کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۱۱ آبان ۹۲ ، ۱۶:۲۱

پاسخ مسئله پشت جلد کتاب


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۱
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۱۰)

۱۱ آبان ۹۲ ، ۱۶:۲۸ فاطمه حسن کافی
سلام..سالای پیش هم از این مسئله ها پشت کتاب ریاضیمون بود ولی معلمامون زیاد بهش اهمیت نمیدادن...ولی شما زحمت کشیدید و جواباشو برامون گذاشتید..
خیلیــــــــــــــــــ ممنــــــــــــــونم..
سلام
ممنون که گذاشتید جواب را درست دادم

سلام...

خانم ، خیلیییییییییییی از شما ممنونم که به تمام جزئیات دقت میکنید...

دادن چنین مسئله هایی برای حل کردن خوب است...

می شود نمونه هایی از چنبن سوالاتی در وبلاگتان بگذارید

از شما خواهش می کنم که بگذارید...

۱۱ آبان ۹۲ ، ۱۷:۴۷ منصوره سادات مقیمی
سلام خانم جونی خسته نباشید خیلی ممنون از اینکه به فکر ما هستید باز هم ممنون از زحماتتون.
۱۱ آبان ۹۲ ، ۱۸:۱۵ ریحانه سوخت سرایی
خانم من جوابشو به دست اوردم خیلی اسون بود
خیلی ممنون از زحمات بی پایانتون
۱۱ آبان ۹۲ ، ۱۹:۳۱ فاطمه کردی
سلام خانم ماهم جوابارو از همین سایت گرفته بودیم.
۱۱ آبان ۹۲ ، ۱۹:۵۱ محدثه محققی
سلام خانم خیلی ممنون. من درست حل کرده بودم ؟
سلا خانم...


من از راه هدس و آزمایش حل کردم...
اشکالی نداره؟

سلام خانوم خسته نباشید.......خانوم من یک هفته بیشتر بود که به وبلاگتون مراجعه نکرده بودم....

ببخشید که جواب این سوالو نتونستم زودتر از اینکه شما جواب رو بذارین بدم.....شرمنده..

شما خیلی هم زحمت کشیده بودین و دقت کرده بودین که هیچ معلمی به این جور چیزها اهمیت نمیده..

باز هم شرمنده و ممنون..

باسلام وخسته نباشید به معلم خوبم.ممنون که مسئله رو برامون حل کردید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی