کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۳۲

معمای ریاضی ۴

IQ خود را بسنجید......

اگر

1)    2+3 =10

2)    7+2=63

3)    6+5=66

4)    8+4=96

حالا به نظرتون جواب جمع پایین چی میشه؟

5)    9+7=؟

گفته میشه هرکسی که بتونه راز این جمع ها رو کشف کنه IQ  در حدود 120 داره.

پس امتحان کنید و ای کیو خودتونو بسنجید.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۲
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۲۷)

ممنون از اینکه ما می توانیم iQ خود را بسنجیم و تکالیف اول مهر چه چیزهایی بودند من متوجه نشدم
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۰۳ حنانه ضرابی
معمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای 
واقعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 
جالبیه 
ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۴۶ فاطمه خدابنده لو

خانمم جوابم به دستتون  رسیذ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

معمای اسون و جالبی بود ممنون

پاسخ:
بله
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۴۷ فاطمه حسن کافی

خوشحالم جوابش را پیدا کردم.امیدوارم درست باشد.

از زحماتتان ممنونم.

پاسخ:
موفق باشید.
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۱۲ مهسا سادات هدایتی
سلام خانم خسته نباشید جواب من به دستتون رسید؟
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۲۰ عرفانه عباسی

سلام و خسته نباشید خانم جواب من رسید ؟ سوال نسبتا آسونی بود امید وارم جوابم درست بوده باشه

با تشکر از زحماتتان

پاسخ:
بله
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۳۷ ریحانه سوخت سرایی
متشکرم از مطالب جدیدتون
پاسخ:
خواهش می کنم.

ممنون که هر روز برای ما یک مطلب جدید میگذارید.

(خسته نباشید)

پاسخ:
خواهش می کنم.
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۲۷ مهتاب سلمانی اسکویی
خانم سلام خسته نباشید عایا پاسخ های من به دستتان رسید؟؟؟؟ امید وارم که درست جل کرده باشم
پاسخ:
بله

سلام خانوم.....خسته نباشید..جواب من درست بود یا ن

خانوم لطفا جواب بدید....برام خیلی مهمه..فسفرای مغزم برای این معماها سوخت میشه.....

پاسخ:
عجله نکن.
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۳۳ دریا بختیارزاده

سلام خانم . جواب من به دستتون رسید؟؟

پاسخ:
خیر
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۰۳ حنانه ضرابی
سلام 
جواب رو همین حالا پیدا کردم 
براتون فرستادم 
امید وارم درست باشه
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۵۴ محدثه رهبری

جواب میشه 144 خیلی اسون بود  ممنون

۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۲۸ الهه زمانیان
ممنون از معما های خوب و اسونتون . بی صبرانه مشتاق دیدنتان هستم
پاسخ:
تشکر.
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۳۸ دریا بختیارزاده
سلام خانم امیدوارم این بار جواب ها به دستتون رسیده باشه
۰۵ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۱۸ سیده کیمیانقره گی
جواب من به دستتان رسید؟
پاسخ:
بله
خانوم جواب من به دستتون رسید؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
خیر
۰۷ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۴۳ منصوره سادات مقیمی
خانم جان سلام خسته نباشید پاسخ من به دستتان رسید؟
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۲۱ فاطمه سیاح خیرآبادی

سلام خانم

جواب میشه 144

درسته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

تشکرررر جواب من رسید؟؟؟؟؟/
پاسخ:
بله
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۱۲ ملیکا گنجعلی
سلام خانم درسته ؟ممنونم از معماهای جالبتان
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۰۴ ملیکا گنجعلی
سلام عرض می کنم به معلم خوبم.
خانم شرمنده ام که جواب معماها را برای شما دیر ارسال کردم.
مابه علت اسباب کشی مدت طولانی به اینترنت دسترسی نداشتیم 
لطفا پاسخ معما ها را از من قبول کنید.
پاسخ:
موفق باشید.
سلام به معلم عزیزم . ببخشید که جواب معما را دیر برای شما ارسال کردم . چند روزی بود که به اینترنت دسترسی نداشتم . امیدوارم جواب هایم درست باشد.
                                                       به امید دیدار
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۱۱ دریا بختیارزاده

سلام خانم خسته نباشید جواب من بهتون رسید؟

پاسخ:
بله
ممنون از زحماتتون معمای خیلی جالبی بود
پاسخ:
خواهش می کنم.
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۳۴ سارا قشقاوی

ببخشید خانم جواب 76 است ؟

خسته نباشید جواب میشود144

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی