کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

کلاس ریاضی

آموزش مجازی ریاضی

درباره بلاگ
کلاس ریاضی

هدف از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن دانش آموزان با روش های نوین آموزشی در رشته ریاضی است.

طبقه بندی موضوعی
۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۷:۰۰

آزمون دوم ( پایه هفتم)

دختران خوبم با دقت سئوالات را بخوانید و پاسخ آن ها را به صورت خصوصی برای من ارسال کنید.

برای ارسال پاسخ، شماره سئوال و گزینه صحیح کافی است. نام و نام خانوادگی فراموش نشود.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۱
اکرم دولت آبادی

هفتم

آزمون دوم پایه

نظرات  (۴۳)

۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۷:۲۵ حانیه عالی زاده
سلام خانم ببخشید در سوال 8 زاویه های o1وo3 متمم هستند؟

۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۸:۱۲ ریحانه دانش
1- ج
2- ب
3- ب
4- الف
5- د
6- ب
7- د
8- ب
9- الف
10- ب
۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۸:۳۳ عرفانه عباسی 7/3
با سلام !!

خانم جواب های من به دستتون رسید ؟


پاسخ:
بله
۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۸:۳۶ محدثه محققی
باسلام 
سوال ۱ ، ج
سوال ۲، ب
سوال۳ ،د 
سوال۴ ،الف 
سوال۵ ، ج 
سوال۶ ، الف 
سوال۷ ، الف
  سوال۸ ، ب 
سوال۹ ، الف
سوال۱۰ ، ب

با سلام.خانم جواب سوالای من رسید؟

۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۸:۴۲ ثنا علیخانی
سوال یک:گزینه ج- سوال دو:گزینه ب- سوال سه:گزینه د- سوال چهار:گزینه الف- سوال پنج:گزینه ج- سوال شش:گزینه الف- سوال هفت:گزینه ج- سوال هشت:گزینه ب

سوال نه:گزینه الف-سوال ده:گزینه ب

۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۸:۴۲ الهه زمانیان

با سلام و خسته نباشید خدمت شما معلم گرامی

ببخشید می خواستم بدونم جواب های من به دست شما رسیده

با تشکر

۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۸:۴۴ فاطمه حسن کافی
سلام خانم جوابای من به دستتون رسید؟؟؟
۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۸:۴۵ پورکاویان
ممنون خانم .
۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۸:۴۵ ملیکاعبدی
1ج 2ج 3د 4الف 5ج 6ب 7ج 8ب 9الف 10ب
۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۸:۴۶ نگارمفتاحی زاده
سلام خانم ببخشید جواب من به دستتون رسید.
۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۸:۴۷ تاراپاشانیا

سلام خانم

من یه 1ساعتی هست که دارم امتحان میکنم به وبلاگتون دسترسی پیدا کنم اما نشد که نشد

تا الان که برای 15 امین بار f5رو زدم فکر میکنم هم دوبار جواب رو برای شما ارسال کردم

ممنون از توجه شما

۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۸:۴۷ محدثه رهبری

سلام خانم ببخشید من به  زور تونستم وارد قسمت نظرات شم

ولی توانستم ارسال کنم  فک کنم مشکل از سایت بیان بود ...

۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۸:۴۸ بهار علی محمد

1.ج

2.ب

3.د

5.ج

6.ب

7.ج

8.ب

9.الف

10.ب

۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۸:۴۹ معصومه خرسند
سلام خانم  نمرات این آزمون هم توی  کارنامه آذر تاثیر دارد وهم میان ترم؟ باتشکر
۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۸:۴۹ پریسا اژدری
سلام خانم ببخشید من دو بار براتون جواب رو ارسال کردم اشتباهی اشکالی نداره؟
سلام خانم جواب های من بدستتون رسیده چون وقتی فرستادم خطا زد ولی بعدش نوشت نظر شما برای این مطلب ارسال شد  لطفا جواب بدید
۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۸:۵۲ مهتاب سلمانی اسکویی
سلام خانوم ببخشید جوابای من به دستتون رسید
۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۸:۵۲ حدیثه کریمی
سلام خانم  جواب من رسید
۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۸:۵۲ سحر خدام 7.3
سلام خانوم
من یه ساعت و نیمه دارم سعی میکنم نظر بدم ولی ساعت هفت و پنج دقیقه ارسال کردم.
نمی دونم به دستتون رسیده یا نه
اگه دیر شد ببخشید فکر کنم وشکل از سایت باشه.
۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۸:۵۴ سوگل پروندی
سلام خانم دولت آبادی می خواستم بدونم جواب های من به دستتون رسید با تشکر از زحمات شما
۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۸:۵۴ فاطمه گودرزی
1 . ج
2 . ب
3 . د
4 . ج
5 . ج
6 . الف
7 . ج
8 . ب
9 . الف
10 . ب
۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۸:۵۶ کیانا اسدی

باسلام خانم.جوابای من به دست تون رسید؟

سایت بلاگ مشکل سرور داره و دائم پیغام خطا میده

ببخشید اگر جواب ها نرسید دوباره بفرستم؟
۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۸:۵۸ نرگس خدمتی
خانم ممنون سوالات عالی بود خدا قوت
۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۸:۵۸ ساغر صبوئی
باسلام و خسته نباشید
خانم جواب من به دست شما رسیده است؟
۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۹:۰۱ مریم داوودی

سلام خانم.

منم در ارسال جواب هام دچار مشکل شدم.

جوابهای من به دستتون رسید؟

۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۹:۰۲ زهرا قربانی

سلام خانم خسته نباشین ممنون از امتحان

خواستم بگم به سختی تونستم وارد سایت بیان بشم . از ساعت 4:30 دارم تمام تلاشمو میکنم امیدوارم جوابام درست باشن

۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۹:۰۴ سعیده جعفری
سلام خانم. جواب های من به دستتون رسید؟
۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۹:۰۵ فاطمه سیاح

سلام  خسته نباشید خدا قوّت

 

خانم ببخشید جواب های من بدستتون رسید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

امیدوارم که جواب هایم درست باشد.

 

 با تشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکر

۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۹:۰۸ سعیده جعفری
سلام .ببخشید کمی دیر شد<درست الکترونیک مشکل داشتم<
۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۹:۱۲ نسترن قاضی کلاس هفتم (3)
            سلام/خسته نباشید./امروز ارسال جوابها خیلی طول کشید و  با تآ خیر همراه بود  زیرا سایت اشکال داشت.امیدوارم به دستتان رسیده باشد.
۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۹:۱۳ زهرا قربانی

ببخشید پاسخنامه رو نمیذارین خانم؟

۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۹:۱۶ اسماء صالحی
با سلام خدمت شما معلم گرامی :

ببخشید که کمی جواب ها را دیر فرستادم من دقیقا 1:30 داشتم سعی می کردم

که وارد قسمت نظرات شوم فکر کنم بیان مشکل داشت .


باسپاس فراوان از زحمات بیدریغ شما معلم گرامی . ♥ ♥ ♥  
۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۹:۱۸ نسترن قاضی کلاس هفتم (3)
    سلام/خسته نباشید./امروز ارسال جوابها خیلی طول کشید و  با تآ خیر همراه بود  زیرا سایت اشکال داشت.امیدوارم به دستتان رسیده باشد.(نسترن قاضی) 

۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۹:۱۹ فاطمه عطارزاده

1ج2ب3د4الف5ج6ب7ج8ب9الف10ب

ببخشید خانم نیم ساعت دارم سعی می کنم خصوصی ارسال کنم نمیشه ببخشید

۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۹:۳۴ منصوره سادات مقیمی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما معلم عزیز
خانم ببخشید خیلی سعی کردم زود تر ارسال کنم نشد معذرت می خوام دیر شد.
خانم جان پاسخم رسید؟
تورو خدا عمومی نفستید...!

سو استفاده گر زیاده...
۰۱ آذر ۹۲ ، ۲۰:۱۰ فاطمه کردی
ممنون از زحمات شما.
۰۱ آذر ۹۲ ، ۲۰:۱۹ ساغر صبوئی
ممنون از زحمات شما و خسته نباشید.
 
۰۲ آذر ۹۲ ، ۱۴:۴۶ ریحانه سوخت سرایی
وای خانم این همه نشستم جوابارو ارسال کردم!
اینم از شانس منه!!!!!!!!!!
سلام خسته نباشید جواب هارو سه شنبه روی ورقه تشریحی شو میارم.
۰۲ آذر ۹۲ ، ۱۹:۰۴ فریبا آهنگریان
خانم چک کردید ؟ جواب ها به دستتو ن رسیده بود ؟ خواهش میکنم جواب بدید برایم خیلی مهم . اگر جواب ها به دستتون نرسیده من هم می تونم پاسخ تشریحی سوال ها را براتون بیاورم ؟
پاسخ:
شما پاسخ تشریحی را بیاورید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی