کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۰۴ آبان ۹۲ ، ۱۸:۵۰

تست هوش۳

     بازی جذاب تست تمرکز

 

  ماوس را روی مربع قرمز نگه داشته و آن را حرکت دهید. سعی کنید مربع قرمز رنگ با دیواره سبز رنگ و مربع/مستطیل های آبی رنگ برخورد نکند.
اگر بتوانید بیشتر از 10  ثانیه از برخورد جلوگیری کنید، شما یک نابغه هستید!هر چند که افراد زیادی بالای این رکورد را زده اند.در صورت تکرار و تمرین رکورد خوبی را خواهید زد.
 

 

 

 

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۴
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۱۸)

۰۴ آبان ۹۲ ، ۲۰:۵۷ مریم داوودی

سلام خانم دولت آبادی.

خیلی ممنون.خیلی جالب بود.

من قبلا مشابه این بازی رو در جاهای دیگه دیده بودم و بازی کردم.

ولی این بازی خیلی جالب تر بود.

۰۵ آبان ۹۲ ، ۰۶:۳۵ فاطمه کردی
سلام خانم دولت ابادی من توانستم رکورد را 11.21بدست بیارم امید وارم رکورد خوبی را کسب کرده باشم.
پاسخ:
آفرین
۰۵ آبان ۹۲ ، ۱۵:۰۵ فاطمه حسن کافی
سلام خانم...
رکورد من شد 12.49
بسیار جالب بود ممنون...!
پاسخ:
ةفذین
۰۵ آبان ۹۲ ، ۱۸:۰۷ حدیثه کریمی
سلام خانم من تونستم رکورد 52/11 را به دست بیاورم
پاسخ:
آفرین

سلام خانم.

من تونستم رکورد022/13رو به دست بیارم.

پاسخ:
آفرین
۰۵ آبان ۹۲ ، ۲۲:۰۶ مریم داوودی
ببخشید می خواستم اسمم رو وارد کنم نصفه شد.
۰۶ آبان ۹۲ ، ۱۶:۴۸ ریحانه منافی
خانم من توانستم رکورد   11.46 را بگیرم

خام من رکورد 15.922 را کسب کردم

به نظرتون خوبه

ببخشید غلط املایی افتاد

قصد بدی نداشتم

۰۶ آبان ۹۲ ، ۱۷:۵۵ ریحانه دانش
خانم من دوبارشرکت کردم دفعه ی اول 30 ثانیه دفعه دوم 1دقیقه ولی دفعه دوم قبول نشد و من یک کپن 95000تومانی دریافت کردم ممنون
17.048ثانیه رو تا حالا دووم اوردم کلا معتاد این بازی شدم خانم عالییییییییییییی بود خیلیییییییی ممنونمممم
پاسخ:
ولی اعتیاد خوب نیست عزیزم حتی برای بازی
19.313 رکوردمه
۰۷ آبان ۹۲ ، ۱۸:۱۳ سوگل پروندی
سلام خانم من رکورد 12.50 رو به دست آوردم خیلی جاب بود ممنون
۰۷ آبان ۹۲ ، ۱۸:۲۰ سوگل پروندی
خانم دولت آبادی من دوباره شرکت کردم و رکورد 15.147 را به دست آوردم با تشکر از زحمات بی دریغ شما
۰۹ آبان ۹۲ ، ۱۹:۴۵ یاسمن صانع
من وقتی داشم امتحان می کردم یه صفحه باز شد که نوشته بود تبریک شما بالا ترین رکورد را ثبت کردید...

بعد بسته ی تخفیف باز شد...!!!!!
۱۰ آبان ۹۲ ، ۱۴:۰۴ منصوره سادات مقیمی
سلام خانم جونی خسته نباشید خیلی بازی جالبیه ممنون از زحماتتون.
۱۲ آبان ۹۲ ، ۲۰:۴۳ فاطمه سیاح

سلام خانم خسته نباشید

خیلی بازی جالبی بود

خانم ما رکورد32/11 رو بدست آوردیم

به نظرتون خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟

۱۳ آبان ۹۲ ، ۲۱:۳۰ ساغر صبوئی

با سلام و ارض ادب خدمت خانم دولت آبادی عزیز امیدوارم از رکورد من که 184/18 راضی باشید با تشکّر فراوان خدمت شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی