی توضیح دهید
متشکرم 
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۱ سیده کیمیانقره گی
سلام. من پاسخ هارا ساعت 7:2ارسال کردم .می خوا هم مطمئن شوم که شما جوابم را دریافت کرده اید؟
پاسخ:
جواب شما دریافت شد

ببخشید خانم ولی علاوه بر سوال 7 سوال های 1و3و13و19 هم در گزینه ها نیست .

لطفا خودتان یک بار دیگه این سوال ها را هم چک کنید .

با سپاس فراوان .

راستی خانم پاسخ های من را هم دریافت کردید؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
من پاسخ را از اسما صالحی دریافت کرده ام
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۳ منصوره سادات مقیمی
سلام معلم عزیزم جواب های من بدست شما رسید؟ خانم جان گزینه سوال 7 درست نبود به همین علت من جواب خودم را هم که می گویم درست است جلویش نوشتم خانم جان ببخشیدا من خیلی نگرانم خییییییییییلی خییییییییلی ببخشید ولی خانم من هم میگویم سوال 7 غلط است .خییییییییییییییلی ممنون خسته نباشید
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۵ درسازمان پور
با سلام . سر کار خانم دولت آبادی عزیز از زحمات فراوان شما سپاس گزارم و خسته نباشید.
پاسخ:
ممنون
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۶ آتنا متحد

خانوم نمره منفی هم داره؟

 

پاسخ:
خیر
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۶ مهتاب سلمانی اسکویی
لطفا جواب سوالات را زود تر در وبلاگتان قرار دهید اگر مشکلی پیش نمیاید متشکرم

آتنا تو جواب سوال های  1 و 3 و 13 و 19 را دادی ؟؟؟؟چ

نمره منفی نداره.....

ببخشید خانم جواب سوال ها را کی می گذارین توی وبلاگ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه اسما فقط بین این 4تا یک رو تونستم جواب بدم.راستی اگه نمره منفی نداره میتونستیم بعضی هارو که نمیدونیم شانسی جواب بدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۹:۲۹ زهرا صیامی
با سلام. ببخشید پاسخ های من به دست شما رسیده است.
پاسخ:
بله
خانوم میشه بازم جواب ارسال کرد؟
پاسخ:
نه
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۹:۳۳ فاطمه سیاح خیر آبادی

 سلام خانم دولت آبادی خسته نباشید عبادات شما مورد قبول حق

بدلیل اینکه ساعتم مورد داشت چند دقیقه بعد از ساعت19 جواب ها را ارسال نمودم . میخواستم بدانم که جواب ها بدست شما رسیده است یا نه.

باتشکر از محبت های بی دریغ شما

فاطمه سیاح

پاسخ:
بله

آره آتنا جون . میشد شانسی جواب داد . من همین کار رو کردم .

راستی الآن دیگه نمیشه جواب فرستاد .

ببخشید می شود  بعضی از سوال ها رو تشریحی پاسخ دهید
پاسخ:
برای نمره دادن باید اسم دانش آموز مشخص باشد.
خانم نگفتید کی جواب ها رو توی وبلاگ می گذارید!!!!!!!
پاسخ:
انشاا... تا اخر شب
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۹:۳۹ مهتاب سلمانی اسکویی

چه ساعتی پاسخ ازمون را روی وبتان میتونیم ببینیم

۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۹:۳۹ سما السادات فرشباف شکیب

خانم دولت آبادی من پاسخ سوال 7 را به صورت شانسی ارسال کردم و همانطور که شما گفتید  گزینه ها اشتباه و جواب 17 است آیا از من نمره کسر می شود؟

 

۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۹:۵۵ مبینا خمسه
خانم دولت ابادی عزیز با عرض پوزش پاسخ هایم کمی دیر ارسال شد 

سلام ببخشید من نمی دونستم چطور باید جواب ها رو ارسال کنم

1د.2الف.3د.4د.5د.6الف.7ج.8ج.9ج.10ج.11الف.12د.13الف.14د.15ب.16ب.17الف.18الف.19ج.20ب.

ببخشید خانوم اشتباه کردم
سلام خانوم دولت ابادی. پاسخ های من به دستتون رسید؟
پاسخ:
بله
۳۰ تیر ۹۲ ، ۲۰:۳۹ مریم جباری مقدم

سلام خانم. خسته نباشید.طاعات و عباداتتون قبول باشه.

می خواستم از همین جا به همه ی دوستای امسالم سلام کنم و امیدوارم بتونیم امسال در کنار هم بهترین سال رو بگذرونیم و دوست های خوبی باشیم.

از این جا روی همتون رو می بوسم و لحظه شماری می کنم تا ببینمتون.

 

۳۰ تیر ۹۲ ، ۲۰:۴۳ فاطمه سیاح خیر آبادی

خانم دولت آبادی عزیز

چه زمانی جواب سولات و اسامی رو اعلام میکنید؟؟؟؟؟

ممنون از زحمات شما

پاسخ:
متاسفانه امشب امکان پذیر نیست اما فردا در اولین فرصت نتایج اعلام می شود.
۳۰ تیر ۹۲ ، ۲۱:۴۹ ریحانه سوخت سرایی
خانم دولت ابادی جواب های مرا دریافت کردید.
پاسخ:
بله
۳۰ تیر ۹۲ ، ۲۱:۵۹ ریحانه سوخت سرایی
خانم دولت ابادی ببخشید  لطفا جواب دهید.
۳۰ تیر ۹۲ ، ۲۲:۳۶ فاطمه سیاح خیر آبادی

معلم عزیز خسته نباشید

شبتون بخیر

۳۱ تیر ۹۲ ، ۰۰:۲۹ منصوره سادات مقیمی
سلام خانم جان خسته نباشید با آرزوی قبولی طاعات و عبادات خانم جان جواب های من بدست شما رسید؟ ممنون از زحمات شما
۳۱ تیر ۹۲ ، ۰۷:۳۲ آتنا متحد
سلام خانوم جواب ازمون کی میاد؟
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۳:۵۰ محدثه علیپناه دولت اباد
سلام خانوم خداقوت نماز روزه هاتون قبول جواب ها به دستتون رسید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۳:۵۳ محدثه علیپناه دولت اباد
خانم دولت ابادی واقعا به خاطر اینکه نتونستم جواب های ازمون رو سر موقع بفرستم شرمنده انشاا... بتونم جبران کنم.................
پاسخ:
بنا بر قانون آزمون جواب هایی که بعد از زمان مقرر ارسال شود مورد قبول نیست. همان جواب هایی را که دیروز ارسال کرده اید تصحیح کردهام و نتیجه اعلام شده. در جواب های اخیر امتیاز شما ۱۶ می باشد.
۳۱ تیر ۹۲ ، ۲۲:۱۲ آتنا متحد
آزمون بعدی کی برگزار میشه؟
۳۱ تیر ۹۲ ، ۲۲:۱۳ آتنا متحد
ممنون از زحمات خوب شما.:)

سلام آتنا جان

آزمون بعدی در 15/ 5 بر گزار میگردد .

یعنی در 15 و  30 هر ماهی آزمون داریم .

راستی آتنا جان چه طوری عکس بغل اسمت رو عوض

 

کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام اسما جان.من کرج بودم نتونستم به اینجا بیام.این عکس هم چون عضو شدم گذاشتم.اگر تو هم عضو بشی هر عکسی بخوای میتونی بذاری♥

آتنا جان من عضو هستم  .           
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۲۳ زهراباقی زاده
سلامـ خانـومـ..

منـ آزمونـ اول را امروز ارسال کردمـ.. 

شما پاسخ ازمون 1 را که من ارسال کردم را صحیح میکنید؟

منـ باید آزمون 2 را همـ جواب بدمـ؟

:)
پاسخ:
چون پاسخ ها بر روی وبلاگ وجود دارد متاسفانه نمی شود نمره آن را لحاظ کرد. شما در آزمون سوم شرکت کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی