کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی

برای مشاهده پاسخ سئوالات آزمون دوم ( راهبرد حل مسئله) به ادامه مطلب توجه کنید.

                        


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۰
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۱۸)

۲۰ مهر ۹۲ ، ۱۵:۱۱ هلیا رجبی

سلام خانم

واقعا ممنونم که جواب سوالات را برای ما گذاشتید

من این 2 سوال را درست حل کردم

واقعا سوالات خوبی بود

 

ممنون

۲۰ مهر ۹۲ ، ۱۵:۲۱ هلیا رجبی

ببخشید شما امروز سر کلاس ما نیامدید چون امروز ساعت 11

تعطیل شدیم

پس ما باید همان نوشته های قبلی را بیاوریم یا شما درس جدیدی برای نوشتن داده اید

 

ممنون

پاسخ:
جلسه آینده درس خواهم داد.
۲۰ مهر ۹۲ ، ۱۶:۰۷ محدثه علیپناه دولت اباد
سلام خانم دولت ابادی عزیز من با اینکه کلی درس خوانده بودم ولی سوال2 را اشتباه نوشتم دلیلش هم اینه که من پایین بودم و وقتی که رسیدم سر کلاس داشتن صفحه سوالات ریاضی رو می بستند همه بچه ها هم شاهد هستند ولی شما مطمئن باشید توی ازمون های بعدی جبران میکنم باور کنین جبران میکنم.
ممنون
۲۰ مهر ۹۲ ، ۱۶:۲۸ فاطمه حسن کافی
سلام خانم...
ماهر دو سوال رو درست حل کردیم ولی سوال دو را با راه رسم شکل
حل کردیم...
ممنون که جواب ها در وبلاگ گذاشتید.
۲۰ مهر ۹۲ ، ۱۷:۱۱ مهسا سادات هدایتی
سلام خانم دولت آبادی سوال دو آزمون را با رسم شکل هم می شود حل کرد ؟
پاسخ:
برای سئوال اول راهبرد تعیین شده بود.
سلام خانم.سوالاتآسانی بود .ممنون
۲۰ مهر ۹۲ ، ۱۷:۲۷ فاطمه کردی
سلام خانم از آزمون آسونتون ممنونم.

۲۰ مهر ۹۲ ، ۱۷:۵۴ محدثه محققی
سلام خانم اگر سوال دوم را با 3 زیر مسئله به دست اوریم غلط است؟

پاسخ:
خیر
۲۰ مهر ۹۲ ، ۱۹:۰۸ حنانه ضرابی
سلااااااااااااااااااام 
خسته نبااااااااااااااااااشید 
ازمون امروز عالی بود 
پاسخ:
موفق باشید.
۲۰ مهر ۹۲ ، ۱۹:۲۸ عرفانه عباسی

سلام !!!!

خانم آزمون این دفعه خیلی عالی بود !!!

واقعا ممنون از زحماتتون !

پاسخ:
موفق باشید.
۲۰ مهر ۹۲ ، ۲۰:۴۹ محدثه رهبری
با سلام خانم همه را درست حل کردی ایم مانند شما
پاسخ:
عالیه
۲۰ مهر ۹۲ ، ۲۱:۳۱ پگاه بستانیها ملکی
ببخشید خانم
نمره ی آزمون را از چند حساب می کنید؟
و ممنون برای ای که جواب ها رو گذاشتین.
پاسخ:
۳ نمره
۲۱ مهر ۹۲ ، ۰۶:۰۲ سحر خدایار
سلام خانوم آیا می شود سوال دوم را با رسم شکل رفت ممون
پاسخ:
بله
۲۱ مهر ۹۲ ، ۱۸:۱۲ کیانا اسدی

با تشکر از زحمات شما که جوابهارا برای ما گذاشتید

من هر دو سؤال را درست نوشتم

پاسخ:
موفق باشید.
۲۱ مهر ۹۲ ، ۲۰:۲۹ دنیز فتحی وند
با سلام
خانم دولت ابادی عزیز
من سوال دوم را با راهبرد  رسم شکل حل کردم جوابم هم 21000شد
اشکالی دارد؟
پاسخ:
خیر انتخاب راهبرد آزاد بود.
۲۲ مهر ۹۲ ، ۱۸:۱۴ هلیا طیور
ممنونم از این که پاسخ های ازمون رو دراختیار ماگذاشتید ... خسته  نباشییییید...!!!!!!!!!!!!!!!
۲۲ مهر ۹۲ ، ۱۸:۴۴ فاطمه سیاح

سلام خانم  خسته نباشید

خانم ما یک سوال رو غلط نوشتیم چند نمره از من کسر میشود؟؟؟؟

 

سلام خانم خسته نباشبد واقعا ممنون که جوابا رو گذاشتید بااین حساب من نمره ی کامل رو میگیرم 
فقط یه سوال داشتم اگه دوتا ازمون دیگه رو هم نمره ی کامل بگیرم علاوه بر اینکه ریاضی آزمون پیشرفت تحصیلی رو هم بالای 85% زده باشم نمره ی امتحان اول رو میدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی