کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۰۶ آبان ۹۲ ، ۱۴:۰۴

کارنامه گروهی مهر ماه

اولیاء گرامی


با سلام

با پایان یافتن مهر ماه ،جهت آگاهی شما از وضعیت درسی فرزندانتان،کارنامه ی گروهی مهر ماه خدمتتان تقدیم می گردد. لطفآ به ادامه ی مطلب توجه فرمایید.

             _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۶
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۱۹)

ممنون که گذاشتید
۰۶ آبان ۹۲ ، ۱۵:۰۶ ریحانه پورکاویان
ممنون خانم که اطلاع دادید .
۰۶ آبان ۹۲ ، ۱۶:۴۷ ریحانه سوخت سرایی
خانم خیلی ناراحت شدم اخه بقیه ی بچه عایی که نمره ی خوبی اوردن هم باید به خاطر بقیه نمرشون پایین بشه
در کل خیلی ممنون که اطلاع دادید

سلام خانم

من خیلی ناراحتم

من امتحان اول را کمی حواس پرتی کردم

ولی بقیه امتحان ها رو نمره کامل گرفتم

اما چون بچه های گروه خوب امتحان نمی دند

نمره من هم کم به حساب می اید

در هر صورت ممنونم از شما...

راستی خانم ...

یه سوال داشتم؟؟؟!!!

این نمره های گروهی تو کارنامه اصلی تاثیر داره

                    اگه این طور باشه که خیلی بد میشه                    

اسم گروه هایمان تا اخر سال همین است؟

پاسخ:
نه، با توجه به فصل ها و درس ها عوض می شود.
۰۶ آبان ۹۲ ، ۱۹:۰۵ محدثه محققی
خیلی ممنون خانم
ممنون از زحمات بی پایانتان
۰۶ آبان ۹۲ ، ۱۹:۳۳ مهتاب سلمانی اسکویی
سلام خانوم خیلی ممنون که کارنامه را قرار دادین مرسی
۰۶ آبان ۹۲ ، ۲۰:۲۳ محدثه رهبری

اواااا  خانم  من تو گروه حذف حالت های نا مطلوب کلاس 7.3 هستم ولی اسم من رو تو این رده بندی وارد نکردین 

 

میشه تصحیح کنین  لطفا

۰۶ آبان ۹۲ ، ۲۱:۱۶ فاطمه کردی
ممنون از این که اطلاع دادید.
۰۷ آبان ۹۲ ، ۱۶:۲۱ فاطمه حسن کافی
ممنون از زحمات بیدریغ شما...
۰۷ آبان ۹۲ ، ۲۰:۲۵ -فاطمه گودرزی
سلام خانم
ازاین که کارنامه های گروه را گذاشته اید ممنونم
خانم ببخشید این خط های قرمز که زیر اسم ها گذاشته اید چیه ؟
پاسخ:
چیز خاصی نیست.
۰۸ آبان ۹۲ ، ۱۷:۳۱ ریحانه سوخت سرایی
خانم برای نمرات ازمون های روزانه در کارنامه چند نمره مد نظرتونه؟
۰۸ آبان ۹۲ ، ۱۹:۵۸ پگاه بستانیها ملکی
ممنون .
توسط مادرم مشاهده شد.
۱۰ آبان ۹۲ ، ۱۸:۳۶ کیانا اسدی

ممنون. گروه "حل زیرمسئله" کلاس 3/7 بعد از گروه "رسم شکل بالاترین میانگین رو داشته☻☺

 

امید وارم برای کارنامه ی ابان نمراتمون بالا باشه....
۱۷ آبان ۹۲ ، ۰۰:۴۵ دنیا دهقانی
ممنون هستم که ما را از وضعیت گروهمان مطلع کردید.
۱۷ آبان ۹۲ ، ۱۸:۳۶ ساغر صبوئی

ممنون از گذاشتن نمرات گروهیمان که مارا متوجه کردید

خسته نباشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی