کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۱۳ آبان ۹۲ ، ۱۵:۵۸

فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد

 

عالم همه محو گل رخسار حسین است ،


 ذرات جهان درعجب از کار حسین است 


 دانی که چرا خانه ی حق گشته سیه پوش ، 


یعنی که خدای تو عزادار حسین است.


                                

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۳
اکرم دولت آبادی

نظرات  (۵)

۱۳ آبان ۹۲ ، ۱۶:۰۶ ریحانه منافی
من هم پیشاپیش شهادت مظلومانه سرور را به شما تسلیت عرض میکنم راستی خانم شنبه که آزمون پیشرفت تحصیلی داریم شما امتحان هفتگی نمیگیرید؟

با سلام...

من نیز پیشاپیش شهادت امام را به شما تسلیت عرض میکنم...


راستی معذزت می خواهم...

ما شنبه ازمون پیشرفت تحصیلی داریم پس شما ازمون هفتگی را کی میگیرید...!!!

یا این که ازمون هفتگی نداریم...؟؟؟!!!

۱۳ آبان ۹۲ ، ۱۹:۲۳ فاطمه کردی
آبروی حسین به کهکشان می ارزد یک موی حسین بر دو جهان می ارزد گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست گفتا که حسین پیش از آن می ارزد.
من هم ماه محرم را پیشاپیش به همه ی مسلمانان تسلیت میگویم.
۱۳ آبان ۹۲ ، ۲۰:۳۵ ریحانه سوخت سرایی
 ماه محرم را به همه ی شیعیان تسلیت میگویم.....
۱۷ آبان ۹۲ ، ۰۰:۳۸ دنیا دهقانی

از هلال پرسیدم:

چرا قامتت خم است؟

آهی کشید وگفت:

ماه محرم است.

ماه محرم رابه شما معلم گرامی و تمامی  هم وطنان عزیزم تسلیت عرض میکنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی