کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۲۷ مهر ۹۲ ، ۱۷:۵۹

جمع اعداد صحبح

Download 
Adobe Flash Player

برای استفاده از افکتهای صوتی بازی،بلندگوهای کامپیوتر را روشن کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۲/۰۷/۲۷
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۱۸)

خیلی زیبا بود من 19 شدم
پاسخ:
آفرین خسته نباشید
سلام خانم خسته نباشید بازی جالبی بود ممنون
پاسخ:
امیدوارم بازده علمی هم داشته باشد
۰۶ آبان ۹۱ ، ۲۲:۰۸ ریحانه سادات الوانی
بسیار جالب بود  باتشکر
پاسخ:
موفق باشید
۰۶ آبان ۹۱ ، ۲۲:۵۷ فاطمه سادات اسلامی1/3
ممنون بازیه جالبی بود من 20 شدم
پاسخ:
آفرین
۰۷ آبان ۹۱ ، ۱۸:۴۵ بهنازبهرامی

مرسی عالی بودددد.....

 

بازم ازاین برنامه ها بذارید.................

درضمن ممنون ازوبلاگ بسیارخوبتون...

پاسخ:
موفق باشید
۰۷ آبان ۹۱ ، ۱۹:۳۱ پریساشکری1/3

ممنون خانم خیلی جالب بود

 

پاسخ:
موفق باشید
۱۰ آبان ۹۱ ، ۱۸:۵۴ ملیکاحاجی نیا

بسیارجالب بود.ممنون ازتون.

 

پاسخ:
موفق باشید

واقعا عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود......خیلی خیلی ممنون..باز هم از این جور بازی ها که جنبه ی علمی داره تو وبلاگتون بذارید......خیلی قشنگه و به ذهن ورزش میده....

مممممممممممممممنون...............................

پاسخ:
موفق باشید.
۰۹ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۰۲ فاطمه حسن کافی

سلام خانم.خسته نباشید.بازی جالب و خیلی آسونی بود من 20 شدم.

باتشکر از زحمات شما.

پاسخ:
موفق باشید.
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۴۲ ریحانه پورکاویان
بسیار بازی اموزنده وخوبی بود من از 20 نمره 20 شدم وچیز های 

زیادی یاد گرفتم متشکرم 
پاسخ:
موفق باشید.
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۲۵ ریحانه پورکاویان
ولی در سطح پیشرفته 19 گرفتم  باید پیشرفته را بیشتر  تمرین کنم 

یک بار دیگه بازی می کنم 
خانم خیلی زیبابودمن درسطح پیشرفته 20گرفتم.           ممنونم
پاسخ:
آفرین
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۵۰ فاطمه حسن کافی

سلام خانم.

خیلی آسون بود بازیش.

من هم درسطح پیشرفته و هم درسطح  معمولی 20 شدم.

خدا رو شکر من در بخش اعداد صحیح هیچ مشکلی ندارم.جالب و آسونه.

پاسخ:
موفق باشید.
از بازی جالبتان واقعا ممنونم
پاسخ:
خواهش
واقعا بازی زیبا و سرگرم کننده ای بود من 20 شدم هم درسطح

معمولی وهم در سطح پیشرفته. امیدوارم توانسته باشم مقداری از

زحمات بسیار شمارا جبران کنم.
پاسخ:
موفق باشید.
۲۹ مهر ۹۲ ، ۲۰:۲۰ yasaman sane farsh
من 20 شدم...
پاسخ:
آفرین
من 20 شدم . هورااا

من 20 شدم

مر30 از این که این برنامه را گذاشتید

باز هم از این برنامه ها بگذارید......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی