کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی

دختران خوبم از این جلسه به مرور مطالب فصل پنجم می پردازیم. برای مشاهده مطالب به ادامه مطلب توجه کنید.

       

                                  niniweblog.com




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۳۱
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۱۵)

۳۱ تیر ۹۲ ، ۰۴:۰۹ منصوره سادات مقیمی
سلام خسته نباشید طاعات و عبادات شما مورد قبول درگاه حق.
ممنون از زحمات شما خیییییییییییییییلی عالی بود امیدوارم بتوانم زحمات  شما را جبران کنمالتماس دعا.
۳۱ تیر ۹۲ ، ۰۹:۰۰ مهتاب سلمانی اسکویی

با عرض سلام و خسته نباشید خیلی ممنون از زحمات بی پایانتان ببخشید پاسخ ازمون کی روی وبتان قرارمیگیرد؟

سلام  معلم  عزیزم  .  ببخشید  جواب  آزمون  را  کی  می گذارین  توی  وبلاگتون  ؟
خانم اگه الان بنا بر دلایلی امتحان را   بد بدهیم ولی در کلاس خوب باشیم ایا کلاس هارا تغییر می دهید
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۲:۵۵ فاطمه سیاح خیر آبادی

 سلام خانم دولت آبادی عزیز خسته نباشید

ببخشید خانم کی جواب ها رو روی وبلاگتان قرار میدهید؟؟؟

۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۳:۵۵ محدثه علیپناه دولت اباد
سلام خانم دولت ابادی عزیز شرمنده جواب ها رو دیر فرستادم انشاا... بتونم جبران کنم
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۴:۲۷ مهتاب سلمانی اسکویی

خانم ما بی صبرانه منتظر پاسخ ازمون هستیم .

سلام

من از این درس نکته های بسیار زیادی یاد گرفتم.

ممنونم.

پاسخ:
خواهش
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۵:۵۰ فاطمه سیاح خیر آبادی

باسلام این درس خیلی خیلی آسون بود از شما به خاطر تمام زحماتتان تشکر میکنم و بی صبرانه برای شروع شدن کلاس ها تابستانی لحظه شماری میکنم.

باتشکر از شما

سیاح

پاسخ:
ممنون
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۶:۲۳ پگاه بستانیها ملکی
من از این جلسه نکات زیادی دست گیرم شد . خیلی خیلی... ممنونم.
پاسخ:
خوبه
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۶:۵۰ آتنا متحد
خانوم دولت ابادی ازمون بعدی کی برگزار میشه؟؟
پاسخ:
۱۵ مرداد
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۶:۵۰ آتنا متحد
خانوم دولت ابادی ازمون بعدی کی برگزار میشه؟؟
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۴۱ حنانه ضرابی
سلام خانم دولت ابادی این جلسه خیلی عالی بود 
التماس دعا
پاسخ:
موفق باشید
سلام طاعات وعبادات شما قبول حق تعالی خانم فقط تو ریاضیات به یاد ما نباشید شب های قدر ما رو هم دعا کنید
پاسخ:
التماس دعا
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۲۹ سوگل پروندی
خانم دولت آبادی گرامی من برای آزمون داشتم مرور می کردم ناگهان متوجه شدم که شما در جدول تناسب جلویک باید یک صفر بگذارید     ممنون
پاسخ:
حق با شماست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی